Glutar Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Batman Begins 21:30 på TVNorge Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 den har jeg faktisk ikke sett. Takkar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Batman Begins Master and Commander Space Cowboys(den skal jeg se) Sjakalen Blade II Schindlers Liste mm. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 den har jeg faktisk ikke sett. Takkar Whaaaaaaaaaaat? Da bør du glede deg! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Spør Cypheron. Koseklumpen Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Anbefaler alle å sjekke ut The American når den kommer til Norge. Så den på kino i går og har hatt filmen i hodet siden. Det er virkelig en ren thriller. 100 %. Men det som var det mest imponerende var cinematografien. Den var nydelig. Nerven i filmen er til å ta på. Lenge siden jeg har sett en slik thriller. Anbefales. 1 Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 IMDB. Er dette det nye designet? Hater det.. Lenke til kommentar
......... Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Kveldens underholdning ble nok Batman Begins på tvnorge. Den har så mange gode visuelle elementer og musikken er fantastisk, samt en drøss av dyktige skuespillere og en genial handling som virkelig definerer, beskriver og viser Bruce Wayne mørke frykter som resulterer i Batmans fødsel. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 så den jeg og for første gang og jeg likte den ganske godt gleder meg til neste film kommer. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Ah, Bad Lieutenant Port Of Call: New Orleans var særdeles frisk og massivt underholdende. Har ikke sett Nic Cage storspille på den måten siden Matchstick Men. Tror jeg må sjekke ut noen flere Herzog-filmer etter dette... 1 Lenke til kommentar
torboe Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Har tenkt å sett "Apocalypse Now" ganske snart og skjemmes en smule over at jeg ikke har sett den før, men la gå.. Er denne filmen så bra som folk vil ha det til? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg hatet den også.. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Er denne filmen så bra som folk vil ha det til? Nå har du et problem. Du kan jo ikke spørre folket, de vil jo ikke være objektive. Og dyr kan ikke svare. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Har tenkt å sett "Apocalypse Now" ganske snart og skjemmes en smule over at jeg ikke har sett den før, men la gå.. Er denne filmen så bra som folk vil ha det til? Ja det er den, bare ikke forvent PANG PANG PANG Saving Private Ryan-film. Endret 5. september 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
......... Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 så den jeg og for første gang og jeg likte den ganske godt gleder meg til neste film kommer. Ja, mener du at gleder deg til den tredje kommer? For oppfølgeren til denne kom for 2 år siden, The Dark Knight! Den er enda bedre enn Batman Begins. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Har tenkt å sett "Apocalypse Now" ganske snart og skjemmes en smule over at jeg ikke har sett den før, men la gå.. Er denne filmen så bra som folk vil ha det til? Den er sinnsykt bra. Men se den med innstillingen at krigen er "bakteppe". Jeg vil nesten gå så langt å si at det ikke er en krigsfilm i det hele tatt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Ja, det er ikke så mye krig som en voldsom karakterprestasjon av Martin Sheen, ispedd noen krigsscener for å ikke glemme at vi er midt i Vietnam-krigen. Men krigen i seg selv har lite med filmen å gjøre, den bare er der i bakgrunnen noen ganger. Lenke til kommentar
torboe Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Får slenge meg på sofan å se den i kveld da! Gleder meg! Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 så den jeg og for første gang og jeg likte den ganske godt gleder meg til neste film kommer. Ja, mener du at gleder deg til den tredje kommer? For oppfølgeren til denne kom for 2 år siden, The Dark Knight! Den er enda bedre enn Batman Begins. jess dark knight så jeg for ikke så lenge siden Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Live Free or Die Hard på TV2, Timothy Olyphant er dyktig som skurk i denne filmen. Faktisk er nesten fyren dyktig i det meste han er med i. Schindlers List på TV2 Zebra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå