Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bunnskrap@

 

Det vil jeg ikke si. Det finnest selvsagt unntak, men de fleste er såpass oppegående at de forstår at blogging ikke bare er oversentimentale dagbøker.

 

Jeg liker forresten ikke hvordan Inception blir overanalysert. Nå har jeg ikke lest artikkelen som ble linket, men det virker for meg som om folk graver seg ned i flytene magma for å finne en dypere samenheng. Personlig følte jeg i hvert fall at den "enkle løsningen" var meget overbevisende.

Endret av Lawliet
Lenke til kommentar

Det hintes jo flere ganger til at Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Cobb også drømmer alt sammen. Bl.a. når Mal spør om han er sikker på at realityen hans er ekte, om han virkelig BLIR jaget av purk og cobol corp, og det siste hintet er jo slutten, når han er kommet hjem, ser barna sine og spinner Totemen sin, som aldri slutter å spinne. Han sa jo at hvis totemen ikke stopper, vet han at han drømmer.

Lenke til kommentar

Det hintes jo flere ganger til at Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Cobb også drømmer alt sammen. Bl.a. når Mal spør om han er sikker på at realityen hans er ekte, om han virkelig BLIR jaget av purk og cobol corp, og det siste hintet er jo slutten, når han er kommet hjem, ser barna sine og spinner Totemen sin, som aldri slutter å spinne. Han sa jo at hvis totemen ikke stopper, vet han at han drømmer.

 

Nettopp. Og dette på tross av at filmen er ganske rett frem.

Endret av Hyperio
Lenke til kommentar

Det er definitivt noe med å ha en fysisk kopi, det er en grunn til at alle filmene og TV-seriene mine befinner seg på en hylle midt på den største veggen i rommet mitt. Jeg laster ned mye, og kjøper en del. Jeg prøver å kjøpe alle de filmene jeg virkelig liker, hadde jeg hatt masse penger hadde jeg kjøpt mer, men det har jeg ikke, så jeg foretrekker å bruke penger på musikk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...