Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, kan du utdype? Bortsett fra de masete ungene kommer jeg ikke på noe negativt ved dialogen.

Det er et "helt" år siden jeg så filmen, så jeg kan vel egentlig ikke utdype ei huske særlige detaljer omkring scener som ikke engasjerte meg. Jeg husker uansett at jeg kjedet meg under de fleste samtalene, deriblant hos onkelen som hogger ved (?) , hotellet(?) og sekvensen med faren (?). Det ga meg lite sammenlignet med de mer visuelle sekvensene, om man kan si at en scene er mer visuell enn en annen. Scenene ved hvalen og sykehuset var så visuelt heftige at alt annet bleknet dessverre.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Det var vel verken noen far eller onkel i filmen, men det er utenfor poenget. Selv mener jeg dialogen passet det visuelle: Pompøst og unaturlig. Jeg tror det var slik ihvertfall, veldig lenge siden jeg har sett den selvtongue.gif

 

Forsøker forøvrig å lese The Melancholy of Resistance, boken Werckmeister er basert på, men den er ikke akkurat sommerlektyre. Setninger like lange som innstillingene i filmen. En dag skal den fullføres, kanskje i vinter.

Endret av Merkwürdichliebe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...