Crinderman Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Forresten. Etter mange år med å slite med pre 60-talls filmer har jeg hatt en liten oppvekker. Begynt å sjekke ut film noir og har nylig sett White Heat (1942) og This Gun for Hire (1942) som begge var AWESOME! Har nå The Night of the Hunter, The Killers og Laura klare til helgen. Fint å høre at du finner noe du liker. I min mening er This Gun For Hire en av de værste film noirene jeg har sett, men det kan så være. White Heat er rimelig bra. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hva vil det si , når trivia under the expendables så står "no stuntmen were used" Mente å huske at jeg hvertfall så 20-30 navn under "stuntmen" på credits. Vil tro at det betyr at hovedpersonene gjorde stuntene sine selv. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) I min mening er This Gun For Hire en av de værste film noirene jeg har sett, men det kan så være. White Heat er rimelig bra. Tullball. TGFH er en meget fornøyelig sak. Alan Ladd skinner i rollen som hitman og Veronica Lake er bare nydelig. Hvem kan vel glemme henne gjøre sin deilige sang- og tryllerutine? White Heat er dessuten langt mer enn "rimelig bra". Godt at Venerable i alle fall har skjønt dette. Endret 4. september 2010 av Montag Lenke til kommentar
......... Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Batman Begins på tvnorge kl 21.30 i kveld! En av de beste superheltfilmene noensinne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Men The Dark Knight er fremdeles en av de beste filmene noensinne sant? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Men The Dark Knight er fremdeles en av de beste filmene noensinne sant? Ja, det er en soleklar 10/10. Trodde det aldri før jeg så filmen. Batman liksom.. høres jo totalt idiotisk ut. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Synes Batman høres tøft ut jeg. Flaggermus og mann i en og samme person liksom. Hva blir det neste, edderkoppmannen? 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Raging Bull verdt å se? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg hatet den. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Er det en elsk/hat film? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Vet ikke. Jeg synes den var jevnt over bra, men ikke noe astronomisk out of the head experience. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Så den er sikkert god om man liker boksing og Robert De Niro? Jeje, setter den på ja. Har hatt den på dvd i 4 år nå, antar det er på tide Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Så The Crazies i går. Helt grei, ikke veldig skummel og ikke noe spesielt bra plot heller synes jeg. Skvatt ikke så mye heller egentlig, så til å være skrekk så var den kanskje ikke så bra alikevell. Endret 4. september 2010 av CThomassen Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Så den er sikkert god om man liker boksing og Robert De Niro? Jeje, setter den på ja. Har hatt den på dvd i 4 år nå, antar det er på tide Fortell åssen den var da, når den er ferdig. ^^ Har hatt den selv en stund, men har enda ikke satt den på. Litt skeptisk eller hva jeg skal si ... Endret 4. september 2010 av spetwols Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Noen som har sett Dogtooth? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Raging Bull verdt å se? Jeg ble skuffet, synes den var ganske kjedelig egentlig. Så The Crazies i går. Helt grei, ikke veldig skummel og ikke noe spesielt bra plot heller synes jeg. Skvatt ikke så mye heller egentlig, så til å være skrekk så var den kanskje ikke så bra alikevell. Få zombiefilmer som kan defineres som rene skrekk-filmer da, hvertfall sånn jeg ser på det. Synes The Crazies er en helt ok film selv. 6/10. Husker jeg likte traileren veldig godt, hadde veldig lyst til å se filmen da den kom ut. Noen som har sett Dogtooth? Ja, likte den godt! Minner meg om Haneke, which is a good thing. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Raging Bull var ganske skuffende for min del, men så var jeg ikke forbredt på en sort/hvit film heller. Tror jeg skal ta et gjensyn med om noen år. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 noen bra filmer på tv ikveld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå