Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Gudfaren part I,II,III. (og hele Oz-serien) Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Spar pengene dine til denne blir tilgjenglig. Lenke til kommentar
Temur Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Noen tips til DVD-bokser som er et "must" å ha i samlingen? Prislapp rundt 500-1000 kr. Helst norske butikker. Jeg vil tro du finner mange gode tips i denne tråden Lenke til kommentar
nybb Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Gleder folk seg her til Fritt Vilt III da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Nei. The Expendables derimot. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Noen tips til DVD-bokser som er et "must" å ha i samlingen? Prislapp rundt 500-1000 kr. Helst norske butikker. http://cdon.no/film/the_wire_-_complete_series_(24_disc)-7164644 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Nei. The Expendables derimot. *sikle* Du kan jo gå til innkjøp av Sopranos bokssettet som er en våt drøm for min del. Tror det ligger litt over 1000 kroner da. Endret 6. august 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Du kan jo gå til innkjøp av Sopranos bokssettet som er en våt drøm for min del. Tror det ligger litt over 1000 kroner da. Tror jeg så det til like under 1000-lappen. Har lyst på det, men ettersom jeg har sett hele serien to ganger er det mer fristende med The Wire som jeg ikke har sett noe av. Lenke til kommentar
Temur Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg anbefaler deg på det sterkeste å kjøpe alle sesongene av The Wire. Serien er minst like bra som The Sopranos, og tilbyr også en ganske annerledes opplevelse (men med den vante HBO-kvaliteten). Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Noen tips til DVD-bokser som er et "must" å ha i samlingen? Prislapp rundt 500-1000 kr. Helst norske butikker. Sex and the city-boksen er et must. Tilfelle en snelle kommer på besøk, har dere noe å se på til enhver anledning. Jeg har sett alle sesongene. Ganske ålreit i grunn, selv om jeg har bart. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Da kan hun gå et annet sted egentlig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Trodde barten destruerte sånt jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Damer kan også ha bart. 2 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Så Bill & Ted's Excellent Adventure istad, skaffa meg Bogus Journey også, hvordan er den i forhold? Hvis du liker litt hjernedød underholdning eller eventuelt er litt hjernedød selv ( dette er da en spøk) så er begge de filmene helt suverene. Personlig er jeg tydeligvis svært hjerneskada for jeg har sett begge opptil flere ganger og flirer like mye hver gang Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Er Solyaris en grei plass å starte når man aldri har sett noe Tarkovsky fra før? Ser den går på nrk2 idag klokka 14, så vurderer å se den. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Tja. Det regnes vel som en av hans aller tyngste filmer. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Så Bill & Ted's Excellent Adventure istad, skaffa meg Bogus Journey også, hvordan er den i forhold? Hvis du liker litt hjernedød underholdning eller eventuelt er litt hjernedød selv ( dette er da en spøk) så er begge de filmene helt suverene. Personlig er jeg tydeligvis svært hjerneskada for jeg har sett begge opptil flere ganger og flirer like mye hver gang Guilty as charged Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Tja. Det regnes vel som en av hans aller tyngste filmer. Tokyo/Moskva-scena som gjør filmen er uansett tidlig. snap! Endret 6. august 2010 av Jan Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Er Solyaris en grei plass å starte når man aldri har sett noe Tarkovsky fra før? Ser den går på nrk2 idag klokka 14, så vurderer å se den. Se den. Tarkovskij har bare tunge filmer så det er bare å hoppe i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå