Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan jo gå til innkjøp av Sopranos bokssettet som er en våt drøm for min del. Tror det ligger litt over 1000 kroner da.

Tror jeg så det til like under 1000-lappen. Har lyst på det, men ettersom jeg har sett hele serien to ganger er det mer fristende med The Wire som jeg ikke har sett noe av.

Lenke til kommentar

Noen tips til DVD-bokser som er et "must" å ha i samlingen? Prislapp rundt 500-1000 kr. Helst norske butikker.

Sex and the city-boksen er et must. Tilfelle en snelle kommer på besøk, har dere noe å se på til enhver anledning. Jeg har sett alle sesongene. Ganske ålreit i grunn, selv om jeg har bart.

Lenke til kommentar

Så Bill & Ted's Excellent Adventure istad, skaffa meg Bogus Journey også, hvordan er den i forhold?

Hvis du liker litt hjernedød underholdning eller eventuelt er litt hjernedød selv (:p dette er da en spøk) så er begge de filmene helt suverene. Personlig er jeg tydeligvis svært hjerneskada for jeg har sett begge opptil flere ganger og flirer like mye hver gang :p

Lenke til kommentar

Så Bill & Ted's Excellent Adventure istad, skaffa meg Bogus Journey også, hvordan er den i forhold?

Hvis du liker litt hjernedød underholdning eller eventuelt er litt hjernedød selv (:p dette er da en spøk) så er begge de filmene helt suverene. Personlig er jeg tydeligvis svært hjerneskada for jeg har sett begge opptil flere ganger og flirer like mye hver gang :p

Guilty as charged :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...