Atald Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Så forglemmelig filmsommer i fjor? Endret 16. juli 2010 av Atald Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Så forglemmelig filmsommer i fjor? Det var det, men vinteren ga meg Avatar på IMAX. Ikke at jeg likte filmen, men det er artig å være først. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 HDMI spørsmål igjen Er denne bra? Er dette OT ? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Det er en HDMI-kabel som ikke er spesielt lang, ville overraske meg om den ikke gjør nytten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 HDMI fører digialt signal. Så lenge signalet når frem i sin helhet så vil det ikke være noen forskjell på bildekvalitet.. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 ok, men noen er V1.3 og andre er V1.4 Hva er greia med V1.4 ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/HDMI#Version_comparison Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Kjøp en på Clas Ohlson for en billig penge du, det har ikke noe å si. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Etter å ha sett Rocknrolla igjen så lurte jeg på en ting. Er det planlagt en oppfølger til rocknrolla? På slutten av filmen så står det "Johnny, archy and the wild bunch will be back in the real Rock N Rolla" Noe som hinter litt til en oppfølger men har ikke hørt noe særlig om det. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Etter å ha sett Rocknrolla igjen så lurte jeg på en ting. Er det planlagt en oppfølger til rocknrolla? På slutten av filmen så står det "Johnny, archy and the wild bunch will be back in the real Rock N Rolla" Noe som hinter litt til en oppfølger men har ikke hørt noe særlig om det. [quote name='Wikipedia' Thandie Newton revealed Guy Ritchie stated he hopes to extend RocknRolla into a trilogy if the film receives enough positive attention.[14] At the end of the film there is a title card stating "Johnny, Archy and the Wild Bunch will be back in The Real RocknRolla". According to the audio commentary, the second film has been written and is awaiting studio approval. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Kjøp en på Clas Ohlson for en billig penge du, det har ikke noe å si. Da gjør jeg det Lenke til kommentar
pxK Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Etter å ha sett Rocknrolla igjen så lurte jeg på en ting. Er det planlagt en oppfølger til rocknrolla? På slutten av filmen så står det "Johnny, archy and the wild bunch will be back in the real Rock N Rolla" Noe som hinter litt til en oppfølger men har ikke hørt noe særlig om det. [quote name='Wikipedia' Thandie Newton revealed Guy Ritchie stated he hopes to extend RocknRolla into a trilogy if the film receives enough positive attention.[14] At the end of the film there is a title card stating "Johnny, Archy and the Wild Bunch will be back in The Real RocknRolla". According to the audio commentary, the second film has been written and is awaiting studio approval. Yey, forhåpentligvis så blir den laget! Endret 16. juli 2010 av pxK 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 HDMI spørsmål igjen. Jeg har funnet ut at jeg vil ha 1.4 . På hjemmesiden til Clas ohlson står det ikke hvilken versjon det er på kablene. Hvordan vet jeg om maskinvaren min støtter versjon 1.4 ? skjermkort: Sapphire radeon HD 5870 vapor x. Skjerm: Benq G2420HD. Takk for svar Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Kvifor vil du ha HDMI 1.4? Det er vel stort sett 3D som er poenget med den, og det får du ikkje med den skjermen uansett. Du får ikkje meir enn 1080p heller, ingen poeng med 4K oppløysing på ein 24"-skjerm. Men detter spørsmål som eignar seg betre i data- eller lyd og bilde-delane av forumet. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 1.3-kabel holder fint med mindre du vil ha 3D (noe jeg regner med hverken skjermkortet eller skjermen din støtter) Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Ok jeg skal slutte å spørre her nå. når jeg slår på denne funksjonen i powerdvd ser det ut som 3d uten 3d briller. Så jeg skjønner ikke hvorfor skjermen min ikke skule støttet 3D. Her står det også " 3D stereoscopic display/glasses support " Jeg tror jeg har misforstått noe. Men da går jeg for 1.3 da Jeg spør i denne tråden Endret 17. juli 2010 av olehh Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Mrs. Doubtfire går no! Skikkelig kosleg film eg sikkert såg 30 gonger som liten Kanskje ikkje så mange andre som likar den så godt? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Jeg så Tootsie hin dagen, og tenkte for det meste at Mrs. Doubtfire er en svak kopi. Grei vehicle for Robin Williams, men det meste var blitt gjort før. Endret 17. juli 2010 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Tootsie har eg ikkje sett. Men syns Mrs. Doubtfire har ein fryktelig fin stemning, sjølv om mykje sikkert er nostalgi. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Akuratt sett The Ghost Writer. Fin film på denne lørdagskveld. Politisk Thriller for dem som måtte være interessert. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå