Bytex Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Jeg fant en VHS-rip av dette mesterverket http://www.youtube.com/watch?v=NejI0zqaFFE på en torrentside igår. Holder på å se den nå. Godfrey Ho lagde et utall slike ninjafilmer, der han splicer inn footage fra obskure koreanske/kinesiske filmer med britisk dubbing og bygger et eller annet ninjaplott rundt det. Legg merke til at det står "NIN JA" på hodebåndet hans..skikkelig stealthy Flere av dem har skjegg eller en skikkelig Magnum-bart under maska. Herlig. Jeg tipper den rosa ninjaen føler seg rimelig teit. Også tar ALLE en salto når de dør. Endret 26. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Etter en varm anbefaling fra Montag var jeg nødt til å se Kick-Ass. Jeg hadde ikke rare forventningene, men det er jo umulig å ikke like den. Tommel opp. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 ja den har jeg hørt mye bra om. Men har desverre ikke fått sett den enda. Får leie den en dag, den er vel ikke kommet ut på dvd enda eller? Har ikke sett den. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Kommer på DVD og BD 8. september i Norge. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 ok da får jeg anskaffe meg den Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Etter en varm anbefaling fra Montag var jeg nødt til å se Kick-Ass. Jeg hadde ikke rare forventningene, men det er jo umulig å ikke like den. Tommel opp. Du tuller? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Den er verdt å få med seg, du kan ikke si noe annet. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Det var ikke det jeg mente, men trodde ikke Montag var av den typen som liker ny hollywood filmer Seff er Kick-Ass verdt å få med seg. Pre-order på BD versjonen av den Lenke til kommentar
nybb Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Enig. Kick-Ass er nok årets surprise for min del. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Etter en varm anbefaling fra Montag var jeg nødt til å se Kick-Ass. Jeg hadde ikke rare forventningene, men det er jo umulig å ikke like den. Tommel opp. Du tuller? Gjør nok det ja. 1 Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Ble rimelig fascinert av traileren til Inside Job. Noen som vet når denne kommer i Norge? Eventuelt, er den kommet? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Trailer til Danny Boyle's nye film, 127 Hours: http://www.youtube.com/watch?v=w-3AHv2E5jg WOW! Jeg gleder meg! 1 Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg er litt skeptisk. Ser ikke hvordan Boyle kan gjøre så volsomt mye mer enn en OK+ film ut av dette. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg var veldig likegyldig til Slumdog Millionaire så han har ingen å tape for min del. Dog, dette ser jo ikke akkurat fantastisk ut. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Nja, litt interessant å se hva som skjer nedi den sprekken der.. Burde være en utfordring for både regissør og skuespiller. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Interessant. Når kommer denne? Btw; Boyle har aldri gitt mere en ok-filmer, bortsett fra Slumdog Millionaire, som er litt mer. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Håhå, Trainspotting er nok mer enn bare OK. 4 Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Btw; Boyle har aldri gitt mere en ok-filmer, bortsett fra Slumdog Millionaire, som er litt mer. Tror du stokket litt feil på ordene der Nybben, for virkeligheten er jo selvsagt omvendt. Slumdog er en skikkelig flinkisfilm, teknisk glimrende, men totalt uinteressant for alle som ikke liker platt Bollywoodromanse. Endret 29. august 2010 av KjemikerJon Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Btw; Boyle har aldri gitt mere en ok-filmer, bortsett fra Slumdog Millionaire, som er litt mer. Det hjelper å ha sett flere filmer enn Slumdog Millionaire. Anbefaler deg å begynne med Trainspotting, Sunshine og 28 Days Later. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Happiness må ha den mest misvisende traileren noensinne. Forventet et litt lett kjærlighetskomedie av noe slag, også fikk jeg noe så helt fantastisk! Endret 29. august 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå