Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Eg har visst blitt beten av Studio Ghibli-basillen.

Såg Spirited Away for lenge sia.

No har vel 3 av dei siste 5 filman eg har sett vore Studio Ghibli.

Princess Mononoke, Tonari no Totoro og no sist Nausicaa in the Valley of the Wind.

Må seie det at sistnevnte er kjempemessig. Trur nesten den toppar dei andre for min del!

Men reknar óg med at det ligg fleire godbitar å ventar i filmane som gjenstår! Ser at eg bjønd å nærme meg slutten på bunken som var innkjøpt, so må nok på handletur snart.

Forslag til neste Ghibli filmer:

Porco Rosso

Howl's Moving Castle

Ponyo

Kiki's Delivery Service

Castle In The Sky

Lupin the Third: The Castle of Cagliostro

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nettopp sett The Clash of the Titans, helt grei underholding, nothing more. Litt for rotete CGI til tider. Gode skuespillere har filmen også, men makter ikke å like ''Hit-maker'' Sam Worthington.

Det jeg derimot likte meget godt var nikket til den gamle(og bedre) Clash og the Titans-filmen. Meget fornøylig å se den metaliske uglen igjen :thumbup:

Lenke til kommentar

Så Rainman for første gang i natt. For en film! For noen skuespiller prestasjoner!

Synes aldri Dustin Hoffmans rollefigur var noe troverdig. For meg er det hele tiden Hoffman som spiller tilbakestående, ikke en tilbakestående.

.. unnskyld meg, den BEGAVEDE savanten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Og la oss ikke glemme at godeste Robert Ridruguez(snart kinoklar med Predaters :ph34r: ) kan være personen som skal direktere Deadpool-filmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...