LarsP Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 I got hugz from Boba Fett. + jeg fikk Mads Eriksen ("M") til å tegne Cthulhu på russedrakten min. <3<3<3. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Så nettopp One Night at McCool's. Morsomme greier dette, og Liv Tyler er smukk Hun kan det å være sexy (McCool's) og være rett og slett vakker i LOTR. Fikk lånt både Mccool's og Donnie Brasco, sistnevnte tror jeg at jeg ser i morgen. Endret 22. april 2007 av Xtra Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 I natt drømte jeg om en film jeg ikke har sett på et år eller to. Det var Don Hertzfelds fantastiske kortfilm "Rejected". Dette er i mine øyne tidenes morsomste og beste animerte kortfilm. Youtube - Rejected Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Rejected er heller middelmådig, synes nå jeg. De to jeg postet i quiz-tråden i går (For the Birds og One Froggy Evening), samt Wallace & Gromit in The Wrong Trousers, er mine favoritter. Gone Nutty er heller ikke så verst. Endret 22. april 2007 av L@sse Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Det avhenger vel av hvilken humor man synes er morsom. Rejected er midt i blinken for meg. Synd den ikke vant Oscaren det året. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Ja, Rejected er nok veldig humoravhengig. Det er forresten moro å se at Ivo Caprinos kortfilmer dominerer kortfilmtopplisten på IMDb. 7 blant de 50 øverste er ikke verst. Nå som vi er i gang med kortfilmer, kan jeg vel anbefale å sjekke ut Animusic. Pipe Dream og Drum Machine er to gode eksempler. Jeg klarer ikke å la være å bli imponert. Søk etter "animusic" på youtube, så kommer det mange flere videoer av samme slag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Youtube - Rejected 8441903[/snapback] Vanvittig bra! Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Første(?) anmeldelse av den amerikanske Anchor Bay-boksen med restaurerte Jodorowsky-filmer (El Topo, The Holy Mountain, Fando Y Lis, La Cravate) er oppe @DVDTalk. Skamros er en forsiktig måte å si det på, særlig i forhold til de versjonene som har vært mer eller mindre tilgjengelige tidligere. Gleder meg til å få min boks. 8441360[/snapback] Ho, ho! Veldig flott å høre, og fin lesing. Kribler ganske så rått i henda nuh. Kunne dog ønske en dedikert disk til ekstramaterialet, though. Endret 22. april 2007 av Zaeira Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Oisann! Den må nesten bestilles så fort jeg får råd. Jeg så nemlig El Topo i går, og den fikk med en gang plass som min nye favorittwestern. - "Who are you to hand out justice?" - "I am God" Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Rejected er tidenes morsomste kortfilm, og veldig sitatvennlig. "I am the Queen of France!" "My spoon is too big..." 2. plass over morsomste kortfilmer er . Endret 22. april 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
co2 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 ÅÅÅH! Så forbanna typisk at idiotene ikke la begge CDene i coveret da jeg leide film. Nå må jeg ned igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 ÅÅÅH! Så forbanna typisk at idiotene ikke la begge CDene i coveret da jeg leide film. Nå må jeg ned igjen. 8444812[/snapback] Krev kompensasjon. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Har opplevd dette selv med spill, fikk et spill som var 300 kr dyrere Lenke til kommentar
Namek Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 The departed hadde overraskende slutt Liker sånne filmer. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 I natt drømte jeg om en film jeg ikke har sett på et år eller to. Det var Don Hertzfelds fantastiske kortfilm "Rejected". Dette er i mine øyne tidenes morsomste og beste animerte kortfilm. Youtube - Rejected 8441903[/snapback] MY ANUS... IS BLEEDING! En av de beste kortfimene jeg noen sinne har sett! Og det verste er, hadde disse reklamene faktisk blitt sendt inn til et sånt firma, og blitt sendt på TV, skal jeg vedde på at de ville solgt mye mer, bare fordi reklamene er så brilliante. Den med øyet som spruter blod er mildt sagt en latterbombe. Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) The departed hadde overraskende slutt Liker sånne filmer. 8445694[/snapback] Slutten var vel det dårligste med The Departed. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Gikk Scorsese lei av å lage film og bestemte seg for å drepe alle sammen? Endret 22. april 2007 av AngryPolarBear Lenke til kommentar
co2 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 The departed hadde overraskende slutt Liker sånne filmer. 8445694[/snapback] Slutten var vel det dårligste med The Departed. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Gikk Scorsese lei av å lage film og bestemte seg for å drepe alle sammen? 8445804[/snapback] Greit å ha en film som går i en noe annen retning enn alle andre filmer. Istedefor at Dicaprio får dama å alle lever lykkelige på prærien. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Ikke trykk om du ikke har sett filmen.. The departed. Ble litt sjokka da "han snille" ble skutt i huet.. Etter det lo jeg bare da resten ble slakta Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg digget slutten. Det var en konstant wtf-moment som ikke tok slutt, det bare fortsatt og fortsatt. Kun Scorcese kan slippe unna med noe sånt. ^^ Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Greit å ha en film som går i en noe annen retning enn alle andre filmer. Istedefor at Dicaprio får dama å alle lever lykkelige på prærien. 8445889[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hadde de virkelig lagd en slik tragisk slutt ville Matt Damon overlevd. Slutten i Infernal Affairs var bedre. Endret 22. april 2007 av AngryPolarBear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå