Hyperio Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Green Zone, Hot Tub Time Machine eller Solitary Man? Åpen for det meste nå. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Green Zone, Hot Tub Time Machine eller Solitary Man? Åpen for det meste nå. De to første var svært kjipe, så jeg ville prøvd meg på Solitary Man. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Beklager, men hvis jeg ville ha imdb sin mening ville jeg ikke posta her. Hva mener folket? Jeg har lært det at imdb svært sjeldent er en hjelpsom ressurs for meg IMDB er folket. 4 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Jeg synes I Love Yoy P.M var ganske fornøyelig. Føles som en homoseksuell utgave av Catch Me If You Can både når det gjelder handling og den snertne fortellermåten. Selvfølgelig ikke i nærheten av CMIYC men likevel svært fornøyelig. Endret 12. august 2010 av tjalla Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Er I Love you Phillip Morris verdt å se? Hvor morsom er den, på en skala fra en til ti? Jim Carrey er nok til å se den filmen Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Er I Love you Phillip Morris verdt å se? Hvor morsom er den, på en skala fra en til ti? Jim Carrey er nok til å se den filmen Har satt'n på og sett cirka en time nå.. Virker som en bra film, men det er en ting jeg må si, i spoiler da: jeg akkurat så nå var den dårligste imitasjonen av et insulinsjokk jeg har sett. Ikke at jeg har sett mange, men jeg har sett et ekte ett og det var ikke sånn. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Er I Love you Phillip Morris verdt å se? Hvor morsom er den, på en skala fra en til ti? Jim Carrey er nok til å se den filmen Har satt'n på og sett cirka en time nå.. Virker som en bra film, men det er en ting jeg må si, i spoiler da: jeg akkurat så nå var den dårligste imitasjonen av et insulinsjokk jeg har sett. Ikke at jeg har sett mange, men jeg har sett et ekte ett og det var ikke sånn. Har vi en ny gunfreak på gang, men imotsetning til historisk korrekhet så pirker du på medisinsk korrekthet? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Vel, Solitary Man var rett og slett kjedelig. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Har vi en ny gunfreak på gang, men imotsetning til historisk korrekhet så pirker du på medisinsk korrekthet? haha Neida, jeg bare stussa litt over det Men det har så nå alltids slik at jeg er litt kverulant Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Finnes det noen fysisk butikk hvor man kan kjøpe filmplakater? Takk for svar. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg har sett det på plate/filmsjapper. De får jo også mange reklameplakater som de kanskje gir deg hvis du spør pent. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Finnes det noen fysisk butikk hvor man kan kjøpe filmplakater? Takk for svar. Betale for et ark med farger på? Hvorfor? Du kan gå til en fotobutikk, gi dem en minnepenn med et bilde på, så skriver de ut i full kvalitet for 30 kroner. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Så Predators på kino her om dagen. Helt grei film. Verdt å se forgjengerne? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg syns de gamle er ganske ok hvertfall. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Må vel gi dem en sjanse. Tror Alienfilmene er bedre. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Finnes det noen fysisk butikk hvor man kan kjøpe filmplakater? Takk for svar. Betale for et ark med farger på? Hvorfor? Du kan gå til en fotobutikk, gi dem en minnepenn med et bilde på, så skriver de ut i full kvalitet for 30 kroner. Får man ønskede mål også? Vil det se ut og føles som de autentiske filmplakatene man kjøper? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Finnes det noen fysisk butikk hvor man kan kjøpe filmplakater? Takk for svar. Betale for et ark med farger på? Hvorfor? Du kan gå til en fotobutikk, gi dem en minnepenn med et bilde på, så skriver de ut i full kvalitet for 30 kroner. Får man ønskede mål også? Vil det se ut og føles som de autentiske filmplakatene man kjøper? Jada, de gjør til den størrelsen du vil ha. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Fantastisk. På allposters.com har de lagt ut både bilder og mål, så da bruker jeg den informasjonen til å få plakatene billig(ere). Hei, vent nå. Vil ikke kvaliteten bli dårligere hvis de må forstørre bildet? Endret 13. august 2010 av Zarac Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 The General 1926 er en fantastisk film! Jeg elsket den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå