DoktorBacon Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Noen andre her som gleder seg til Inception? Alle early-reviews hyller den. Må si jeg ser frem til denne Forventningene blir ikke akkurat mindre. Empire, som klinte til med 5/5, beskriver filmen som en slags krysning av The Matrix og Synedoche, New York og sier blant annet: "there will be more theories about this movie than about the killing of JFK". Uansett om Nolan har fått det til eller ikke, så blir det definitivt en annen type sommerblockbuster enn det vi er vant til. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Såg Forbidden Zone i går kveld. Og den var ...., kva seier ein eigentleg om ein slik film? At den er....genial? Forbidden Zone er en herlig film! Right up my alley and my kinda humour :!: Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Noen andre her som gleder seg til Inception? Alle early-reviews hyller den. Må si jeg ser frem til denne Forventningene blir ikke akkurat mindre. Empire, som klinte til med 5/5, beskriver filmen som en slags krysning av The Matrix og Synedoche, New York og sier blant annet: "there will be more theories about this movie than about the killing of JFK". Uansett om Nolan har fått det til eller ikke, så blir det definitivt en annen type sommerblockbuster enn det vi er vant til. Når kommer den på kino i Norge? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Gleder meg veldig. 21.7 er premiere. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 23.7. tror jeg heller vi sier. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hvorfor det? Står 21. på Filmweb. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Såg Forbidden Zone i går kveld. Og den var ...., kva seier ein eigentleg om ein slik film? At den er....genial? Forbidden Zone er en herlig film! Right up my alley and my kinda humour :!: Indeed. Et mesterverk uten like, top 5 of all time. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Det står den 23. Hm, mulig, men hos meg står det premiere: 21. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Det står den 23. Nei ? Endret 6. juli 2010 av Thomas_H Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Er det der filmweb ? Ser ikke likt ut som hos meg. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Det er slik det ser ut hos meg ihverfall. Og ja jeg gikk innpå filmweb. Edit: Wait what? Ser nå at jeg blir sendt direkte til bergen kino når jeg går innpå filmweb.no Det var jo litt upraktisk. Betyr det at den har premiere to dager etter i bergen? Endret 6. juli 2010 av Wacom Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) EDIT: Okei, da er det ikke så rart. Endret 6. juli 2010 av Thomas_H Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Filmer har som oftest premiere på fredager. Altså 23. juli. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Dersom det er verdenspremiere er det vel fort på ein onsdag. Vart i alle fall det på Robin Hood, Prince of Persia og linkande. EDIT: (Og linkande betyr eigentleg berre at eg ikkje veit om det er fleire.) Endret 6. juli 2010 av afirm Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Det er ikke verdenspremiere. I følge IMDb er verdenspremieren 13. juli, og premieren for oss her i norge 23. http://www.imdb.com/title/tt1375666/releaseinfo Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Oslo Kino sier 21. juni. Kan hende det er 23. i Bergen da Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Regner med at folket har sett A - Team? Knallbra film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå