Nopros Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg har utsatt Sátántangó en god stund nå, mest fordi den varer så utrolig lenge. Er det bare å hive seg utti? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Prøv deg på Werckmeister Harmoniak først så får du en god pekepinne på hva du kan forvente. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Du kan eventuelt se denne (ingen spoilere) om du ikke har Werckmeister tilgjengelig. http://www.youtube.com/watch?v=Rj57-Do-O1Q Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Apropo IMDb rating, Black Swan åpner med 9.5 og anmeldelsene begynner å tikke inn: http://www.slashfilm.com/2010/09/01/early-buzz-darren-aronofskys-black-swan-venice-reviews/ Gleder meg. Aronofsky bruker Mansell nok en gang. Herlig. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 sitter og lurer på om jeg skal abbonere på empire Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Har Shyamalans The Last Airbender fått tidenes kjipeste norske tittel? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Så traileren for den filmen igår, ble faktisk litt uvell etter å høre den norske titelen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Du kan eventuelt se denne (ingen spoilere) om du ikke har Werckmeister tilgjengelig. http://www.youtube.com/watch?v=Rj57-Do-O1Q Wow, det der må ha vært de kjedeligste 8 minuttene jeg noen gang har opplevd i en film! Endret 13. september 2010 av Onyx Youtube-videoer trenger ikke siteres. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Prøv så å tenke deg å forlenge det til 7 timer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Da snakker vi film for spesielt interesserte! Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Eventuelt for folk som faktisk forstår hva en god film er. 4 Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Selvsagt! Om en film ikke er øst-europeisk eller har tagninger på 10 minutter er den kun egnet for lavpanner Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Wow, det der må ha vært de kjedeligste 8 minuttene jeg noen gang har opplevd i en film! Tror nok heller dette er filmen for deg: http://www.youtube.com/watch?v=7idi_5IaMrk Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Werkmeister var en veldig todelt opplevelse for min del. Elsket de lange utendørstagningene hvor det var lite som skjedde. Problemet var egentlig når mennesker åpna kjeften, åpningsscena foruten. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hmm, kan du utdype? Bortsett fra de masete ungene kommer jeg ikke på noe negativt ved dialogen. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Hmm, kan du utdype? Bortsett fra de masete ungene kommer jeg ikke på noe negativt ved dialogen. Det er et "helt" år siden jeg så filmen, så jeg kan vel egentlig ikke utdype ei huske særlige detaljer omkring scener som ikke engasjerte meg. Jeg husker uansett at jeg kjedet meg under de fleste samtalene, deriblant hos onkelen som hogger ved (?) , hotellet(?) og sekvensen med faren (?). Det ga meg lite sammenlignet med de mer visuelle sekvensene, om man kan si at en scene er mer visuell enn en annen. Scenene ved hvalen og sykehuset var så visuelt heftige at alt annet bleknet dessverre. Endret 12. september 2010 av tjalla Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Det var vel verken noen far eller onkel i filmen, men det er utenfor poenget. Selv mener jeg dialogen passet det visuelle: Pompøst og unaturlig. Jeg tror det var slik ihvertfall, veldig lenge siden jeg har sett den selv Forsøker forøvrig å lese The Melancholy of Resistance, boken Werckmeister er basert på, men den er ikke akkurat sommerlektyre. Setninger like lange som innstillingene i filmen. En dag skal den fullføres, kanskje i vinter. Endret 12. september 2010 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Har Shyamalans The Last Airbender fått tidenes kjipeste norske tittel? Haha. Korrekt. Jeg så traileren til den når jeg skulle se The Karate Kid, og kompisen min (som har 2.dan i Kung-Fu) sa bare "Han der er ikke særlig flink." Det fant jeg noe artig. Lenke til kommentar
Temur Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Claude Chabrol er død. Claude Chabrol var en av regissørene i Den franske nybølgen på 1960-tallet og er regnet som en mester innen mysteriesjangeren. Hvil i fred! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Da regner jeg med Montag gråter blod nå. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå