Tbau5 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Ble fotball på tv-en for meg. Dog jeg glemte at jeg ikke har viasat4. Inception i morgen Jeg også ser mindre film etter kulturo. Prøver ut færre nye band også.. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Ser ut som Chris Hemsworth har pumpet endel stål før rollen sin som Thor Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Kom akkurat hjem fra Inception, og Nolan skuffer ikke. Fantastisk film for min del. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Gleder meg til å se den på lørdag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Dette kommer til å bli en fin filmkveld. The Dark Crystal etterfulgt av Labyrinth etterfulgt av Mirrormask Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Tror vi sier langnatt jeg. Setter selv på Unthinkable snart. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Ser ut som Chris Hemsworth har pumpet endel stål før rollen sin som Thor Ikke undervurder den magiske virkningen av anabole. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Tror vi sier langnatt jeg. Setter selv på Unthinkable snart. Langnatt blir det ikke, om jeg da ikke fyrer på med Tonari no Totoro og Final Fantasy VII: Advent Children også. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Inception er den beste filmen jeg har sett. Den det er nærmest perfeksjon en film kan komme. Delte ut min tredje tier på imdb nå. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Inception er den beste filmen jeg har sett. Den det er nærmest perfeksjon en film kan komme. Delte ut min tredje tier på imdb nå. Det er ikke mulig. Var den bedre enn selveste TDK? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Inception er den beste filmen jeg har sett. Den det er nærmest perfeksjon en film kan komme. Delte ut min tredje tier på imdb nå. Det er ikke mulig. Var den bedre enn selveste TDK? Jeg vet ikke hvem du er, men det lukter sarkasme helt fra Mine innlegg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Umulig å ikke ha høye forventninger til Inception nå. Noe som sier meg at jeg burde se den asap. Men idiotkinoen her har ikke satt den opp. Har den heller ikke i kommende filmer. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Delte min 5' tier ut nå. Inception var fantastisk. Jeg elsker Nolan! Han har lagd 6 filmer og har 5 blant top 250. For en mann! 1 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Inception var fantastisk ja. Mye å få med seg i filmen, så det blir definitivt en andre gjennomseing. 1 Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Mye å få med seg i filmen, så det blir definitivt en andre gjennomseing. Satt igjen med den samme tanken etter jeg så den tidligere idag. Var enkelte ting jeg satt igjen med som sikkert hadde blitt svart på om jeg så den en gang til. Så det blir sikkert med at jeg ser den igjen snart. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg har klart å bygge ned forventningene mine noen hakk nå. Ser at den tross alt ikke bare har fått sykt bra anmeldelser. Forventningene mine før TDK var helt latterlige. Jeg endte opp med å gi filmen 9/10 i en mini-anmeldelse og jeg var likevel litt skuffet. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Ser ut som Chris Hemsworth har pumpet endel stål før rollen sin som Thor Han var jo temmelig godt trent fra før av også, men tydeligvis hatt noen harde treningsøkter. Spørsmålet er om han klarer å være like overbevisende som i Star Trek. Spent på kombinasjonen av Hopkins regissert av Branagh. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Den gullbelagte øyelappen kommer til å bli en slager i Compton. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Tror vi sier langnatt jeg. Setter selv på Unthinkable snart. Hva syntes du om filmen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå