Bytex Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 GET TO DE CHOPPA!! er jo fra Predator. Effektene er også fantastiske selv i dag. GET TO DE CHOPPA!! er jo fra Predator. Effektene er også fantastiske selv i dag. Predator ser faktisk ut som han blander seg inn i jungelen, helt uten CGI-effekter, bare gode gammeldagse filmtriks. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Ajaj, der var det mange plakater som fristet Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Har aldri eid en filmplakat. Kanskje på tide mens jeg ennå er ungkar. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Kos deg, så den her om dagen og likte den veldig godt. Endret 13. august 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 http://www.movieposter.com/poster/MPW-17287/Gangsters.html Gief liksom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Han kjøpte plakat av filmen ikke selve filmen, men han kan jo kose seg med den. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) The General 1926 er en fantastisk film! Jeg elsket den. Faktisk den eldste filmen jeg kommer på i farta som jeg lo høyt av. Jeg syntes Chaplins Shoulder Arms(1917) var ganske morsom. (Burde kanskje quotet han som nevnte ettellerannet om Chaplin óg, men orker ikke finne det frem.) Endret 13. august 2010 av luser32 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jeg så akkurat From Paris With Love, og om IMDB er noe å gå etter, så er jeg den eneste som virkelig likte den. Jeg har ikke vært så underholdt på lenge, til tross for svak historie, overfladiske karakterer og et usannsynlig plot. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jeg så akkurat From Paris With Love, og om IMDB er noe å gå etter, så er jeg den eneste som virkelig likte den. Jeg har ikke vært så underholdt på lenge, til tross for svak historie, overfladiske karakterer og et usannsynlig plot. Er 100% enig med deg. Popcorn action på sitt beste :] Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Så nettopp Drag Me To Hell med noen venninner. Eneste jeg likte med filmen, var slutten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Om du mener rulleteksten så er jeg enig. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Nei, men selv om "tvisten" på slutten var ganske åpenbar, var den morsom. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Holy shit, Troll 2 = 10/10! Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 nettopp sett rock'n'rolla, ble utrolig positivt overrasket! 2 Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Kom nettopp hjem fra friday the 13th maraton med gutta ^^ Ikke spesielt brae filmer, men tok seg opp etterhvert. Filmene hadde jo litt sjarm og orginalitet over seg da. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Kom nettopp hjem fra friday the 13th maraton med gutta ^^ Ikke spesielt brae filmer, men tok seg opp etterhvert. Filmene hadde jo litt sjarm og orginalitet over seg da. Hysterisk den der sovepose scenen, ler like mye hver gang Lenke til kommentar
nybb Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg så akkurat From Paris With Love, og om IMDB er noe å gå etter, så er jeg den eneste som virkelig likte den. Jeg har ikke vært så underholdt på lenge, til tross for svak historie, overfladiske karakterer og et usannsynlig plot. Man kan nyte en 6/10-film Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Ikke vært helt oppslukt i filmverden de siste månedene, så er vel derfor jeg ble smått forundret over å se Inception på 3. plass på IMDb topp 250. Nolans minst gode film tror jeg vil dale et stykke nedover etterhvert. For meg avslørte filmen mest av alt hvilken begrensninger Nolan har som regissør. Jeg mener, jeg følte knapt at jeg så på drømmer. Tror filmen kunne blitt et sant mesterverk med Lynch bak roret. Men dårlige eller middelmådige filmer, det vet ikke Nolan hvordan man skal lage. Egentlig litt greit å se at han fortsatt har potensiale til å utvikle seg, bare han ikke hviler på sin virkelige godbit The Dark Knight Det jeg frykter mest er rullebåndsfølelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå