Olum Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Bare fortelle oss etterpå hvordan du følte deg etter de første 20 minuttene Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Desto flere klipp jeg ser av Auschwitz, desto mer lovende virker den. Verste av alt er at filmen virker *grøsse* intressant.. Nettopp hatt et gjensyn med "Watchmen", synes fortsatt at slutten er fantastisk! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Bare fortelle oss etterpå hvordan du følte deg etter de første 20 minuttene Ble litt småkvalm egentlig.. Spesielt den scenen med brannslukningsapparatet, og ikke minst den ekstremt lange scenen i tunellen.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Så du la ikke merke til den lavfrekvente lyden som er lagt på for at seerne skal føle seg kvalme og ha et generelt ubehag? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 var filmen bra ellers da? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 var filmen bra ellers da? Ja. Jeg dummet meg ut og slo den av etter 20min under første visning. For ett par dager siden prøvde jeg meg igjen, og for en film! Beste franske filmen jeg har sett. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 var filmen bra ellers da? Jeg dummet meg ut og slo den av etter 20min under første visning.Har du nå lært at du aldri skal gjøre noe sånt igjen da? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg prøver så langt det er gjennomførbart å se ferdig en påbegynt film, uansett hvor mye den suger. Bare en liten tvangstanke jeg har. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=V_-gL3U1T5Y&feature=sub Ser da bra ut denne her? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Så interessant ut, hvorfor har jeg ikke hørt om den før? :s Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Cloverfield 2 anyone? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Var det en "tredjemann" som holdt kameraet dog? Jeg fikk iallefall inntrykk av at filmen handlet om de to kameraet har fokus på hele tiden, og foruten kamera-føringen ser jeg ikke helt likheten mellom Cloverfield og Monster foruten "Monster, stort, ødeleggende, reise".. ...ok kanskje det ble litt mange likhets-trekk. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Kjøpte nettopp Alfred Hitchcock Box Set fra play.com for 16.99 pund. Skammelig billig for 14 filmer Har ikke sett noen av filmene hans (), så dette kan bli intressant. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Slemme slemme mann.. Nå måtte jeg bestille også. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Leser en artikkel på gamer.no og når jeg kommer til slutten så dukker det plutselig opp en reklameposter for "Luftens siste mester". Virker som om de har innsett hvor råtten filmen vistnok er og har gitt den ett så latterlig norsk navn som overhodet mulig. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Kom over Denne siden på nettet litt artig. ( Body count på mange filmer) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Så du la ikke merke til den lavfrekvente lyden som er lagt på for at seerne skal føle seg kvalme og ha et generelt ubehag? Jeg la ikke merke til den, men leste etterpå på trivia på IMDB at den var lagt på, og kom frem til at det var derfor jeg ble lettere kvalm. Syntes den var helt fantastisk når jeg tenker meg om, selv om den siste delen var litt mer kjedelig enn den "ekstreme" starten. Kjøpte nettopp Alfred Hitchcock Box Set fra play.com for 16.99 pund. Skammelig billig for 14 filmer Har ikke sett noen av filmene hans (), så dette kan bli intressant. Den boksen er veldig fin! Anbefales til alle som har sett og ikke sett Hitchcock-filmer Endret 10. september 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg hadde lest om det på forhånd så jeg tror kanskje det er derfor jeg ikke reagerte på den. Men uansett en meget god sterk film. Jeg ser at jeg selv ga den 6/10, men føler den har vokst på meg og at den kan trenge et gjensyn. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Kom over Denne siden på nettet litt artig. ( Body count på mange filmer) Independence Day 1,702,461 humans and 11,000,017 aliens Lenke til kommentar
nybb Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Kom over Denne siden på nettet litt artig. ( Body count på mange filmer) Independence Day 1,702,461 humans and 11,000,017 aliens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå