Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har sett denne?

http://www.imdb.com/title/tt1313113/

Så den på en limited screening i London.

Nå har jeg sett Green Street Holigans og The Football Factory, så dette føltes i grunn som et dårlig mimmick.

Klarte aldri å bli engasjert i filmen.

Har sett de to jeg og. Synes egntlig begge er gode filmer, men GSH er jo veldig tilpasset "vanelige" seere. Er liksom litt overdreven, men for all del en god film.. Syntes du the firm virket troverdig?

Må nok bestille den uansett.. Er jo en fantastisk klesstil :cool:

Lenke til kommentar

Celtx er genial ja, har selv brukt både Celtx og Final Draft. Velger nok helt sikker Final Draft fremfor Celtx når det kommer til selve skrive prosessen, men Celtx er et veldig fint produksjons verktøy i tilegg til et bra script program.

Lenke til kommentar
Onyx: Solyaris er kanskje verdens beste film, og Stalker er ikke langt baksmile.gif Hurra for forventninger.

Jeg står foran mitt livs kanskje største sci-fi-helg noensinne. Stalker, Solyaris, Moon, Star Trek (2009) og District 9 er på agendaen. :)

Legg på 2001: A Space Odyssey og Blade Runner, og du trenger ikke se sci-fi på en stund. Takler du stumfilm er Metropolis et must. ;)

Hva tror du om å vente til utgaven med de gjennoppdagede scenene kommer ut i høst da? Har gamle-dvd'en i hylla og frister vilt, men den som venter på noe bedre ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

De stoppet den etter 40 min. fordi "det ikke skjedde noen ting"

Ja , du vart skikkelig EID av dem , vart du *skrattler som Kirkvaag*

Blair Witch er vel bare fattigmanns Cannibal Holocaust eller ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...