Bytex Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Du vil bare se Natalie Portman og Mila Kunis kline og fappe på bakerste rad? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Det blir bare tåpelig å bruke norske titler. Det er som å be om misforståelser. Jeg synes det er utrolig irriterende at IMDb har gått over til engelske titler. Det som er tåpelig er å ikke lese ordentlig igjennom en tekst før man svarer. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Du vil bare se Natalie Portman og Mila Kunis kline og fappe på bakerste rad? Vil se den nye fantastiske filmen til Aronofsky. Lesbesexen er bare en bonus! Endret 6. september 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Du vil bare se Natalie Portman og Mila Kunis kline og fappe på bakerste rad? Ingen skam i å nyte det synet, vil jeg si. 3 Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Det blir bare tåpelig å bruke norske titler. Det er som å be om misforståelser. Jeg synes det er utrolig irriterende at IMDb har gått over til engelske titler. Jeg går ut ifra at du er registrert bruker, da har du inne på accounten din i kolonnen med tittelen Personalize, der har du et valg som heter Update your site preferences, der inne kan du velge at det er originaltittelen som skal vises som standard. Endret 6. september 2010 av Bruckiania 5 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Det visste jeg ikke. Takkskarruha Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Pokker ta det er mye ''filmstjerner'' på norske reklamepauser for tiden. Viasat 4 kjører til med godeste Alan Ford(fra bl.a Snatch og The Exorsist: the Begining) Leifdal har faktisk fått tak i Pamila Anderson! Og nå nettopp så jeg Star Tour-reklame med ball-busting Mads Mikkelsen. Kult sier jeg, og et godt avbrekk fra de andre elendige norske reklamene. Viasat 4 reklamen er jo fantastisk! Men ja, likte også Elkjøp reklamene med John Cleese! Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg leste at amerikanske kjendiser ofte gjør reklamejobber i Europa og Asia for å tjene noen ekstra slanter. De synes vist det er nedverdigende eller noe sånt å gjøre det på Amerikansk TV. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Var det ikke det Bill Murray gjorde i Lost in Translation? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Reklame med filmstjerner er fortsatt reklame. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Arnold Schwartzenegger har jo gjort et utall reklamesnutter i Japan, på japansk. http://www.youtube.com/watch?v=jcfI0gf9oDc Alt fra kaffeprodukter til kosebamser. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Raging bull, Million dollar baby Good bad ugly eller double indemnity ? skal se på film nå Endret 7. september 2010 av olehh Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Double Indemnity. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Alle er flotte filmer i mine øyne, men jeg ville sett The Good The Bad and The Ugly først. Endret 7. september 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Kan legge til at jeg aldri har sett en film noir før edit- la merke til at good abd ugly varer litt for lenge til å se på nå da blir det double indemnity Endret 7. september 2010 av olehh Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg får vel være han som sier at Raging Bull er best. Dog snuser både Double Indemnity og The Good, The Bad and the Ugly på 10'eren de også. Alle tre er mesterverk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Ser det er veldig mange som setter opp lister over filmer de har tenkt å se, med veldig forskjellige type filmer på ... Er jeg den eneste som tenker at "Nå vil jeg jaggu meg se en cowboyfilm!", eller "Nå føler jeg for å se et skikkelig drama!" når jeg velger filmer? Virker så tilfeldig hva folk setter opp som alternativer Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Det er bare når jeg ikke klarer bestemme meg at jeg setter opp et utvalg filmer som dere kan hjelpe meg med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Dessuten handler det vel også litt om hva man har for hånden og ikke hva som faller innenfor samme sjanger. Men, jo jeg kjenner meg absolutt igjen. Noen ganger har jeg lyst å se en god krigsfilm, mens andre ganger foretrekker jeg en god drama. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 vet jeg skal ha sett en slik tråd her tidligere, men klarer ikke å finne den igjen. Var en tråd der man anbefalte filmer som varer under/ca 1,5 timer. Er veldig ofte at jeg ikke har tid til å se filmer som varer så særlig mye lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå