Bytex Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Bogus Journey er like bra som den første. Kanskje enda mere hysterisk. Alex Winter (Bill) har vi ikke sett mye til siden da, i motsetning til Keanu Reeves..jeg kjøpte tilogmed soundtracket til Bogus Journey på CD. Endret 6. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Fun fact angående filmene om Bill og Ted. Luftgitarlydene i Bogus Journey er spilt inn av ingen ringere enn Steve Vai. I Excellent Adventure er det derimot ukjent. Så da veit dere det Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Steve Vai er gud. Angående Sopranos box settet så får man det på play.com til en rimelig penge. Den som bare hadde hatt rimelig med penger. http://www.play.com/DVD/DVD/4-/3436370/The-Sopranos-Complete-Series-1-6-Box-Set/Product.html Lenke til kommentar
Temur Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Rimelig penge + tollavgift, vel å merke Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Sant det, glemte 200 grensa. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Dropp Inception og resten av "storfilmene" i sommer. Dere har å se Dogtooth istedenfor, mye mer interessant og utfordrende enn hva resten har å tilby. Mange som har sett den enda? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Flere som gleder seg? http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=68588 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Steve Vai er gud. Angående Sopranos box settet så får man det på play.com til en rimelig penge. Den som bare hadde hatt rimelig med penger. http://www.play.com/DVD/DVD/4-/3436370/The-Sopranos-Complete-Series-1-6-Box-Set/Product.html Enkelte ting må du bare kjøpe selv om du må knuse sparegrisen til morra di. Sopranos-settet er en av dem. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Har veldig lyst, har dessverre bare fått sett den serien en gang. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Dropp Inception og resten av "storfilmene" i sommer. Dere har å se Dogtooth istedenfor, mye mer interessant og utfordrende enn hva resten har å tilby. Mange som har sett den enda? Montage.no sin artikkel vekket min interesse, men ser ikke ut som den lokale kinoen har noen planer med å vise den. Får vel greid å sett den i helga uansett. Ser særs interessant ut. Gleder meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Digg med moms....Bamsemums that is ! Thats like totally bogus , man.....lol Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Setter på Save the green planet, gleder meg Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Har to filmer foran meg. Da vinci koden og Menn som hater kvinner. Hva ser jeg? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Menn som hater kvinner 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Sier det samme som b-real, Da vinci koden er crap Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Allright, da er det done deal. Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Ville sagt da vinci, selv den ikke er tipptopp så liker jeg den og den slags filmer. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hvilken film skal jeg se i natt ? The Bad Lieutenant Port of Call New.Orleans eller The Imaginarium of Doctor Parnassus ? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Bad Lieutenant. Det var forresten mitt første møte med Herzog. Er den typisk Herzog? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Begynte på den filmen. Falt ikke i smak hos meg. Hva er typisk Herzog? Har bare sett to dokumentarfilmer av han: Grizzly Man og Encounters at the End of the World. Liker fortellermåten hans. Høyst original. Skal få sett My Son, My Son, What Have Ye Done? snart. Sannsynligvis ingen toppfilm, men med David Lynch som produsent er den likevel verdt å få med seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå