NurielNorge Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Takk for videoen. Jeg skal se på film snart ## reklame fjernet fra posten av ilpostino ## Endret 29. juni 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Yp5IggAXBa4 Det jeg fikk med meg i denne traileren passer nokså bra til boka, så forhåpentligvis blir denne bedre enn de forrige. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hater å innrømme det men Spirited Away var virkelig en skuffende opplevelse. Modig og intelligent i sine metaforer, men samtidig utrolig frustrerende og masete. Ikke min type film gitt. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Håper så virkelig at de faktisk klarer å avslutte Harry Potter serien med verdighet, de siste filmene gikk bare nedenom og hjem, med Prisoner of Azkaban som den desidert beste av dem i mine øyne. Håper virkelig at de klarer å gjøre en episk og fenomenal avslutning på serien. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Den såjo rimelig epic ut på traileren da Lenke til kommentar
elgitar Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Den såjo rimelig epic ut på traileren da Kunne ikke vært mer enig med deg der, nei. Forresten, er det noen som vet hvem han fyren som står foran toget er ? Kan ikke huske noe om det i boka Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 sikkert noe tullball som er funnet på.. Håper såklart at de siste HP filmene blir bra, men tror den blir en flopp for bok-elskerne. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg mistet alle forhåpninger til filmene for lenge siden. Nå ser jeg dem bare for å ha sett dem. Litt synd, de hadde enormt potensiale. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Dessverre er trailere mange ganger "epic" mens i realiteten inneholder de mange ting som ikke er i filmen engang. Jeg stoler ikke på trailerne lengere av den grunn. Hvem som står i fronten av Hogwarts expressen? Sikkert en Death Eater, men kan ikke huske at Hogwarts expressen engang var med i siste boken annet enn helt i slutten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Så American Beauty for første(og definitivt ikke siste) gang idag. Fantastisk!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Du har jo enkelte trailere som er på 5-6 minutter og spoiler alt i hele filmen, inkludert slutten. Sånne har jeg aldri skjønt poenget med. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hater å innrømme det men Spirited Away var virkelig en skuffende opplevelse. Modig og intelligent i sine metaforer, men samtidig utrolig frustrerende og masete. Ikke min type film gitt. Wow, that's a first tror jeg... Jeg er interessert i å høre hva du følte var frustrerende og masete. Hvordan vil du sammenlikne den med andre Ghibli/Miyazaki-filmer forresten? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Hater å innrømme det men Spirited Away var virkelig en skuffende opplevelse. Modig og intelligent i sine metaforer, men samtidig utrolig frustrerende og masete. Ikke min type film gitt. Wow, that's a first tror jeg... Jeg er interessert i å høre hva du følte var frustrerende og masete. Hvordan vil du sammenlikne den med andre Ghibli/Miyazaki-filmer forresten? Jeg har kun sett Min nabo Totoro som jeg likte bedre da den var noe mer nøktern og søt. Spirited Away skal visstnok være proppet av metaforer rettet imot religion og det japanske samfunnet, noe som i grunn går meg hus forbi. Sådan er det jo en "smart" film, men det var for min del en film det var håpløst å relatere seg til. Bisarre og erke-japanske karakterer og et plot som var vanskelig å fange opp. Det var rett og slett en veldig frustrerende film å se. Ikke klarte jeg å følge noen tråder, ei satt jeg med en tanke gjennom store deler av filmen - hvordan kan dette virkelig appellere til større masser utenfor Japan? Dog, jeg har litt mer tro på Grave of the Fireflies og håper den skal være litt mer nedtonet og universell enn hvordan jeg opplevde Spirited Away. Endret 1. juli 2010 av tjalla Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Dog, jeg har litt mer tro på Grave of the Fireflies og håper den skal være litt mer nedtonet og universell enn hvordan jeg opplevde Spirited Away. Grave of the Fireflies er den japanske animasjonsfilmen eg har likt best etter Akira. Og eg deler synspunkta dine på Totoro og Chihiro. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Grave of the Fireflies er bedre, men jeg klarte ikke å like den heller. Japansk skuespill, japanske temaer (stolthet over fornuft, osv), usympatiske karakterer og småbarn i hovedrollen - alt som skal til for å kjede meg. 2 Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg så nettopp den nye traileren til Let Me In, nyinnspillingen til Let the Right One In. Det var ikke noe å skryte over. Det var blitt en mere "hollywood skrekk" film. Dessuten var det en god del scener som var filmet rett av orginal scenene. Hele filmen blir sikker ganske lik også med tanke på scenene. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Trailere klippes ofte sammen på en måte som gjør at stemningen ikke helt stemmer med det som ender opp i sluttproduktet. Bare se på The Road. Visuelt ut så den foreløpelig helt på høyde med den svenske. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg så nettopp den nye traileren til Let Me In, nyinnspillingen til Let the Right One In. Det var ikke noe å skryte over. Det var blitt en mere "hollywood skrekk" film. Dessuten var det en god del scener som var filmet rett av orginal scenene. Hele filmen blir sikker ganske lik også med tanke på scenene. Jeg er litt usikker på om du klager på at den er for ulik originalen eller for lik originalen. Men det er gjerne problemet med en remake - det er vanskelig å vurdere den for det den er og ikke det man vet at den kan være. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Andrew Garfield blir den nye Spider-Man Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Så American Beauty for første(og definitivt ikke siste) gang idag. Fantastisk!! Helt enig. Fantastisk film! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå