Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

The departed hadde overraskende slutt :thumbup:  Liker sånne filmer.

8445694[/snapback]

Slutten var vel det dårligste med The Departed.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Gikk Scorsese lei av å lage film og bestemte seg for å drepe alle sammen?

8445804[/snapback]

Endelig en som er enig med meg, vet jeg er i mindretall av de som syntes slutten var dårlig.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg følte at han prøvde på en Reservoir Dogs. Noe jeg mener han ikke lykkes med, men som sagt er resten av filmen super!

8446094[/snapback]

Jeg tviler sterkt på at han "prøvde på en Reservoir Dogs". Noen av dere som har sett Infernal Affairs, som filmen er basert på?

Lenke til kommentar
Jeg følte at han prøvde på en Reservoir Dogs. Noe jeg mener han ikke lykkes med, men som sagt er resten av filmen super!

8446094[/snapback]

Jeg tviler sterkt på at han "prøvde på en Reservoir Dogs". Noen av dere som har sett Infernal Affairs, som filmen er basert på?

8446122[/snapback]

Jeg har ikke, men så skal det strengt tatt ikke være nødvendig heller. Jeg tror han prøvde seg på en "lag en god, underholdende film", og det lykkes han med. Noe helt jævlig også. Noe av det kuleste jeg har sett, ever.

Lenke til kommentar

8446122[/snapback]

Jeg har ikke sett den.. Er den bra?

Følte reservior dogs var litt mer seriøs på?

Lenke til kommentar
Artikkelen er visst nesten et år gammel, så ikke forvent noen filmer som har kommet i det tidrommet i å være der. Kanskje derfor Emesis ikke er der, Cun ;).

8448294[/snapback]

Garantert derfor. Men det forklarer fremdeles ikke at Lost Highway ikke er nevnt, den er fra 1997. Hvor mange amerikanske filmer er det på den lista totalt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...