Dorian Gray Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg vet ikke hva som ville vært særere å se på en sånn liste av en Miike-film og en cun-film.^^ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg kom til 49. A History of Violence. Da stoppa jeg. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Her er en trailer til noe som antageligvis er en bra amatørfilm: .Han typen der er Snake. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg må sannsynligvis få dratt ræva på Pathfinder snart. Må se om den kan sammenlignes med Veiviseren. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Litt sent.. men i går, søndag, så ble Jack Nicholson 70 år! Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Her er en trailer til noe som antageligvis er en bra amatørfilm: .Han typen der er Snake. 8449236[/snapback] Den så veldig bra ut til å være en amatørfilm Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Donnie Brasco: Gode prestasjoner av Depp/Pacino. En god film, men ikke helt toppers. Madsen spilte helt OK. 8448414[/snapback] Donnie Brasco er en jævlig undervurdert gangsterfilm. Pacino gjør en av sine beste roller og det sier sitt. Hørt at boka er bedre, men så leser ikke jeg bøker så det bryr meg midt i.. ja.. anyways.. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Haha, billetter til Spider-Man 3, Colosseum 1, nøyaktig midt i salen! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Haha, billetter til Spider-Man 3, Colosseum 1, nøyaktig midt i salen! 8450143[/snapback] Haha! Jeg har billetter til Spider-Man 1, 2 og 3. Yea! Det blir for funky. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Er det noen som har imdb Pro?isåfall gidder noen og sjekke hvem som skal ressigere Max Payne? Og kansje sjekke realese datoen,skuespillere os.v? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Hmm, hva tror dere om dette lille prosjektet? The Inquirer Selv om spilleren er rimelig, og har ganske gode spesifikasjoner, er vel dette ganske dødfødt? Endret 23. april 2007 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hva synes folket her inne om Woody Allen-filmer, egentlig? Ser de har gode ratinger på IMDB, men har fått litt inntrykk av at det er litt "kult å mislike" dem. Mange år siden jeg har sett den nå, men Manhattan Murder Mystery var en knallgod film, syntes jeg. Hvordan er denne sammen med de virkelig store filmene hans? Tenker da på Annie Hall, Manhattan etc. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg må sannsynligvis få dratt ræva på Pathfinder snart. Må se om den kan sammenlignes med Veiviseren. 8449245[/snapback] God idé, filmer er alltid best når man sammenligner dem med noe annet. Jeg likte ikke The Departed, f eks, fordi den var basert på Infernal Affairs, men det var jo ingen japser med! WTF er det liksom, i IA handlet jo alt om japser mens nå var det lissom Matt Damon og han fra Titanic. Nei, Scorsese, her har du bommet. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Leste på http://www.dagbladet.no/kultur/2007/04/23/498622.html at det skal lages en film om Max Manus. Det kan bli bra. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Det tror jeg kan bli bra, har lest(hørt på) en av bøkene hans i forbindelse med særemne. kan bli meget bra film Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hva synes folket her inne om Woody Allen-filmer, egentlig? Ser de har gode ratinger på IMDB, men har fått litt inntrykk av at det er litt "kult å mislike" dem. Mange år siden jeg har sett den nå, men Manhattan Murder Mystery var en knallgod film, syntes jeg. Hvordan er denne sammen med de virkelig store filmene hans? Tenker da på Annie Hall, Manhattan etc. 8452610[/snapback] Mitt første møte med Woody Allen var Manhattan Murder Mystery som jeg syns var knall. Annie Hall er minst like god. Note to self: Jeg må se mer Woody Allen. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg kjøpte Good,Bad and the ugly som forhåpentligs kommer i morgen men jeg har ikke sett den før så, hvordan syntes dere den er?Den ligger jo tross alt på 4 plass på Top 250 på imdb. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg kjøpte Good,Bad and the ugly som forhåpentligs kommer i morgen men jeg har ikke sett den før så, hvordan syntes dere den er?Den ligger jo tross alt på 4 plass på Top 250 på imdb. 8453429[/snapback] En av, hvis ikke den beste Western noensinne i mine øyne ihvertfall. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg kjøpte Good,Bad and the ugly som forhåpentligs kommer i morgen men jeg har ikke sett den før så, hvordan syntes dere den er?Den ligger jo tross alt på 4 plass på Top 250 på imdb. 8453429[/snapback] Så herlig, så herlig. Selv om den kanskje blir litt som Gudfaren at den blir ødelagt av at man ser andre filmer som har henta fra den. Men bare Ennio Morricones score gjør den verdt å se. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Hey, "Hvilken klubb er favoritten til hovedperson(e) i... Buddy? (ikke hovedpersonene, men en av de sentrale birollene)" Endret 23. april 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå