Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, Kick-Ass var en utrolig underholdene film for ungdum mellom 16 - 22 vil jeg si. Hadde 0 forventninger, men ble utrolig positivt overrasket. Ikke bare brøt den med normale forventningsverdier, den også endret sjangeren den tilsynelatende havner under.

Terningkast (sterk) 5! Denne filmen traff meg. Hadde jeg sett den for 2 år siden hadde jeg sikkert gitt 6.

Lenke til kommentar

Nettopp sett "Once upon a time in the west". Bra film med både snille og badguys i den. Og ikke minst god musikk :D

Noen som har noen flere gode western filmer å anbefale meg å se? Er kommet i western humør nå :p

Og mens jeg er igang. Trenger tips til bra western filmer med Clint Eastwood i samme slengen og.

De jeg har sett er "unforgiven", The good , bad & ugly og a fistful of dollars".

Lenke til kommentar

Noen som har noen flere gode western filmer å anbefale meg å se? Er kommet i western humør nå

Og mens jeg er igang. Trenger tips til bra western filmer med Clint Eastwood i samme slengen og.

De jeg har sett er "unforgiven", The good , bad & ugly og a fistful of dollars".

High Plains Drifter (Clint Eastwood), The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford (Annerledes enn det meste annet innenfor sjangeren), Duck, You Sucker/Fistful of Dynamite, The Wild Bunch, Pale Rider (Clint Eastwood), The Outlaw Josey Wales (Clint Eastwood.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg så akkurat Green Zone, den nye til Damon. Jevnt over en solid film. Ikke helt på nivå som The Hurt Locker, men den ga god underholdning, bra drama og med en passelig mengde politikk i bakgrunnen.

Jeg så vel en 15-20 min før jeg ikke gadd mer..

Lenke til kommentar

Så nettopp The Informant med Matt Damon i hovedrollen. Fantastisk herlig film må jeg si! Må nevne soundtracket, som er noe av det mest geniale jeg har hørt på lang tid. Damon spiller også bra - de scenene hvor han snakker om hva han tenker om all verdens ting er åå bra, at det går ann å finne opp noe så sprøtt :!:

Anbefales :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...