L@sse Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hey, "Hvilken klubb er favoritten til hovedperson(e) i... Buddy? (ikke hovedpersonene, men en av de sentrale birollene)" 8453545[/snapback] Ham-Kam. Du går for Rocky-boksen, skjønner jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hva synes folket her inne om Woody Allen-filmer, egentlig? Ser de har gode ratinger på IMDB, men har fått litt inntrykk av at det er litt "kult å mislike" dem. Mange år siden jeg har sett den nå, men Manhattan Murder Mystery var en knallgod film, syntes jeg. Hvordan er denne sammen med de virkelig store filmene hans? Tenker da på Annie Hall, Manhattan etc. 8452610[/snapback] Jeg digger alt jeg har sett av Woody Allen. Jeg tror at grunnen til at mange ikke liker filmene er at de forventer noe annet, de kalles jo de beste komediene noensinne (av meg ihvertfall), men de er ikke morsom på samme måte som Anchorman (hvor jeg personlig ler gjennom hele). Det er mer morsomme observasjoner og kommentarer sammen med en utrolig god historie. Manhatten er også en utrolig pen film. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg har kun sett Match Point, og den var herlig. Må få sett flere av ham. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Shaun of the Dead: En parodi som fungerer. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hva synes folket her inne om Woody Allen-filmer, egentlig? Ser de har gode ratinger på IMDB, men har fått litt inntrykk av at det er litt "kult å mislike" dem. Mange år siden jeg har sett den nå, men Manhattan Murder Mystery var en knallgod film, syntes jeg. Hvordan er denne sammen med de virkelig store filmene hans? Tenker da på Annie Hall, Manhattan etc. 8452610[/snapback] Annie Hall er bare fantastisk vakker. Se den. Nå. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hva syntes dere om Children of Men, er den verdt og se? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hva syntes dere om Children of Men, er den verdt og se? 8455612[/snapback] Leste bare posetive ting om den, så jeg måtte nesten se den selv. For meg så var det en fryktlig kjedelig film. Likte selve story'en, men for meg så ble den for treg rett å slett. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Helt klart! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hva syntes dere om Children of Men, er den verdt og se? 8455612[/snapback] Jeg hadde puls på en milliard gjennom hele. Helt utrolig lekker, velspilt/filmet scifithriller. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hva syntes dere om Children of Men, er den verdt og se? 8455612[/snapback] Bare den visuelle delen av den er nok. Var egentlig for det meste det jeg likte med den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Denne uka kommer til å bli herlig, jeg begynner helga mi på onsdag, og jeg har satt av de kommende dagene til å få sett en del film. Hittil har jeg greid å samle opp en rekke potensielle favorittfilmer jeg på mystisk vis ikke har fått sett eller som krever et gjensyn: LA Confidential, Ugetsu Monogatari, Santa Sangre, 36th Chamber of Shaolin (sett før), Samurai Fiction, Caché, Aguirre, Rashomon og Diciples of the 36th Chamber. Hurra! Endret 23. april 2007 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Dere minte meg akkurat på at jeg ikke har sett én eneste Woody Allen film. Må vel nesten få gjort noe med det snart. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Dere minte meg akkurat på at jeg ikke har sett én eneste Woody Allen film. Må vel nesten få gjort noe med det snart. 8456448[/snapback] Anbefaler Annie Hall. Virkelig festlig. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Dere minte meg akkurat på at jeg ikke har sett én eneste Woody Allen film. Må vel nesten få gjort noe med det snart. 8456448[/snapback] Anbefaler Annie Hall. Virkelig festlig. 8456529[/snapback] Notert. Skal prøve å finne den når jeg skal handle filmer neste uke en gang Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Noen som har sett Maverick? Begynner å bli lenge siden jeg har sett den nå, men syntes å huske at den var utrolig morsom og bra film! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Det er ikke noe mesterverk, men den er underholdene som fy. Jeg ser den ca. hvert fjerde år. Anbefaler deg på det sterkeste å sjekke den ut igjen. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hva syntes dere om Children of Men, er den verdt og se? 8455612[/snapback] Bare den visuelle delen av den er nok. Var egentlig for det meste det jeg likte med den. 8456133[/snapback] Den minte meg litt om Half Life 2 av en eller annen grunn. Ganske bra film vil jeg si ja. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hva syntes dere om Children of Men, er den verdt og se? 8455612[/snapback] Bare den visuelle delen av den er nok. Var egentlig for det meste det jeg likte med den. 8456133[/snapback] Den minte meg litt om Half Life 2 av en eller annen grunn. Ganske bra film vil jeg si ja. 8457673[/snapback] Så den på kino. Absolutt verdt en kikk. Den kommer på dvd 30/05. Skal kjøpes. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Noen som har sett Maverick? Begynner å bli lenge siden jeg har sett den nå, men syntes å huske at den var utrolig morsom og bra film! 8456982[/snapback] digger den filmen, veldig morsom, har noen kjempe herlige sener Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hva syntes dere om Children of Men, er den verdt og se? 8455612[/snapback] Beste sci-fi filmen på evigheter. Fantastisk visuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå