Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Bare fortelle oss etterpå hvordan du følte deg etter de første 20 minuttene ;)

Ble litt småkvalm egentlig.. Spesielt den scenen med brannslukningsapparatet, og ikke minst den ekstremt lange scenen i tunellen..

Lenke til kommentar

Var det en "tredjemann" som holdt kameraet dog?

Jeg fikk iallefall inntrykk av at filmen handlet om de to kameraet har fokus på hele tiden, og foruten kamera-føringen ser jeg ikke helt likheten mellom Cloverfield og Monster foruten "Monster, stort, ødeleggende, reise"..

...ok kanskje det ble litt mange likhets-trekk.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Så du la ikke merke til den lavfrekvente lyden som er lagt på for at seerne skal føle seg kvalme og ha et generelt ubehag?

Jeg la ikke merke til den, men leste etterpå på trivia på IMDB at den var lagt på, og kom frem til at det var derfor jeg ble lettere kvalm.

Syntes den var helt fantastisk når jeg tenker meg om, selv om den siste delen var litt mer kjedelig enn den "ekstreme" starten.

Kjøpte nettopp Alfred Hitchcock Box Set fra play.com for 16.99 pund. Skammelig billig for 14 filmer :) Har ikke sett noen av filmene hans (:dontgetit:), så dette kan bli intressant.

Den boksen er veldig fin! Anbefales til alle som har sett og ikke sett Hitchcock-filmer

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...