Batnobbit Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Når vi er inne på cosplay, karakterer jeg har kledd meg ut som i fortiden: Darth Vader(med fliskappe), Harry Potter, Varulv før den blir transformert og Dr.Frankenstein. Jeg var selv i cosplay bursdag i helgen, hadde bare en halvtime og lage kostyme. Ble selfølgelig the Crow, akkurat som vi trengte flere som kledde seg ut som det >< Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Skremmern sez : Vi lik' itj slike immitatora i Trøndelag nei Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Teller egentlig en terrorister-prøver-å-drepe-en-hel-bønsj-med-sivile-fra-Alcatraz som en rømningsfilm? Nei. Men den er fortsatt awesome. The Shawshank Redemption, kanskje? Endret: Slik går det med mange faner oppe samtidig. Sett litt for mange ganger. Resten her, derimot, har jeg ikke sett. Takk! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Mange som har bestemt seg for å hate Karate Kid på forhånd eller? Ser den har fått 5.1 på imdb, mens RT reviews sier noe helt annet. 70% av kritikere og 76% av brukerne. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Mange som har bestemt seg for å hate Karate Kid på forhånd eller? Ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Harald Zwart har jeg egentlig gitt opp for to filmer siden. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Må si jeg er litt spent på den. Nå har jeg heldigvis ikke det store forholdet til filmen, så jeg kan kanskje dele kritikernes klarsynthet. Den skal visstnok klare seg godt på egne ben. 70% på RT er i grunn ganske bra i forhold til hva jeg forventet. Hva imdb-ratingen sier blir i dette tilfellet litt meningsløst. Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Skjønner ikke at folk gidder å gi karakter på filmer de ikke har sett, selv om de ikke har store forhåpninger er ikke det noen grunn til å oppføre seg så useriøst. Edit: Stryk det, var ikke klar over endringene i release-date.. Endret 15. juni 2010 av Benjamin Lenke til kommentar
HValder Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Er 'The Strangers' intens/skummel? Såg den med 3 andre guttar/menn i alderen 18-21 år som synast den var 'really intense', 'creepy' etc, mens eg (21) synast den var langtrekkande, kjedelig og at den bruker ein drøss med effekter som alle har sett før. Det einaste "urovekkande" ved filmen for meg er drapsscena heilt til slutt, rett og slett fordi det ser ut som ein ubehageleg/kjedeleg måte å døy på. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg så ungen til Will Smith på Ellen i dag, og han rocket. Han virker som en oppriktig badass med talent, og jeg har fått mer troen på filmen. Men selvfølgelig, alle som dømmer filmer på forhånd, enten pga regissør, skuespiller, at det er en remake eller bare fordi de er vrange er folk man ikke bør ta seriøst. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Når du vokser opp med en pappa som har vært både Fresh prince of bel air OG Independence Day-badass fighterpilot OG Men in Black, sier det seg selv at du får en viss attitude i tenårene. Endret 16. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Når du vokser opp med en pappa som har vært både Fresh prince of bel air OG Independence Day-badass fighterpilot OG Men in Black, sier det seg selv at du får en viss attitude i tenårene. Det er store sko å fylle, både figurativt og bokstavelig. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Gjør vel med den nye Karate Kid som jeg alltid gjør med filmer, ser den og gjør meg opp en egen mening. Vurderte om jeg skulle investere i den 3 boks Karate Kid DVD samlingen, eller vente til de 2 første kommer på Blu-ray. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg skal se filmen, og la noen andre gjøre opp en mening for meg. feelsgoodman. 1 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Begynte på Earthlings i stad, men jeg måtte stoppe etter 20min. Det blir rett og slett bare for jævli. Du skal være umenneskelig likegyldig til dyr for å kunne se gjennom en slik dokumentar. Jeg kan rett og slett ikke se for meg at noen som er glad i dyr orke å lide seg gjennom den. Endret 16. juni 2010 av tjalla Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Så Mobsters på tv for litt siden og må si det var en av de beste "gangster" filmene jeg har sett! Synes det er nogenlunde rart at den bare har 5.5 på IMDB da. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Begynte på Earthlings i stad, men jeg måtte stoppe etter 20min. Det blir rett og slett bare for jævli. Du skal være umenneskelig likegyldig til dyr for å kunne se gjennom en slik dokumentar. Jeg kan rett og slett ikke se for meg at noen som er glad i dyr orke å lide seg gjennom den. Jeg brukte to dager på og se den. Så halvparten første dagen, og resten dagen etter. Det var helt jævlig, og hadde problemer med å se den, men jeg angrer ikke i det hele tatt på at jeg så den, uansett hvor jævlig den er. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Så Mobsters på tv for litt siden og må si det var en av de beste "gangster" filmene jeg har sett! Synes det er nogenlunde rart at den bare har 5.5 på IMDB da. Takk, den filmen har jeg hatt usett på HD DVD i snart 2 år, har ikke hatt noe tro på den, men ditt utsagn her hjelper ihvertfall litt i forhold til å få spilt av denne i en ikke altfor fjern fremtid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeanie Sims RIP (hun skrev "vil du gifte meg" scenen i OHMSS)......møtte henne 5 år siden hos Pinewood , hun signerte min originalplakat.....ikke mange av de i omløp. Bond : Mr and Mrs James Bond ! Tracy : Via Veneto , near Rome ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Noen som har sett Stealth og Suspect Zero....Stealth virket OK men så ikke slutten pga var trøtt , SZ virket litt rotete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå