Analmeth Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Fight Club går på TVNorge 00:40 i natt hvis noen skulle være interesserte. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Sitter og ser på Terminator 2 på en svensk kanal. Her var det et par scener fra bl.a. mentalsykehuset jeg aldri har sett før, hverken på norske kanaler eller på DVD. Noen som kan ha en anelse på hvilken cut/versjon dette er eller bare om svenskene har disse scenene på sine DVD-utgivelser? Endret 4. juli 2010 av Bunnskrap Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Er det ikke bare den vanlige Directors cuten? Drømmescene med Michael Biehn feks? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Er det ikke bare den vanlige Directors cuten? Drømmescene med Michael Biehn feks? Åja, det var ikke verre. Sikkert bare min DVD som er utdatert eller noe. Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Ferdig med Ip Man 1 og 2 nå. Kinesiske kampsportfilmer. Ikke så spennende historie egentlig, men veldig bra fighting for de som liker sånt;) Lenke til kommentar
Mr. Me Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Har sett "Give 'em Hell, Malone" nå. Helt grei film med endel Action. Noen andre her som har sett den? Lenke til kommentar
afirm Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Eg fekk endeleg sett Wall Street. Ein film som var heilt midt i blinken for meg! Må innrømme at eg ser litt fram til 2'aren, håpar dei får til å gjere noko skikkeleg av den! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) En glimrende film. Fikk en tåre i øyekroken på slutten der. Endret 5. juli 2010 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 For de som ikke rakk Red Sonja; http://thatguywiththeglasses.com/videolinks/thatguywiththeglasses/nostalgia-critic/6603-redsonja Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg så den nye Mel Gibson-filmen Edge Of Darkness i kveld, ikke noe unormalt bra film, men jeg fant ut at jeg liker skuespilleren Ray Winstone veldig godt, og har litt lyst til å sjekke ut mer av han. Har sett The Departed, The Proposition, King Arthur og Cold Mountain, hvilke gode filmer er det jeg ikke har sett med Ray Winstone i store roller? Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Noen andre her som gleder seg til Inception? Alle early-reviews hyller den. Må si jeg ser frem til denne Endret 6. juli 2010 av Glutar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Ser veldig frem til den, ja. Kult plot Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Det er til å dø av at jeg er borte frem til en uke etter at den har kommet på kino. Får ikke sett Toy Story 3 på premieren heller, dumme, dumme sydentur Endret 6. juli 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Rimelig sikker på at de har kino i syden du. Morsomt å se Toy Story på spansk skal jeg tro Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Det har de helt sikkert, men da venter jeg heller en uke eller to Lenke til kommentar
afirm Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Såg Forbidden Zone i går kveld. Og den var ...., kva seier ein eigentleg om ein slik film? Eg klarar heller ikkje å bestemme meg for om eg likte den eller ikkje. Kjenner på ein måte at eg har lyst til å sjå den igjen, medan ein annan del av meg seier at den skal eg aldri sjå igjen. Endret 6. juli 2010 av afirm Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hater å innrømme det men Spirited Away var virkelig en skuffende opplevelse. Modig og intelligent i sine metaforer, men samtidig utrolig frustrerende og masete. Ikke min type film gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå