nybb Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Det eneste jeg liker med IMDB's nye design er at vi får se store flotte bilder av filmer som actors er known for, og starring, når man ser på en film. Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 vet jeg skal ha sett en slik tråd her tidligere, men klarer ikke å finne den igjen. Var en tråd der man anbefalte filmer som varer under/ca 1,5 timer. Er veldig ofte at jeg ikke har tid til å se filmer som varer så særlig mye lengre. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=694034&st=0 Korte filmar er herlig! Lenke til kommentar
Grand Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Noen som veit hvilken film denne mannen er fra? Har bare sett starten av filmen og har veldig lyst til å fullføre den. Starten handler om en fyr som er veldig ordenltig, med hud, tannhygiene, renslighet osv men han har nødt til å drepe. han dreper blant annet en uteligger og en fyr i leiligheten sin der han kler inn hele leiligheten i plast og dreper han med en øks. Endret 8. september 2010 av Sno Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) american psycho edit- vent.. var jeg for sen eller.. whaaat? Endret 8. september 2010 av olehh Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) American Psycho? Damnit! For sen! Endret 8. september 2010 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Det eneste jeg liker med IMDB's nye design er at vi får se store flotte bilder av filmer som actors er known for, og starring, når man ser på en film. Sliter enda med å se hva som er nytt på Imdb. edit- vent.. var jeg for sen eller.. whaaat? Har du delt på 0 i det siste? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg ser heller ikke noe nytt, men så er det eneste jeg bruker IMDB til, å søke opp heite damer i en eller anna film jeg har sett, og skrive "navn nude" i google. 1 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 funker nude parten da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Nesten alltid. Du vil ikke tro hvor mange tvilsomme b-filmer selv de flotteste a-list damene har spilt i gjennom tidene, der det er MINST en toppløsscene. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Sliter enda med å se hva som er nytt på Imdb. (Vanligvis) fra min hjemmepc ser jeg det gamle (vanlige) designet, men på skolen med laptop ser jeg "det nye" designet. Noen ganger kan det være omvendt. Akkurat nå er det det "nye designet" hos meg: Endret 8. september 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg er generelt liberal til bytte av design på nettjenester, men det der ser jo bare jævlig ut. Det var jo tilnærmet perfekt før endringen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 edit- vent.. var jeg for sen eller.. whaaat? Har du delt på 0 i det siste? whaat? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Har aldri sett det designet før. Og fant ingenting på site preferences, MEN jeg oppdaget at man kan bytte tilbake til at originaltitlene vises. I stedet for de engelske Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 *IMDb's nye design* What? Jeg vurderte å slette alt av lagret data på nettleseren (cache osv) for å se det nye designet, men nå står jeg over. Grusomt design, og det er ikke mulig å endre på noen innstillinger? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Can I change my user preferences to keep the old design? We have not added any new user preferences. But there is an option if you'd rather not use the redesigned pages right away. If you set your user preference to "Display full credits (title pages)," you will automatically be redirected to the /combined/ view, which has not yet been redesigned. If you set your user preference to "Display acting credits sorted by type (name pages)," then you will be automatically redirected to the /filmotype/ view, which has not yet been redesigned. http://www.imdb.com/help/show_leaf?redesignolddesign Lenke til kommentar
torboe Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Noen tanker om nye norske Limbo eller? Har sett trailer og syns den ser lovende ut! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=GpxDrF2Nlmg Gleder meg sykt til denne! Hvis dere ikke har hørt noe av han, gjør det og sett dere kort inn i livet hans, spennende figur. Og ja, det er Hank von Helvete som spiller ham. Endret 8. september 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Noen tanker om nye norske Limbo eller? Har sett trailer og syns den ser lovende ut! Jeg snublet over traileren for noen uker tilbake, og den ser absolutt ut til å være verdt og få med seg ja. Jeg har fra tidligere hatt veldig sans for Line Verndal, og gleder meg til å se henne i denne. Endret 8. september 2010 av Bruckiania Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 "Exclusive: Universal Pictures and NBC Universal Television Entertainment have closed a deal to turn Stephen King’s mammoth novel series The Dark Tower into a feature film trilogy and a network TV series, both of which will be creatively steered by the Oscar-winning team behind A Beautiful Mind and The Da Vinci Code. Ron Howard has committed to direct the initial feature film, as well as the first season of the TV series that will follow in close proximity. Akiva Goldsman will write the film, and the first season of the TV series. Howard’s Imagine Entertainment partner Brian Grazer will produce, with Goldsman and the author. When Deadline revealed in April that Howard, Goldman and Grazer planned to team with King, Universal was battling Warner Bros—home of Goldsman’s Weed Road--for the property. The multi-platform deal was so comprehensive, it took months to close. It will be »" Link Skulle ønske de holdte seg til å lage 7 filmer i stede for å mikse inn den forbanna TV serie dritten. Håper de for all del ikke kludrer til dette (og lager noe alla Lost skvipet som varte en del sesonger for lenge) men faktisk klarer å gjøre bøkene rettferd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå