Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lysten på å se min første David Lynch film ikveld. Er Mulholland Drive en god plass å starte?

Først: konge! David Lynch er et geni!

Svar på spørsmålet ditt: Nå i ettertid skulle jeg ønske at jeg hadde begynt med serien Twin Peaks som Lynch-introduksjon, men Mulholland Drive er vel så egnet som hvilken som helst annen av filmene hans som første film. Du kommer hvertfall til å skjønne hva "greia" med David Lynch sine filmer er :p Kos deg.

Lenke til kommentar

Lysten på å se min første David Lynch film ikveld. Er Mulholland Drive en god plass å starte?

Først: konge! David Lynch er et geni!

Svar på spørsmålet ditt: Nå i ettertid skulle jeg ønske at jeg hadde begynt med serien Twin Peaks som Lynch-introduksjon, men Mulholland Drive er vel så egnet som hvilken som helst annen av filmene hans som første film. Du kommer hvertfall til å skjønne hva "greia" med David Lynch sine filmer er :p Kos deg.

Fikk plutselig en sterk fornemmelse av at jeg kommer til å stikke innom Platekompaniet å kjøpe Twin Peaks imorgen :p

Lenke til kommentar

En av mine yndlingsfilmer uten tvil!

Jeg så litt av filmen for første gang da jeg var liten, så scenen der de er på vei opp til borgen med den skiheisen når de sloss, sitter godt plantet i minnet mitt :p Et av mine første møter med vold på tv :p

Endret av andre3028
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Derfor er det greit med originaltitler i stedet for dustete norske oversettelser...

Litt vanskeligere å ta feil av Where Eagles Dare og One Flew Over the Cuckoo's Nest... :p

Prøver å skrive norsk så langt det lar seg gjøre jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...