Dorian Gray Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Jeg er egentlig sterk motstander av romantiske komedier osv., kanskje mye på grunn av skuespillere som Hugh Grant... Må vurdere sterkt om jeg skal se den, men når jeg finner den på blu-ray på harddisken blir det vel gjerne til det. Det er flere typer romantiske komedier - blant dem Hugh Grant-filmer og den typiske amerikanske "hvit plakat med mann og kvinne på hver sin side, hvor mannen gjerne lener seg mot damen og smiler". 500 Days of Summer, Garden State, Lost in Translation, Eternal Sunshine og An Education er filmer som deler navn med disse klissefilmene, men ikke stort annet. Romanse, når det er skikkelig gjennomført, kan være en fantastisk sjanger. 3 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Kloke ord. Nå kom jeg også på at jeg må få sett An Education snart. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Hvorfor er The Good The Bad And The Weird satt opp på kino nå? Jeg kjøpte jo den med et nork dvdcover for minst et halvt år siden. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 No kjenner eg at det er tid for å endeleg setja seg ned å få sett Vertigo! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Haisommer 35 år.....hvor blir det av alle åra ?! "I can do anything I want.....I'm the chief of police !" RIP : kaptein Quint Amity borgermester Peter Benchley Chief Brody Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Breaking news! IMDb.com: Toy Story 3 er nå på #11 på Top 250 med 9.4 i snitt (9.600 votes). Ingen shocker for min del. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Den er på min hardisk. Gleder meg som fyy til å se den Lurer på om jeg skal laste ned de to forrige å se de først. Er en stund siden nå. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Den er på min hardisk. Gleder meg som fyy til å se den : Forbauser meg fremdeles at folk gidder å se screenere............ 2 Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Nå er det jo idioti å sette opp en så stor film i Norge 2 måneder etter premieren. Nå vet ikke jeg hvem som bestemmer slikt. Endret 21. juni 2010 av Glutar Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Grunnen til at den blir så sent sluppet i Norge er nok på grunn av norsk dubbing, underteksting osv. Dubbing spesielt tar lang tid. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Noen få kinoer kunne da satt den opp med originalspråk. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Det store markedet der er vel foreldre + barn = cash. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Småungene skjønner ikke vitsene på engelsk og gidder ikke lese tekstingen. Derfor dubbes filmene til norsk. Er bare voksne som vil ha orginalspråket. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Takk for at jeg regnes som voksen i dine øyne, Bytex Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg har lenge foretrukket sub over dub. Selv når jeg bare leste teksten uten å egentlig skjønne så mye av hva de sa, rett og slett pga kvaliteten. Det skal nok sies at det på den tiden kun gjaldt "live"-filmer og ikke animasjonsfilmer. Nå er filmopplevelsen så godt som ødelagt av en norsk dub. Jeg har sett noen få unntak som funker på norsk, men de er sjeldne. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Gleder meg som en unge til Toy Story 3. Er vel den jeg gleder meg mest til, ved siden av Inception, iår. Hvilken av disse skal jeg se idag? Tror jeg rekker 2 av de. Knocked Up Thelma and Louise Misery Strings Shakespear in Love Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hvilken av disse skal jeg se idag? Tror jeg rekker 2 av de. Knocked Up Thelma and Louise Misery Strings Shakespear in Love Misery og Thelma and Louise Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Så første Mad Max-filmen i dag, kan ikke si jeg likte den noe spesielt. Håper at nummer to er litt annerledes! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Så første Mad Max-filmen i dag, kan ikke si jeg likte den noe spesielt. Håper at nummer to er litt annerledes! Første Mad Max er litt... rar. De andre har mye mer kick. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå