Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Jepp, John Travolta ble kul igjen etter Vincent Vega-rollen. Før det var han mest husket for saturday night fever på 70-tallet og noen flaue filmer om 3 menn og en baby på slutten av 80-tallet. Etter PF fikk han haugevis av "superkul badguy" roller.

Uma Thurman kom frem i lyset og ble action-bitch i tillegg til kostymedrama-skuespiller.

Samual L. Jackson hadde vel få hørt om før den ropete Jules med alle sine ikoniske replikker, og han har jo nesten gjentatt Jules-rollen i alle filmene siden.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestemte meg for å se en del filmer i sommer, ettersom eneste som er planlagt er å reise midt i Juli til vakre Frankrike (Antibes), såpass mange filmer at det skal være minst 1 film hver dag.

For dere som har facebook og er også intressert så kan dere godt bli med i gruppen, her laster jeg opp cover av filmen jeg har sett for dagen (av og til er det 2 filmer), og med det følger det også en ikke alltid så godt skrevet mini-anmeldelse, hehe.

Nå skal jeg se filmen Heat

Lenke til kommentar

En film om dagen burde være overkommelig :new_woot: Kunne prøvd på det selv, men blir litt vanskelig å se film når jeg er i frankrike. Men kan jo alltids se to filmer vær dag frem til jeg skal dit og så se to filmer vær dag noen dager etter. Så blir det jo i gjennomsnitt over en film per dag.

Er også ett mål å ha sett 250/250 innen 2011

Lenke til kommentar

En film om dagen burde være overkommelig :new_woot: Kunne prøvd på det selv, men blir litt vanskelig å se film når jeg er i frankrike. Men kan jo alltids se to filmer vær dag frem til jeg skal dit og så se to filmer vær dag noen dager etter. Så blir det jo i gjennomsnitt over en film per dag.

Er også ett mål å ha sett 250/250 innen 2011

Hvorfor akkurat 2011? Noe spesielt med det eller bare valgte du et år som passet bra?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Da er omsider filmsamlingen lagt ut for salg. Spent på om jeg i det hele tatt får solgt den for summen jeg har satt. Snittpris på 36,- inkludert seriene og boksene. Hvor attraktivt er det egentlig å kjøpe brukt dvd nå som blu-ray har sin storoffensiv?

Lenke til kommentar

The Ghost Writer har begynt på kinoen her, nokon som har sett den?

Ja, og jeg anbefaler den på det sterkeste. Uten å spoiler noe er den filmen en skikkelig thriller-thriller, en thriller av den virkelig gode klassiske typen.

Benytt anledningen til å se den på kino.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hadde det ikke vært for at jeg skal oppgradere til nytt kamera, så hadde jeg gjerne beholdt de enda. Men etter ønske fra samboeren, så beholder vi enda Star Wars IV-VI og noen Disneyfilmer. Pluss blu-rayfilmene.

Lenke til kommentar

Guillermo del Toro hopper av Hobbiten.

Ser vel ut som om det blir vanskelig å holde de årene(2011 og 2012) etter div. trøbbel i den leiren i det siste.

http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=66547

Beste nyheten jeg har fått på lenge :thumbup:

Hæh? What? Why?

Fordi jeg vil ha denne typen filmer av mannen, ikke Hobbiter som enhver regissør kan gulpe opp når de har teamet til Peter Jackson i bakhånd.

Det som irriterer meg mest med alt dette er at han har kastet bort 2 år på Hobbiten filmene, når vi kunne ha fått en El laberinto del fauno til i det tidsrommet...

Lenke til kommentar

Da er omsider filmsamlingen lagt ut for salg. Spent på om jeg i det hele tatt får solgt den for summen jeg har satt. Snittpris på 36,- inkludert seriene og boksene. Hvor attraktivt er det egentlig å kjøpe brukt dvd nå som blu-ray har sin storoffensiv?

Link? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...