Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Jeg var på kino og så Predators i går, men det slo ikke helt an. Egentlig aldri hatt helt sansen for Predator-filmene, men det var helt grei. Den var verdt de 95 kronene det kostet.

Alltid massivt å se film på kino. :)

Når jeg blir stor og mangemillionær, skal jeg investere i et kinorom med hjemmekinoanlegg og storskjerm!

Høres ut som en bra plan. Jeg er innvitert, right? :new_woot:

Selvfølgelig er du invitert, min venn :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, ja, har selv et lite "noobish" kino rom i leiligheten min, ikke store sakene slik sett da jeg ikke kan gjøre noen endringer på selve rommet, men har hengt litt molton på veggene så godt som mulig så det er helt mørkt, dog ikke 100% lydtett, men gjør ikke noe for det er meget lite støy der jeg bor uansett. Så med 84" lerret, blu-ray spiller og full (1080p) HD projektor blir filmene litt anerledes når man ser det på den størrelsen.

Tok en "test runde" med Avatar på det oppsette (Avatar er uten tvil den beste blu-ray filmen ute per dags dato) og det var som å sitte i kino salen nærmest. Lyd, bilde, opplevelse. Eneste som mangler er en liten snerten popcorn vogn alla denne :love:

Tror jeg må forte meg å vinne i lotto så jeg kan realisere planene med eget hus hvor en hel etasje er dedikert til kino rom.

Syns det høyres fantastisk ut det òg! :)

Gledar meg til eg skal flytte for meg sjølv, slik at eg kan sjå film på noke anna enn ein 15" laptop....

Lenke til kommentar

Jeg var på kino og så Predators i går, men det slo ikke helt an. Egentlig aldri hatt helt sansen for Predator-filmene, men det var helt grei. Den var verdt de 95 kronene det kostet.

Alltid massivt å se film på kino. :)

Når jeg blir stor og mangemillionær, skal jeg investere i et kinorom med hjemmekinoanlegg og storskjerm!

Høres ut som en bra plan. Jeg er innvitert, right? :new_woot:

Selvfølgelig er du invitert, min venn :)

Yay! Gahaha, jeg er invitert!

Lenke til kommentar

Noen som har sett After.Life? Med store navn som Liam Neeson, Christina Ricci og Justin Long lovet den godt, og filmen var underholdende nok. Uten å spoile altfor mye er dette en film definitivt laget for at folk skal diskutere ett stort spørsmål i filmen som blir hintet til begge veier.

Det blir hintet til både at hun er død og at hun ikke er det, og jeg er veldig usikker. Men etter å ha lest på IMDB-forumet virker det som de fleste er overbevist om at hun er i live hele filmen. Synspunkter noen?

Lenke til kommentar

Hehe, ja, har selv et lite "noobish" kino rom i leiligheten min, ikke store sakene slik sett da jeg ikke kan gjøre noen endringer på selve rommet, men har hengt litt molton på veggene så godt som mulig så det er helt mørkt, dog ikke 100% lydtett, men gjør ikke noe for det er meget lite støy der jeg bor uansett. Så med 84" lerret, blu-ray spiller og full (1080p) HD projektor blir filmene litt anerledes når man ser det på den størrelsen.

Tok en "test runde" med Avatar på det oppsette (Avatar er uten tvil den beste blu-ray filmen ute per dags dato) og det var som å sitte i kino salen nærmest. Lyd, bilde, opplevelse. Eneste som mangler er en liten snerten popcorn vogn alla denne :love:

Tror jeg må forte meg å vinne i lotto så jeg kan realisere planene med eget hus hvor en hel etasje er dedikert til kino rom.

Syns det høyres fantastisk ut det òg! :)

Gledar meg til eg skal flytte for meg sjølv, slik at eg kan sjå film på noke anna enn ein 15" laptop....

Heh, selv det å se en film på 40 tommern i stua blir bare "meh" i forhold nå for tiden. Eneste jeg ikke klarte var å spille på den (PS3, X360, Wii). Skjermen ble bare alt for stor. Der kommer en 40" liten snerten flatskjerm godt med uti stua :p

Lenke til kommentar

Hadde et gjensyn med Kick-Ass sammen med noen kompiser i kveld.

Gud, for en herlig film dette er. Jeg elsker den intelligente miksen mellom humor, action og utvikling av plot. Trodde aldri at jeg skulle like denne filmen så godt. Den får en klar 9 av meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...