Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Requiem For A Dream er nydelig ja. Er egentlig favorittfilmen min, til tross for at jeg ikke favorittiserer skuespillerne så mye. Darren Aronofsky virker som han klarte å få til noe i den filmen som er ganske uvanlig, både sympati og forstårelse for at det ender slik det gjør med karakterne. Er litt skeptisk til Aronofsky`s neste film, Black Swan med Natalie Portman(som også er med i Thor) og Mila Kunis. Digga The Wrestler, synes Mickey Rourke var gangske god i filmen. Noe som nesten for min del trodde jeg aldri skulle mene.

 

 

Hva er det folk gleder seg mest til av Thor og Captain America? Etter trailern å dømme etter jeg så den i går, er at dette kommer til å bli en bedre film en Cpt. America. Det gjenstår selvfølgelig å se, men jeg synes ikke Chris Evans er noe god kandidat som Cpt. America. Altfor cheesy skuespiller nærmest. Mens Chris Hemsworth synes jeg bare passer mer og mer for rollen for hvert nye bilde jeg ser. Men gleder meg virkelig til å se hvordan Hugo Weaving ser ut som Red Skull.

 

For Band of Brothers-fans så skal Neal McDonough spille en av de mest kjente S.H.I.E.L.D.-agentene, Dum Dum Dugan i Captain America og sansyneligvis The Avengers også.

Endret av Empire of Maury
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser at det finnes en "Tarantino Cut" av True Romance. Noen som har sett denne? Vet ikke hvilken versjon jeg skal se.

 

Jeg leser at filmen egentlig skulle ha en "ikke-linjer" historie. Regissøren fikk kalde føtter når han skulle klippe den sammen fordi han var redd for at publikum ikke ville forstå filmen. Derfor satte han alle scenene sammen i kronologisk rekkefølge.

 

I den andre versjonen skal handlingen gå slik Tarantino originalt ville at filmen skulle bli fortalt.

Lenke til kommentar

Hva tror dere om denne film kvelden her? Først starter jeg med Spirited Away så forsetter jeg med Citizen Kane og avslutter med entell First Blood, Casablanca eller Eyes Wide Shut.

 

Det vert iaf tre sterke filmar uansett, med First Blood som den svakaste. Eg ville nok valt Eyes Wide Shut som siste film. Eg liker å miksa sjanger mest mogleg når eg ser film i strekk, så eg sluttar meg til utvalet ditt.

Lenke til kommentar

Eg har visst blitt beten av Studio Ghibli-basillen.

Såg Spirited Away for lenge sia.

No har vel 3 av dei siste 5 filman eg har sett vore Studio Ghibli.

 

Princess Mononoke, Tonari no Totoro og no sist Nausicaa in the Valley of the Wind.

 

Må seie det at sistnevnte er kjempemessig. Trur nesten den toppar dei andre for min del!

Men reknar óg med at det ligg fleire godbitar å ventar i filmane som gjenstår! Ser at eg bjønd å nærme meg slutten på bunken som var innkjøpt, so må nok på handletur snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...