Aleks Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hvordan telte de det? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Lenge siden jeg så filmen, med muligens det blir nevnt i filmen? Ellers er det nok bare sagt et tall for å gi listen litt preg av humor. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hvor er statsene fra 2012? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hvor er statsene fra 2012? Du må selvfølgelig bare telle når du ser filmen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Jeg trodde man faktisk måtte se at en person dør for at det skal telle som body count. Gjelder ikke det lenger? Edit: @nybb, det er ikke så lenge siden jeg så Independence Day og jeg er 95% sikker på at tallet på drepte ikke nevnes i filmen. Så hvor de får det tallet fra, aner jeg ikke. Endret 10. september 2010 av Olum Lenke til kommentar
Inhabil Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Skal jeg se Donnie Brasco, L.A. Confidential eller Insomnia? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg trodde man faktisk måtte se at en person dør for at det skal telle som body count. Gjelder ikke det lenger? Edit: @nybb, det er ikke så lenge siden jeg så Independence Day og jeg er 95% sikker på at tallet på drepte ikke nevnes i filmen. Så hvor de får det tallet fra, aner jeg ikke. Det er sikkert bare en antagelse som skal prøve å være humoristisk. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Skal jeg se Donnie Brasco, L.A. Confidential eller Insomnia? Donnie Brasco har jeg ikke sett. Er det Nolans Insomnia? Jeg liker ihvertfall den veldig godt. Robin Williams gjør en knallprestasjon i den filmen. Traileren til Monsters så kul ut, men bare jeg som fikk sterke District 9 vibber? I starten trodde jeg det var en oppfølger. EDIT: Og den er laget for 15.000$? Wow, det høres helt usannsynlig lite ut. Endret 10. september 2010 av Dimitrij Lenke til kommentar
Inhabil Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Skal jeg se Donnie Brasco, L.A. Confidential eller Insomnia? Donnie Brasco har jeg ikke sett. Er det Nolans Insomnia? Jeg liker ihvertfall den veldig godt. Robin Williams gjør en knallprestasjon i den filmen. Traileren til Monsters så kul ut, men bare jeg som fikk sterke District 9 vibber? I starten trodde jeg det var en oppfølger. Jepp, er Nolans Insomnia. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Kjøpte nettopp Alfred Hitchcock Box Set fra play.com for 16.99 pund. Skammelig billig for 14 filmer Har ikke sett noen av filmene hans (), så dette kan bli intressant. Liker den boksen jeg har, 23 filmer. Har sett den til 400-500. Kroner altså. Endret 10. september 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Kjøpte nettopp Alfred Hitchcock Box Set fra play.com for 16.99 pund. Skammelig billig for 14 filmer Har ikke sett noen av filmene hans (), så dette kan bli intressant. Liker den boksen jeg har, 23 filmer. Har sett den til 400-500. Kroner altså. link? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Jeg har ikke funnet den på nettet, har lett etter den, litt rart. Er en svart enkel boks, bilde av Hitchcock utenpå med slike tynne covere inni. Så den på Musikkverket på Oslo City her forleden. Edit: Fant den! http://www.platekompaniet.no/Film.aspx/DVD/The_Alfred_Hitchcock_Collection/?id=8259014 Endret 10. september 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Er jeg den eneste som er tvilsom på Auschwitz filmen? Ingenting på Imdb, og at en sånn film kommer helt til trailerstadie uten at noen har hørt om den er vel litt utrolig? Også Uwe Boll da. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Skal jeg se Donnie Brasco, L.A. Confidential eller Insomnia? L.A. Confidential er et undervurdert moderne mesterverk. 1 Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Er jeg den eneste som er tvilsom på Auschwitz filmen? Ingenting på Imdb, og at en sånn film kommer helt til trailerstadie uten at noen har hørt om den er vel litt utrolig? Også Uwe Boll da. For å være ærlig, så gleder jeg meg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Om den kommer så er jeg spent ja. Auschwitz har alltid interessert meg, men vet ikke om å lage en gorefestival ut av det er det lureste. Vi får nå se. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Skal jeg se Donnie Brasco, L.A. Confidential eller Insomnia? L.A. Confidential er et undervurdert moderne mesterverk. To oscars og 8,4 på IMDb er ikke akkurat det jeg kaller undervurdert, men det er definitivt en knallbra film ja. Donnie Brasco er forøvrig også veldig god. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Er jeg den eneste som er tvilsom på Auschwitz filmen? Ingenting på Imdb, og at en sånn film kommer helt til trailerstadie uten at noen har hørt om den er vel litt utrolig? Også Uwe Boll da. En mulighet er at det er en form for markedsføring/reklame for Bloodrayne: The Third Reich... Den som lever får se! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Skal jeg se Donnie Brasco, L.A. Confidential eller Insomnia? L.A. Confidential er et undervurdert moderne mesterverk. To oscars og 8,4 på IMDb er ikke akkurat det jeg kaller undervurdert, men det er definitivt en knallbra film ja. Donnie Brasco er forøvrig også veldig god. Poeng, men den har ikke samme status som f.eks Fight Club, Se7en og andre kjente fra sam era og sjanger - og jeg mener den er bedre enn begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå