MKej Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Har tenkt og se min andre Lynch film, Blue Velvet. Er det like vanskelig og forstå som Mull drive ? Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Har tenkt og se min andre Lynch film, Blue Velvet. Er det like vanskelig og forstå som Mull drive ? Blue Velvet er en del lettere å forstå en Mull Drive. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 http://www.youtube.com/watch?v=AhKnEo9ZyEs Kellys Helter 40 år i dag....fy fanden for en film & for en cast : Eastwood , Savalas & Sutherland Oddball : Always with them negative waves ! (oddball betyr pussig skrue.....lol !!!) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 BV er grei å forstå seg på. Som Twin Peaks er det en typisk Lynch-studie av et lite småbysamfunn der alle har et eller annet shady, skittent dobbeltliv rett under overflaten. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Har tenkt og se min andre Lynch film, Blue Velvet. Er det like vanskelig og forstå som Mull drive ? Den er ikke på langt nær så ulinjær og fucked up som Mulholland Drive, men fortsatt ganske merkelig. Kos deg. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Er Shutter Island skummel? Vurderer å sette den på, men er ikke i skvettehumør Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Kanskje litt skummel for noen, men man skvetter ikke så mye. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Noen gøye filmer i kveld? Ser det går en som heter Bachelor Party 2 på Viasat 4. Noe å satse på? Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Bare om du er glaaad i TITS. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Noen gøye filmer i kveld? Ser det går en som heter Bachelor Party 2 på Viasat 4. Noe å satse på? Napoleon Dynamite går på TV2 Zebra kl 00:15. En perle av en film. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Noen gøye filmer i kveld? Ser det går en som heter Bachelor Party 2 på Viasat 4. Noe å satse på? Napoleon Dynamite går på TV2 Zebra kl 00:15. En perle av en film. Virkelig en film man digger eller hater. Havner innenfor den første gruppen og har vel sett den 5-6 ganger. Har derimot flere kompisser som forpester filmen. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 http://www.youtube.com/watch?v=AhKnEo9ZyEs Kellys Helter 40 år i dag....fy fanden for en film & for en cast : Eastwood , Savalas & Sutherland Oddball : Always with them negative waves ! (oddball betyr pussig skrue.....lol !!!) Hehe, mao. en bra beskrivelse på deg altså... Brian G. Hutton har vel 2 av de beste krigsaction filmene på samvittigheten kan man vel trygt si! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Nesten alle postene til Elvis er weird... Flott gjensyn med Collateral på BD nettopp, hva som er spesielt med Mann sine filmer når det gjelder kamera? Føler de er veldig spesielle. Endret 24. juni 2010 av Cortese Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 De er filmet digitalt (DV) i stedet for med film. Personlig har jeg ikke noe til overs for teknologien slik den ser ut i dag, men det er ofte den beste løsningen hvis filmen er effekttung (300, Sin City, The Spirit). Jeg innså nå at alle eksemplene mine var Frank Miller-konsepter. Stilig. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Gleder meg til og se Miami Vice igjen, selv om det sikkert ikke er manges favoritt innpå her Må vel snart få sett Heat også. Endret 24. juni 2010 av Cortese Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Gleder meg til og se Miami Vice igjen, selv om det sikkert ikke er manges favoritt innpå her Må vel snart få sett Heat også. Heat er jo en kanonfilm, og jeg personlig liker faktisk Miami Vice godt også Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 De er filmet digitalt (DV) i stedet for med film. Personlig har jeg ikke noe til overs for teknologien slik den ser ut i dag, men det er ofte den beste løsningen hvis filmen er effekttung (300, Sin City, The Spirit). Jeg innså nå at alle eksemplene mine var Frank Miller-konsepter. Stilig. Liker du ikke look'en på noen av disse filmene? Zodiac ble jeg overrasket over i grunn. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 De er filmet digitalt (DV) i stedet for med film. Personlig har jeg ikke noe til overs for teknologien slik den ser ut i dag, men det er ofte den beste løsningen hvis filmen er effekttung (300, Sin City, The Spirit). Jeg innså nå at alle eksemplene mine var Frank Miller-konsepter. Stilig. Er ganske sikker på at 300 er skutt på 35mm. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 De er filmet digitalt (DV) i stedet for med film. Personlig har jeg ikke noe til overs for teknologien slik den ser ut i dag, men det er ofte den beste løsningen hvis filmen er effekttung (300, Sin City, The Spirit). Jeg innså nå at alle eksemplene mine var Frank Miller-konsepter. Stilig. Liker du ikke look'en på noen av disse filmene? Zodiac ble jeg overrasket over i grunn. Michael Mann var veldig bevisst, spesielt med Collateral, på å ikke forsøke å gi videoen film-looken i post. Av de jeg har sett på den listen har vi Cloverfield/District 9/28 days later.. (som passer til den stilen, for obvious reasons), Benjamin Button (som også er filmet med film, så det er vanskelig å si når det er det ene eller andre) og The Informant!/Jumper/Knowing (alle med Red One, som jeg tror gir et annet resultat, da jeg ikke la merke til det med noen av delene). Det eneste jeg ikke forstår er Zodiac, da jeg ikke reagerte spesielt på den da jeg så den. Det var nok et par øyeblikk, spesielt hvor både kamera og folk beveger seg, hvor man ser at det er den småekle "hjemmelaget"-looken, men ellers var den helt greit. Det til sammenligning med Public Enemies, som jeg bare slo av fordi den var så lite pen. Rart hvilke pet peeves man har. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Collateral ser nesten ut som den er filmet med et sånt billig DV kamera man får for et par tusen i butikken. Fargene og mye annet er bedre, men ett eller annet inni der gir den merkelige videofeelingen. Endret 24. juni 2010 av Venetar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå