Filmvenn Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Ikke den mest uventete rollelisten, men å dumpe Norton til fordel for Ruffalo er jeg ikke helt enig i, tror Norton ville gjort en bedre jobb som Hulken enn Ruffalo, men man får nå se. Er ikke helt kjøpt selv når det kommer Ruffalo som Hulken, tror det er veldig lett for at jobben hans kommer ut som dårlig i The Avengers, mens den første Hulken-filmen med Mark Ruffalo som hulken så kommer det kanskje til å bli bedre. Tiden vil vise uansett. Ellers er det jo gode skuespillere med i filmene sentrert rundt Captain America og Thor før The Avengers kommer i 2012. Antony Hopkins(veit ikke om jeg skrev navnet riktig) skal være Odin, faren til Thor i "Thor". Og Hugo Weaving som Red Skull(hovedskurken) i Captain America. For å bruke ordene til Dotten i annen tråd, så var det bra at Joss Whedon fikk jobben som regisøren for filmen siden han kan det å utnytte et stort karaktergalleri. I tillegg så mener jeg å huske han var fan, men ikke sånn overivrig fan av Marvel. Det er klart vitkig i en film som dette, at Iron Man og Captain America ikke bare er fokus. Spesielt når de andre rollene faktisk har noen brukbare skuespiller som Scarlett, Cheadle og Ruffalo. Håper også The Avengers kan kanskje spille høyt på noe annet enn bare effekter, min mening med Iron Man 2 var at filmen nærmeste sentrerte seg veldig mye på effektene. Don Cheadle skal også være med i The Avangers som War Machine, siden han var jo såpass viktig i Iron Man 2 at de ikke burde glemme han i The Avengers. War Machine er trossalt medlem av The Avengers han og, og Cheadle er brukbar skuespiller. Også mulig at Josh Holloway fra Lost(hvertfall der han er best kjent fra) skal være med som Ant-Man, en annen orginal besettning av The Avangers. Men mulig han ikke er med i The Avengers, og merkelig nok får sin egen film på et senere tidspunkt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 [*]danielzu 3899 Hvorfor fikk jeg liten forbokstav? Er det på grunn av min kjærlighet for Rosenborg, din skitne bergenser Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Aner ikke, kan være spørringen henter innloggingsnavn fremfor visningsnavn Edit: Noe som stemmer, Steffypants er jo hva Dorian Gray kalte seg selv før. Endret 25. juli 2010 av Dotten Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Tror kanskje M. Night Shamalamadingdong burde finne seg noe annet og gjøre snart... The Last Airbender har så langt 4.3/10 @ IMDB og en whopping 8% hos Rotten Tomatoes! Det jeg virkelig syntes var festlig, er at på en ny film som heter Devil, så er det han som har skrevet story'en og produsert, men ikke regissert. Men da traileren gikk i USA nå, så både lo folk og buet når navnet hans kom på slutten av traileren (sto vel "From the mind of M. Night Shyamalan" eller noe sånt). Det kan vel ikke være ett godt tegn... http://www.youtube.com/watch?v=_C76QBg2p78 Det er på denne pressekonferansen at M. Night sier til en kritisk journalist at "I Think If I Thought Like You, I’d Kill Myself" Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 I give you topp ti for filmforumet hva bidrag angår: SteffyPants 8859 CypheroN 7835 cun 6677 Montag 5861 Manx 5143 Dotten 5065 Gunfreak 4629 wh1te 4225 danielzu 3899 LarsP 3747 Listen hva opprettelse av tråder angår: groenn 57 Kebab GUD 57 Dotten 54 is inept at 39 Gunfreak 31 Ni kon 28 spetwols 27 L@sse 25 AvidGamer 24 co2 24 Jeg og Gunfreak har klart å snike oss inn på begge listene. Noe som gjør oss til de største forum horene her? 1 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Jepp. 4000 av postene er syting om historiske feil i filmer 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Det er ren løyn, MAX 3999 er syting om historiske feil, Jeg utfordrer deg til en duel, pistoler ved daggry, Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Jepp. 4000 av postene er syting om historiske feil i filmer Pluss 4000 som forklarer hvorfor ungene mine har bedre filmsmak enn alle dere andre. I tillegg har vel meg og Montag et par tusen innlegg hvor vi diskuterer en av favorittfilmene våre: Transformers 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Captain Americas Shield: Temmelig cut N dry skjold, ikke noe overaskende,ikke noe fancy. Og jeg liker der. Det som derimot kom som en overaskelse er at the infinity gauntlet har en rolle i den kommende Thor filmen. For oss som er kjent med ''hansken'' så vet vi at den her en av de mektigste objektene(når fulført av alle fem stenene) i Marvel Universet. This shit just got real! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=9Qh5LrQNZZg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Huzzah for moneygrabbing whores. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Er det seriøst sånn skjoldet skal se ut? mente at jeg så skjoldet i Iron Man 2.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Er jo slik skjoldet ser ut, så ja tror nok det. Vi så det ikke i Iron Man 2 mener jeg, men vi så hammern til Thor i en alternativ slutt på Iron Man 2(ved End Credits). Første titt filmutgaven av Cpt. America, jeg personelig gleder meg mest til Hugo Weaving i denne filmen. Synes nå alle filmer med Jerry Bruckheimer i produsent-stolen er temmelig money-grabbing. Også egentlig alle filmer med Johnny Depp de siste årene. Alice In Wonderland sugde hardt for å si det sånn, og var bare med på å kjøre Johnny Depp enda mere ned i gjørma. Vel, kanskje ikke helt siden økonmoisk sett kommer vel han mer opp av gjørma. Håper for gudskyld at Depp ikke får rollen som Riddler i siste Batman-filmen til Nolan nå som det er 100% bekrefta at The Riddler er med i tredje Batman-filmen til Nolan. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg føler jeg burde skynde meg å se Inception med all den hypen som er nå. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Kuleste Comic-Con klipp: http://www.youtube.com/watch?v=eS-oNBg1lVU Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Big creds til alle skuespillerne som stiller opp på Comic Con og tar seg tid til fansen og faktisk har gjort leksa si når det kommer til rollene de skal spille. Jeg og brodern drar antakeligvis til Comic Con til neste år. Og da er det store spørsmålet, hva kler jeg meg ut som ? Edit: Har forresten twitterfeeden til Nathan Fillion i bookmarks. Fyren er et levende bevis på en "nerd" som har nådd langt. Større dedikasjon til fansen skal man lete lenge etter. Endret 27. juli 2010 av Hille Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Har selv planer om Comic-Con neste år, men jeg tror jeg holder meg til å kle meg ut som Admin. Dvs. fatsuit og falske gunnere. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Vi får prates nærmere datoen til neste år. Så kan vi møtes under konferansen :] Kom på en fin en til brodern her Lenke til kommentar
operg Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hvilken film bør sees først av Hotel Rwanda og Beyond the Gates? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 I Collateral helt i begynnelsen: Når Statham leverer kofferten til Cruise på flyplassen, skal det forestille karakteren Frank Martin fra Transporter? Ser det bare står Airport Man på Imdb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå