Heilage Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg så akkurat Green Zone, den nye til Damon. Jevnt over en solid film. Ikke helt på nivå som The Hurt Locker, men den ga god underholdning, bra drama og med en passelig mengde politikk i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Da har jeg akkurat sett Pans labyrint. Veldig bra film, og godt å se en film som får fram litt følelser en gang i blant. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Wow, Kick-Ass var en utrolig underholdene film for ungdum mellom 16 - 22 vil jeg si. Hadde 0 forventninger, men ble utrolig positivt overrasket. Ikke bare brøt den med normale forventningsverdier, den også endret sjangeren den tilsynelatende havner under. Terningkast (sterk) 5! Denne filmen traff meg. Hadde jeg sett den for 2 år siden hadde jeg sikkert gitt 6. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Nettopp sett "Once upon a time in the west". Bra film med både snille og badguys i den. Og ikke minst god musikk Noen som har noen flere gode western filmer å anbefale meg å se? Er kommet i western humør nå Og mens jeg er igang. Trenger tips til bra western filmer med Clint Eastwood i samme slengen og. De jeg har sett er "unforgiven", The good , bad & ugly og a fistful of dollars". Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Butch Cassidy And The Sundance Kid kanskje. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Sjekk ut Sergio Leone's "A Fistful of Dynamite". Du liker tydeligvis hans andre westernfilmer så tipper den faller i smak Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Noen som har noen flere gode western filmer å anbefale meg å se? Er kommet i western humør nå Og mens jeg er igang. Trenger tips til bra western filmer med Clint Eastwood i samme slengen og. De jeg har sett er "unforgiven", The good , bad & ugly og a fistful of dollars". High Plains Drifter (Clint Eastwood), The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford (Annerledes enn det meste annet innenfor sjangeren), Duck, You Sucker/Fistful of Dynamite, The Wild Bunch, Pale Rider (Clint Eastwood), The Outlaw Josey Wales (Clint Eastwood. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Du må vel nesten sjå A Few Dollars More óg. Heile den trilogien er fantastisk. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) ok, takk for mange bra tips folkens Blir bestilling fra cdon ikveld Hva heter film nr 3 i dollar trilogien da afirm? og forresten, kom over "open range". Hva syntes dere om den? Endret 25. juni 2010 av andre3028 Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) The Good, the Bad, and the Ugly Endret 25. juni 2010 av Bonzoor Lenke til kommentar
afirm Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 1. A Fistful of Dollars 2. A Few Dollars More 3. The Good, The Bad and The Ugly Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 åja Får ta meg ei helg med alle 3 i riktig rekkefølge da Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Så har du "once upon a time" triologien: 1. Once Upon a Time in the West 2. Duck You Sucker / A Fistfull of dynamite 3. Once Upon a Time in America (Ikke western) Det er ingen sammenheng mellom filmene. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Peter Jackson to direct both The Hobbit Movies 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Kan ikke si meg direkte sjokkert. Men ''arti læl'' Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg ble faktisk litt overrasket, fordi det er bare få dager siden han sa han ikke kunne regissere de, fordi han hadde forpliktet seg til mange filmer i flere år fremover. Men C.R.E.A.M gjelder vel. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Good news indeed. Endret 25. juni 2010 av Wacom Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg så akkurat Green Zone, den nye til Damon. Jevnt over en solid film. Ikke helt på nivå som The Hurt Locker, men den ga god underholdning, bra drama og med en passelig mengde politikk i bakgrunnen. Jeg så vel en 15-20 min før jeg ikke gadd mer.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg så vel en 15-20 min før jeg ikke gadd mer.. Ok. Tombstone var ganske barsk, så den for første gang i dag. Val Kilmer var glimrende. Synd han nesten har forsvunnet helt, og forfalt en del. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Så nettopp The Informant med Matt Damon i hovedrollen. Fantastisk herlig film må jeg si! Må nevne soundtracket, som er noe av det mest geniale jeg har hørt på lang tid. Damon spiller også bra - de scenene hvor han snakker om hva han tenker om all verdens ting er åå bra, at det går ann å finne opp noe så sprøtt :!: Anbefales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå