andre3028 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Lånte meg noen filmer av onkelen min idag Mr Deeds Gangs of new york Romper stomper Training day Prison block 1 og 2 Sin city. Kveldens program er enten prison block 1, training day eller romper stomper. Hvilken film syntes dere jeg burde begynt på? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Gangs Of New York eller Sin City. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Lysten på å se min første David Lynch film ikveld. Er Mulholland Drive en god plass å starte? 1 Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Lysten på å se min første David Lynch film ikveld. Er Mulholland Drive en god plass å starte? Først: konge! David Lynch er et geni! Svar på spørsmålet ditt: Nå i ettertid skulle jeg ønske at jeg hadde begynt med serien Twin Peaks som Lynch-introduksjon, men Mulholland Drive er vel så egnet som hvilken som helst annen av filmene hans som første film. Du kommer hvertfall til å skjønne hva "greia" med David Lynch sine filmer er Kos deg. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Jeg var sååå nære ved å skaffe meg Lime Green Set i går Enig i at Twin Peaks kanskje er den beste introduksjonen til Lynch. Endret 5. september 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Lysten på å se min første David Lynch film ikveld. Er Mulholland Drive en god plass å starte? Først: konge! David Lynch er et geni! Svar på spørsmålet ditt: Nå i ettertid skulle jeg ønske at jeg hadde begynt med serien Twin Peaks som Lynch-introduksjon, men Mulholland Drive er vel så egnet som hvilken som helst annen av filmene hans som første film. Du kommer hvertfall til å skjønne hva "greia" med David Lynch sine filmer er Kos deg. Fikk plutselig en sterk fornemmelse av at jeg kommer til å stikke innom Platekompaniet å kjøpe Twin Peaks imorgen Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det kommer du ikke til å angre på. Etter én episode kommer du til å være hekta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Så Gjøkeredet i kveld, fantastisk film! Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) En av mine yndlingsfilmer uten tvil! Jeg så litt av filmen for første gang da jeg var liten, så scenen der de er på vei opp til borgen med den skiheisen når de sloss, sitter godt plantet i minnet mitt Et av mine første møter med vold på tv Endret 5. september 2010 av andre3028 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 En av mine yndlingsfilmer uten tvil! Jeg så litt av filmen for første gang da jeg var liten, så scenen der de er på vei opp til borgen med den skiheisen når de sloss, sitter godt plantet i minnet mitt Et av mine første møter med vold på tv Feil rede. 5 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 ahh lol leste for fort Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Derfor er det greit med originaltitler i stedet for dustete norske oversettelser... Litt vanskeligere å ta feil av Where Eagles Dare og One Flew Over the Cuckoo's Nest... 3 Lenke til kommentar
......... Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Live Free or Die Hard på TV2, Timothy Olyphant er dyktig som skurk i denne filmen. Faktisk er nesten fyren dyktig i det meste han er med i. Schindlers List på TV2 Zebra. Det ble nok Spielbergs klassiker Shindlers List:) Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Noen som vet om en norsk butikk som selger denne utgaven av Kick-Ass? http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/15515637/Kick-Ass-Combi-Pack-Steelbook/Product.html Er jo tydeligvis den eneste utgaven med "The Making Of Kick-Ass" Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Noen som vet om en norsk butikk som selger denne utgaven av Kick-Ass? http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/15515637/Kick-Ass-Combi-Pack-Steelbook/Product.html Er jo tydeligvis den eneste utgaven med "The Making Of Kick-Ass" Her Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Ikke samme utgave. Den jeg lenket til er i stealbox og er en combipack med DVD og Blueray. Og det er den eneste utgaven som inneholder "The Making Of Kick-Ass". Endret 6. september 2010 av Glutar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Derfor er det greit med originaltitler i stedet for dustete norske oversettelser... Litt vanskeligere å ta feil av Where Eagles Dare og One Flew Over the Cuckoo's Nest... Prøver å skrive norsk så langt det lar seg gjøre jeg. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Det blir bare tåpelig å bruke norske titler. Det er som å be om misforståelser. Jeg synes det er utrolig irriterende at IMDb har gått over til engelske titler. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Noen som vet når Black Swan på kino i Norge? Dør av lengsel her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå