Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

GET TO DE CHOPPA!! er jo fra Predator. Effektene er også fantastiske selv i dag.

GET TO DE CHOPPA!! er jo fra Predator. Effektene er også fantastiske selv i dag. Predator ser faktisk ut som han blander seg inn i jungelen, helt uten CGI-effekter, bare gode gammeldagse filmtriks.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The General 1926 er en fantastisk film! Jeg elsket den.

Faktisk den eldste filmen jeg kommer på i farta som jeg lo høyt av.

Jeg syntes Chaplins Shoulder Arms(1917) var ganske morsom. (Burde kanskje quotet han som nevnte ettellerannet om Chaplin óg, men orker ikke finne det frem.)

Endret av luser32
Lenke til kommentar

Ikke vært helt oppslukt i filmverden de siste månedene, så er vel derfor jeg ble smått forundret over å se Inception på 3. plass på IMDb topp 250. Nolans minst gode film tror jeg vil dale et stykke nedover etterhvert.

For meg avslørte filmen mest av alt hvilken begrensninger Nolan har som regissør. Jeg mener, jeg følte knapt at jeg så på drømmer. Tror filmen kunne blitt et sant mesterverk med Lynch bak roret.

Men dårlige eller middelmådige filmer, det vet ikke Nolan hvordan man skal lage. Egentlig litt greit å se at han fortsatt har potensiale til å utvikle seg, bare han ikke hviler på sin virkelige godbit The Dark Knight :)

Det jeg frykter mest er rullebåndsfølelsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...