Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Ang Memories of Murder: Fikk vi vite hvem som var morderen? Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Nei Filmen er basert på ekte hendelser, og de tok aldri morderen. Den handler ikke om hvem som utførte drapene, men det absurde politiarbeidet. Endret 13. august 2010 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jaja.. Fantastisk var den jo uansett. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hei, vent nå. Vil ikke kvaliteten bli dårligere hvis de må forstørre bildet? Hysterisk dårlig, med mindre kvaliteten på bildet er konge. (Allposters bruker vannmerke, btw, så det vil ikke gå) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 The General 1926 er en fantastisk film! Jeg elsket den. Faktisk den eldste filmen jeg kommer på i farta som jeg lo høyt av. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Ser Lotr:to tårn i dette øyeblikk, og allerede er jeg forbanna på at de i det hele tatt har redigert mesterverket i trilogiutgivelsen . Pokker ta Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 The General 1926 er en fantastisk film! Jeg elsket den. Faktisk den eldste filmen jeg kommer på i farta som jeg lo høyt av. Den var veldig morsom uten å bli alt for latterlig, som jeg synes enkelte av f.eks Chaplin-filmene er. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Ser Lotr:to tårn i dette øyeblikk, og allerede er jeg forbanna på at de i det hele tatt har redigert mesterverket i trilogiutgivelsen . Pokker ta ??? Kva snakkar du om? At Blu-ray-utgåva er kinoversjonane? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) nei, er ikke noe blue-ray. På pakken med alle tre filmene, så har de i hvertfall i to tårn endret den slik at de har tatt bort noen undertekster, viser bilder de ikke viser i orginal-versjonen, osv...Og scenen med ulverytterne er jo helt herpet ... Endret 13. august 2010 av Step_up Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Du såg at det stod "Extended Edition" på den utgåva? Kino-versjonane finst også på DVD, eller på BD, om du føretrekk dei. Dei aller fleste liker dei utvida utgåvene betre. Her er ei samanlikning av dei: http://movie-censorship.com/report.php?ID=1348 Endret 13. august 2010 av magnusbe Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 ikke som jeg så. Ihvertfall på ringens brorskap så tror jeg ikke at jeg tar feil når jeg sier at kinoversjonen er prikk lik videoen. I to tårn er det jo laget en helt annen scene når Aragorn faller utenfor klippen. Opprinnelig så slåss han jo ikke i det hele tatt mot ulverytteren som drar han utenfor. Håper ikke at mange scener er ødelagt på samme måten... Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 ikke som jeg så. Ihvertfall på ringens brorskap så tror jeg ikke at jeg tar feil når jeg sier at kinoversjonen er prikk lik videoen. I to tårn er det jo laget en helt annen scene når Aragorn faller utenfor klippen. Opprinnelig så slåss han jo ikke i det hele tatt mot ulverytteren som drar han utenfor. Håper ikke at mange scener er ødelagt på samme måten... Skjønner ikke helt hva du mener her. Du har extended-utgaven også har du kinoutgaven, og scenen du snakker om er prikk lik i begge versjonene. Hva slags format er det du ser filmene i egentlig? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 widescreen version. er mye som er lagd annerledes der... Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Sikker på det ikke er denne du ser på? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Det er forøvrig en veldig merkelig tegnefilm. De har brukt "rotoskop"-teknikk, altså fargelagt vanlig film med tusj, så det ser ut som vanlig film som er fargelagt med crayons i mange scener, f.eks vertshuset i Bree. Du ser de ordentlige folkene under malingen. Også bare slutter den midt i battle for helms deep. Skulle vel bli oppfølgere men Bakshi gjorde det aldri. Jeg hadde med filmen til noen diehard Tolkien-fans for å se den, og de ville slå av etter en time fordi det var så kjedelig. Og det var mange år før NLC-filmene kom. Endret 13. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 hvilken er den lengste og beste versjonen av watchmen? Vurderer å skaffe meg directors cut, men mener å huske at det er en ennå lengre en også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Så Predators på kino her om dagen. Helt grei film. Verdt å se forgjengerne? Selvfølgelig er det verdt å se de eldre! Den første Predator-filmen med Arnold er en badass! I min mening en av Arnolds beste. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Skriver meg opp på den, Steffen. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Movieposter har 13% asvlag på alle plakater, gjelder kun ut dagen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå