Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Menn over 45 syns ikke Inception er så ille bra.. De godt voksne damene derimot..

Blir den nå ratet til himmelen fordi det enda er tidlig, eller er den faktisk så bra?

Fortsetter det sånn havner den raskt på Top250.

Kommer nok garantert inn på den lista, men jeg stiller meg avventende til hvor bra den faktisk er.. Skal man tro kritikerne lover det jo bra.

Lenke til kommentar

Så nettopp Izgnanie (The Banishment), noen flere som har sett den og har noen teorier om hva som faktisk skjedde i denne filmen?

Jeg forstod det som om at Vera var gravid og at Alex var faren, men hun løy og sa det var en annen far. Hun ville ta livet sitt rett og slett, og ville plage Alex litt først. Det hun bablet om at det var hans, men allikevel ikke hans skulle vel bety at hun var veldig religiøs? Har fått med meg en del av den religiøse symbolikken, som puslespillet osv.

Hva døde Mark av? Hvorfor sa Kir (sønnen) at det luktet det samme av Mark som i huset? Regner forresten med at den første scenen hvor Alex fjerner en kule fra armen til Mark rett og slett er med for å fortelle oss at brødrene har litt shady "jobber". Hmm. Spørs om ikke jeg må se denne om igjen etterhvert.

Lenke til kommentar

Jeg tror det kan passe å spørre her.

Er det meningsløst å kjøpe en intern blue ray brenner til pcen?

er det merkbar forskjell fra DVD på en 24" ?

Jeg har denne skjermen

spørsmål 2. Hva kan grunnen være, til at når jeg ser på film på pcen er bildekvaliteten direkte dårlig?

Takker for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...