Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er I Love you Phillip Morris verdt å se? Hvor morsom er den, på en skala fra en til ti?

 

Jim Carrey er nok til å se den filmen :p

Har satt'n på og sett cirka en time nå.. Virker som en bra film, men det er en ting jeg må si, i spoiler da:

 

jeg akkurat så nå var den dårligste imitasjonen av et insulinsjokk jeg har sett.

Ikke at jeg har sett mange, men jeg har sett et ekte ett og det var ikke sånn.

 

Lenke til kommentar

Er I Love you Phillip Morris verdt å se? Hvor morsom er den, på en skala fra en til ti?

 

Jim Carrey er nok til å se den filmen :p

Har satt'n på og sett cirka en time nå.. Virker som en bra film, men det er en ting jeg må si, i spoiler da:

 

jeg akkurat så nå var den dårligste imitasjonen av et insulinsjokk jeg har sett.

Ikke at jeg har sett mange, men jeg har sett et ekte ett og det var ikke sånn.

 

Har vi en ny gunfreak på gang, men imotsetning til historisk korrekhet så pirker du på medisinsk korrekthet? :p

Lenke til kommentar

Finnes det noen fysisk butikk hvor man kan kjøpe filmplakater?

 

Takk for svar.

 

Betale for et ark med farger på? Hvorfor? Du kan gå til en fotobutikk, gi dem en minnepenn med et bilde på, så skriver de ut i full kvalitet for 30 kroner. ;)

 

Får man ønskede mål også? Vil det se ut og føles som de autentiske filmplakatene man kjøper?

Lenke til kommentar

Finnes det noen fysisk butikk hvor man kan kjøpe filmplakater?

 

Takk for svar.

 

Betale for et ark med farger på? Hvorfor? Du kan gå til en fotobutikk, gi dem en minnepenn med et bilde på, så skriver de ut i full kvalitet for 30 kroner. ;)

 

Får man ønskede mål også? Vil det se ut og føles som de autentiske filmplakatene man kjøper?

 

Jada, de gjør til den størrelsen du vil ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...