Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, Rejected er nok veldig humoravhengig. Det er forresten moro å se at Ivo Caprinos kortfilmer dominerer kortfilmtopplisten på IMDb. 7 blant de 50 øverste er ikke verst.

Nå som vi er i gang med kortfilmer, kan jeg vel anbefale å sjekke ut Animusic. Pipe Dream og Drum Machine er to gode eksempler. Jeg klarer ikke å la være å bli imponert. Søk etter "animusic" på youtube, så kommer det mange flere videoer av samme slag. :)

Lenke til kommentar
Første(?) anmeldelse av den amerikanske Anchor Bay-boksen med restaurerte Jodorowsky-filmer (El Topo, The Holy Mountain, Fando Y Lis, La Cravate) er oppe @DVDTalk.

Skamros er en forsiktig måte å si det på, særlig i forhold til de versjonene som har vært mer eller mindre tilgjengelige tidligere.

Gleder meg til å få min boks.  :)

8441360[/snapback]

Ho, ho!

Veldig flott å høre, og fin lesing. Kribler ganske så rått i henda nuh.

Kunne dog ønske en dedikert disk til ekstramaterialet, though.

Endret av Zaeira
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Oisann! Den må nesten bestilles så fort jeg får råd. Jeg så nemlig El Topo i går, og den fikk med en gang plass som min nye favorittwestern.

- "Who are you to hand out justice?"

- "I am God"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
ÅÅÅH! Så forbanna typisk at idiotene ikke la begge CDene i coveret da jeg leide film. Nå må jeg ned igjen.

8444812[/snapback]

Krev kompensasjon.

Lenke til kommentar
I natt drømte jeg om en film jeg ikke har sett på et år eller to. Det var Don Hertzfelds fantastiske kortfilm "Rejected". Dette er i mine øyne tidenes morsomste og beste animerte kortfilm. :)

Youtube - Rejected

8441903[/snapback]

MY ANUS... IS BLEEDING! :lol:

En av de beste kortfimene jeg noen sinne har sett! Og det verste er, hadde disse reklamene faktisk blitt sendt inn til et sånt firma, og blitt sendt på TV, skal jeg vedde på at de ville solgt mye mer, bare fordi reklamene er så brilliante. Den med øyet som spruter blod er mildt sagt en latterbombe. :wee:

Lenke til kommentar
The departed hadde overraskende slutt :thumbup:  Liker sånne filmer.

8445694[/snapback]

Slutten var vel det dårligste med The Departed.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Gikk Scorsese lei av å lage film og bestemte seg for å drepe alle sammen?
Endret av AngryPolarBear
Lenke til kommentar
The departed hadde overraskende slutt :thumbup:  Liker sånne filmer.

8445694[/snapback]

Slutten var vel det dårligste med The Departed.

Gikk Scorsese lei av å lage film og bestemte seg for å drepe alle sammen?

8445804[/snapback]

Greit å ha en film som går i en noe annen retning enn alle andre filmer. Istedefor at Dicaprio får dama å alle lever lykkelige på prærien.

Lenke til kommentar
Greit å ha en film som går i en noe annen retning enn alle andre filmer. Istedefor at Dicaprio får dama å alle lever lykkelige på prærien.

8445889[/snapback]

Hadde de virkelig lagd en slik tragisk slutt ville Matt Damon overlevd. Slutten i Infernal Affairs var bedre.

Endret av AngryPolarBear
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...