Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Donnie Brasco: Gode prestasjoner av Depp/Pacino. En god film, men ikke helt toppers.

 

Madsen spilte helt OK.

8448414[/snapback]

 

Donnie Brasco er en jævlig undervurdert gangsterfilm. Pacino gjør en av sine beste roller og det sier sitt. Hørt at boka er bedre, men så leser ikke jeg bøker så det bryr meg midt i.. ja.. anyways..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Hmm, hva tror dere om dette lille prosjektet?

 

The Inquirer

 

Selv om spilleren er rimelig, og har ganske gode spesifikasjoner, er vel dette ganske dødfødt?

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar

Hva synes folket her inne om Woody Allen-filmer, egentlig? Ser de har gode ratinger på IMDB, men har fått litt inntrykk av at det er litt "kult å mislike" dem. Mange år siden jeg har sett den nå, men Manhattan Murder Mystery var en knallgod film, syntes jeg. Hvordan er denne sammen med de virkelig store filmene hans? Tenker da på Annie Hall, Manhattan etc.

Lenke til kommentar
Jeg må sannsynligvis få dratt ræva på Pathfinder snart. Må se om den kan sammenlignes med Veiviseren.

8449245[/snapback]

God idé, filmer er alltid best når man sammenligner dem med noe annet.

 

Jeg likte ikke The Departed, f eks, fordi den var basert på Infernal Affairs, men det var jo ingen japser med! WTF er det liksom, i IA handlet jo alt om japser mens nå var det lissom Matt Damon og han fra Titanic. Nei, Scorsese, her har du bommet.

Lenke til kommentar
Hva synes folket her inne om Woody Allen-filmer, egentlig? Ser de har gode ratinger på IMDB, men har fått litt inntrykk av at det er litt "kult å mislike" dem. Mange år siden jeg har sett den nå, men Manhattan Murder Mystery var en knallgod film, syntes jeg. Hvordan er denne sammen med de virkelig store filmene hans? Tenker da på Annie Hall, Manhattan etc.

8452610[/snapback]

Mitt første møte med Woody Allen var Manhattan Murder Mystery som jeg syns var knall. Annie Hall er minst like god.

 

Note to self: Jeg må se mer Woody Allen.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte Good,Bad and the ugly som forhåpentligs kommer i morgen men jeg har ikke sett den før så, hvordan syntes dere den er?Den ligger jo tross alt på 4 plass på Top 250 på imdb.

8453429[/snapback]

Så herlig, så herlig. Selv om den kanskje blir litt som Gudfaren at den blir ødelagt av at man ser andre filmer som har henta fra den.

 

Men bare Ennio Morricones score gjør den verdt å se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...