Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Maybe they are brothers? Det hadde vært semiawesome om de brukte den vinkelen. Endret 21. august 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Perfekt? På hvilken måte? Glimrende skuespiller med en skikkelig utstråling og særegen stil. Dessuten er han kroppsfysisk lik the riddler. Det at han ligner Heath ser jeg ikke på som et problem. Heath var tross alt ikke lik seg selv i rollen som Jokern. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Håper det blir Gordon-Levitt, fantastisk skuespiller. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt My Sassy Girl? På Platekompaniet, CDON, Play etc. har de bare den amerikanske remaken. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Stanken av fordommene dine om andre brukere er verre enn tre dager gammelt oppkast. Det er trist du ikke kan lære av de yngre brukerne og bidra med noe annet enn papegøye-innleggene dine. Uffda, tråkket jeg på noen ømme tær? Det var da ikke meningen. Det er forøvrig trist at du ikke kan lære humoristisk sans av de eldre brukerne - da hadde du sluppet å glefse i utide. 4 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Tror selv originalen ville fått bank av denne typen her. http://www.youtube.com/watch?v=RhJ-x4CE5Dk Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Tror selv originalen ville fått bank av denne typen her. http://www.youtube.com/watch?v=RhJ-x4CE5Dk the fuck? Endret 22. august 2010 av Onyx Siterer Youtube-video. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Tror selv originalen ville fått bank av denne typen her. Hehe, er ikke det mannen som lærte opp gunfreak? 1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Stanken av fordommene dine om andre brukere er verre enn tre dager gammelt oppkast. Det er trist du ikke kan lære av de yngre brukerne og bidra med noe annet enn papegøye-innleggene dine. Uffda, tråkket jeg på noen ømme tær? Det var da ikke meningen. Det er forøvrig trist at du ikke kan lære humoristisk sans av de eldre brukerne - da hadde du sluppet å glefse i utide. Ikke alt er morsomt hver gang. Det er ikke gøy å høre den samme vitsen om og om igjen. Endret 22. august 2010 av CypheroN 2 Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg husker jeg stusset litt på navnet Mr. Reese fra TDK, og tenkte at kanskje det var en link til The Riddler. At JGL kanskje er ombord er bare gode nyheter, men å teame opp Nolan med Daniel Day-Lewis hadde vært fantastisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Gunfreak dro tilbake i tid med McFlys bil , han og Elvis skaut paa TVer ute i hagan til Elvis lol Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt My Sassy Girl? På Platekompaniet, CDON, Play etc. har de bare den amerikanske remaken. Jeg fant den på amazon Se HER Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Tror selv originalen ville fått bank av denne typen her. Hehe, er ikke det mannen som lærte opp gunfreak? Lærte meg opp i hva, spise steroider og løper rundt en grus hau og skyte med våpen? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 The Man Who Knew Too Much på NRK2 i kveld kl. 22.40. Sikkert bra å få med seg. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg var på kino og så Predators i går, men det slo ikke helt an. Egentlig aldri hatt helt sansen for Predator-filmene, men det var helt grei. Den var verdt de 95 kronene det kostet. Alltid massivt å se film på kino. Når jeg blir stor og mangemillionær, skal jeg investere i et kinorom med hjemmekinoanlegg og storskjerm! Høres ut som en bra plan. Jeg er innvitert, right? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Endret 22. august 2010 av amir90 2 Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Når jeg blir stor og mangemillionær, skal jeg investere i et kinorom med hjemmekinoanlegg og storskjerm! Kom over noken slike heimekinoar på avforum elns istad. Og noken av dei var sjuuukt nice! Berre sjå her f. eks: http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/stapedius Må vere litt av ein opplevelse å sjå film der! Endret 22. august 2010 av Shifty Powers Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Så nettopp Sherlock Holmes, og må si jeg ble positivt overrasket. Historien var spennende, RDJ var perfekt som Holmes og Guy Ritchie har sitt personlige, intrikate touch som vanlig. Daniel Day-Lewis i oppfølgeren kan bli meget severdig, gleder meg! 1 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Når jeg blir stor og mangemillionær, skal jeg investere i et kinorom med hjemmekinoanlegg og storskjerm! Kom over noken slike heimekinoar på avforum elns istad. Og noken av dei var sjuuukt nice! Berre sjå her f. eks: http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/stapedius Må vere litt av ein opplevelse å sjå film der! Hehe, ja, har selv et lite "noobish" kino rom i leiligheten min, ikke store sakene slik sett da jeg ikke kan gjøre noen endringer på selve rommet, men har hengt litt molton på veggene så godt som mulig så det er helt mørkt, dog ikke 100% lydtett, men gjør ikke noe for det er meget lite støy der jeg bor uansett. Så med 84" lerret, blu-ray spiller og full (1080p) HD projektor blir filmene litt anerledes når man ser det på den størrelsen. Tok en "test runde" med Avatar på det oppsette (Avatar er uten tvil den beste blu-ray filmen ute per dags dato) og det var som å sitte i kino salen nærmest. Lyd, bilde, opplevelse. Eneste som mangler er en liten snerten popcorn vogn alla denne Tror jeg må forte meg å vinne i lotto så jeg kan realisere planene med eget hus hvor en hel etasje er dedikert til kino rom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå