thesinner Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Eg har visst blitt beten av Studio Ghibli-basillen. Såg Spirited Away for lenge sia. No har vel 3 av dei siste 5 filman eg har sett vore Studio Ghibli. Princess Mononoke, Tonari no Totoro og no sist Nausicaa in the Valley of the Wind. Må seie det at sistnevnte er kjempemessig. Trur nesten den toppar dei andre for min del! Men reknar óg med at det ligg fleire godbitar å ventar i filmane som gjenstår! Ser at eg bjønd å nærme meg slutten på bunken som var innkjøpt, so må nok på handletur snart. Forslag til neste Ghibli filmer:Porco Rosso Howl's Moving Castle Ponyo Kiki's Delivery Service Castle In The Sky Lupin the Third: The Castle of Cagliostro Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Nettopp sett The Clash of the Titans, helt grei underholding, nothing more. Litt for rotete CGI til tider. Gode skuespillere har filmen også, men makter ikke å like ''Hit-maker'' Sam Worthington. Det jeg derimot likte meget godt var nikket til den gamle(og bedre) Clash og the Titans-filmen. Meget fornøylig å se den metaliske uglen igjen Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Siden vi først er inne på det vil jeg bare nevne at den gamle Clash of the Titans filmen går på TCM 21.00 i kveld. Endret 31. juli 2010 av Jonas2k Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Går faktisk endel bra filmer på TCM, kom tilfeldigvis over North By Northwest også på den kanalen. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 thesinner: Har Howl's Moving Castle og Castle in the Sky liggande, so spørs om ein av dei vert sett i løpet av dagen då. Eller kanskje begge. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Drar snart for å se Inception! Gleder meg viiiillt!! Lenke til kommentar
sureup Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Hvilken kanal er TCM på?(hvilket nummer?) Klarer ikke finne den btw jeg har canaldigital Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 74 på min parabol, mulig KTV er anderledes... Lenke til kommentar
sureup Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Hmz jeg ser flere steder at folk snakker om at cartoon network of TCM deler en kanal. Så får se om dette er sant litt senere. Kanal 74 er tv2sport5 på kabel-tv btw. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Det stemmer. Først tegnefilm, deretter filmklassikere. Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Husker jeg så Myteriet på Bounty med Marlon Brando på TCM for mange år siden, etter tegneseriene var ferdig kl 21. Hmm kanskje se den igjen snart? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg ser på cartoon network nå og det er fortsatt tegneserier :/ Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Da er du på feil kanal eller så har du ikke kanalen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=fK2bBfuepKk Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg får aldri nok av SyFy originals. De har sjarm. Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Så Rainman for første gang i natt. For en film! For noen skuespiller prestasjoner! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Sharktopus En spøk av noe slag, ikke sant? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Så Rainman for første gang i natt. For en film! For noen skuespiller prestasjoner! Synes aldri Dustin Hoffmans rollefigur var noe troverdig. For meg er det hele tiden Hoffman som spiller tilbakestående, ikke en tilbakestående. .. unnskyld meg, den BEGAVEDE savanten. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Adrien Brody skal visstnok også til The Avengers nå også, som enten Dr. Strange eller Ant-Man. Håper på at filmen blir en jævelig god film for oss fans av serien/karakterne og samtidig god underholdning for vanlige folk også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Og la oss ikke glemme at godeste Robert Ridruguez(snart kinoklar med Predaters ) kan være personen som skal direktere Deadpool-filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå