magnusbe Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Eg er rar på den måten at eg kan setja pris på ein film sjølv om eg forstår at den vil ta ei spesiell vending. Endret 9. juni 2010 av magnusbe Lenke til kommentar
Ubrilium Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Lotr er ufattelig mye bedre filmer enn hp. spesiellt hp 6 var en elendig film, de andre hp filmene var bra... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Alle filmer med tvister har det store problemer at 1 av 10 vil tippe seg frem til noe i starten, treffe sånn ca (la oss være ærlig - du skjønte ikke HELE tvisten, du skjønte deler av den) og bli skuffet over hele filmen. Dette tallet øker selvfølgelig når filmen har blitt diskutert opp, ned og i mente i slike tråden. Se filmer tidlig, unngå trailere, unngå prat om filmer du kunne tenkt deg å se. Du har et godt poeng. Jeg hadde bare forventet å skvette litt og mer og sette litt mer pris på filmen. Jeg tror den blir en av de anonyme filmene jeg etter hvert glemmer at jeg har sett. Jeg ville igrunn at den skulle bli en ny Sixth Sense, liksom. Jeg føler meg forøvrig som en av de pretensiøse drittsekkene jeg selv misliker som aldri liker noe som er populært. Endret 10. juni 2010 av Heilage Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 100 filmer igjen på 250-lista nå, merker at det går lenger og lenger mellom hver film jeg ser derrifra, er så mange jeg heller vil se Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 100 filmer igjen på 250-lista nå, merker at det går lenger og lenger mellom hver film jeg ser derrifra, er så mange jeg heller vil se Filmer du kommer til å digge: The Sting District 9 Cool Hand Luke Butch Cassidy and the Sundance Kid Ed Wood Duck Soup Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Får ta og fremskynde de da, har lenge tenkt på å se Cool Hand Luke pga sitatet i Civil War! Endret 10. juni 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Civil War mener du selvsagt. Edit: Typo Endret 10. juni 2010 av Bruckiania Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Civil War mener du selvsakt. Selvsagt.. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 The Sting er også god, gled deg Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 The Sting er også god, gled deg Den skal jeg se på lørdag, gleder meg! Min far la merke til bruk av musikken fra filmen i dagens simpsons episode, artig greier. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg simpelt elsker introen i The Sting Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 The Sting ble jeg noe skuffet over, da Buth Cassidy er en av mine all time favoritter. Og samspillet mellom Newman og Redford var konge. I The Sting har de ikke så mange scener sammen så det skuffet meg noe. Men en genial film, med en genial og uforutsigbar twist. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Så The book of Eli i dag, knall film! Elsker post-apocalypse! Selv om jeg ikke er helt sikker på om jeg likte at de dro inn religion så mye. Endret 10. juni 2010 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Enok5000 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Når en film heter "Book of Eli" bør man vel ikke la seg overraske over at religion får en vesentlig plass. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Får ta og fremskynde de da, har lenge tenkt på å se Cool Hand Luke pga sitatet i Civil War! Jeg hadde ikke peiling på at sitatet var fra Cool Hand Luke før jeg så filmen. Satt og smågliste da jeg hørte "What we've got here..." Angående Shutter Island. Jeg hadde ikke peiling på at det var en twist i filmen og skjønte heller ikke at det kom til å komme en. Derfor nøt jeg filmen virkelig og digget twisten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Village of Damned 50-årsjub......traff Shelley i fjor & hun signerte min VoD plakat , kommer til å linen backe den samt tape Sanders' signatur på den , blir sikkert keegt resultat til slutt Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Om noen andre har noen film relaterte klær? Kjøpte akkurat en Watchmen Rorsack(?) t-shirt og to Twillight t-shirts (som drikek t-shirts) Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Så nettopp Grave Of The Fireflies. Jeg grein, fy for en vakker film. 2 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Mortal kombat: Rebirth... Ja, hva tror dere? troa(om det blir noe film i det hele tatt av den) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Når en film heter "Book of Eli" bør man vel ikke la seg overraske over at religion får en vesentlig plass. Overrasket? Jeg sa jeg ikke likte hvor MYE de la vekt på det. Blir litt tøysete på slutten, synes jeg. EDIT: nei, det gjorde jeg visst ikke, men det er iallefall det jeg mente Endret 11. juni 2010 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå