Enceladus Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Noe som er verdt å se på Kino nå? Endret 13. juli 2010 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Er det best og kjøpe den forlenga versjonen av Dances with Wolves på DVD? Mangler en del på blu-ray versjonen har jeg forstått. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Menn over 45 syns ikke Inception er så ille bra.. De godt voksne damene derimot.. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Menn over 45 syns ikke Inception er så ille bra.. De godt voksne damene derimot.. Gretne gamle gubber som har innsett at livets lyse sider er over. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Er Earthlings virkelig så utrolig forferdelig? Tror jeg skal se den i natt, slike ting går vanligvis ikkes å veldig inn på meg, men har hørt at den er ganske fæl. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Menn over 45 syns ikke Inception er så ille bra.. De godt voksne damene derimot.. Blir den nå ratet til himmelen fordi det enda er tidlig, eller er den faktisk så bra? Fortsetter det sånn havner den raskt på Top250. Lenke til kommentar
Hello Nasty Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Er det noen har som har tenkt til å donere til dokumentarfilmen til David Lynch, eller? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Er det noen har som har tenkt til å donere til dokumentarfilmen til David Lynch, eller? Hm? Utdyp gjerne Lenke til kommentar
Hello Nasty Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Er det noen har som har tenkt til å donere til dokumentarfilmen til David Lynch, eller? Hm? Utdyp gjerne Han og en annen kar har tenkt til å lage en dokumentarfilm om han, hvis jeg ikke tar feil. Men så trenger de litt hjelp med penger, så hvis du doner til filmen, så får du et selvportrett som Lynch har tegnet. Les mer her: http://www.lynchthree.com/ Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Nesten to timer med dyr som blir torturert. Way.. Jeg ble kvalm og følte avsky for mennesketen. 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Menn over 45 syns ikke Inception er så ille bra.. De godt voksne damene derimot.. Blir den nå ratet til himmelen fordi det enda er tidlig, eller er den faktisk så bra? Fortsetter det sånn havner den raskt på Top250. Kommer nok garantert inn på den lista, men jeg stiller meg avventende til hvor bra den faktisk er.. Skal man tro kritikerne lover det jo bra. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 yo!! Hva er egentlig festpremiére ? Kan hvem som helst komme dit, eller er det bare vip folk på en måte ? Bare skuespillere,kjendiser osv ? Lenke til kommentar
afirm Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Eg såg akkurat Lost in Translation. Eg har eigentleg berre ein ting å seie: Steike tid for ein bra film! Den sprett inn som ein av mine absolutte favorittar! 1 Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Enig. Virkelig en herlig film. 1 Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Så nettopp Izgnanie (The Banishment), noen flere som har sett den og har noen teorier om hva som faktisk skjedde i denne filmen? Jeg forstod det som om at Vera var gravid og at Alex var faren, men hun løy og sa det var en annen far. Hun ville ta livet sitt rett og slett, og ville plage Alex litt først. Det hun bablet om at det var hans, men allikevel ikke hans skulle vel bety at hun var veldig religiøs? Har fått med meg en del av den religiøse symbolikken, som puslespillet osv. Hva døde Mark av? Hvorfor sa Kir (sønnen) at det luktet det samme av Mark som i huset? Regner forresten med at den første scenen hvor Alex fjerner en kule fra armen til Mark rett og slett er med for å fortelle oss at brødrene har litt shady "jobber". Hmm. Spørs om ikke jeg må se denne om igjen etterhvert. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Så Amélie i går. At jeg ikke har sett den før, glir rett inn på min topp ti liste. Herlig film Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg tror det kan passe å spørre her. Er det meningsløst å kjøpe en intern blue ray brenner til pcen? er det merkbar forskjell fra DVD på en 24" ? Jeg har denne skjermen spørsmål 2. Hva kan grunnen være, til at når jeg ser på film på pcen er bildekvaliteten direkte dårlig? Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå