Erratum Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Noen her som har sett Man Bites Dog? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Så Dancer in the Dark for første gang i går. Og Fy F**N for en film. Jævli bra ja. Om man vil se depressive filmer så anbefaler jeg sterkt Lilja 4-ever. Dagen ble ødelagt, og det tok 5 dager før jeg greide å slutte å tenke på den. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Lilja 4-ever står på lista over filmer som skal kjøpes inn. That's 4 sure! Lenke til kommentar
afirm Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Av ein eller annan grunn let eg meg i går kveld overtale til å verte med på kino. Vi såg Date Night. Eg må seie at eg aldri har opplevd at ein film har treft meg so lite. Eg tykte ikkje den var det minste morosam og eg sat etterkvart berre å ba om at filmen skulle ta slutt. Nokon andre som har sett den? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Jeg så Gutten og Jernkjempen (The Iron Giant) i går. Et herlig, herlig gjensyn, da jeg må ha sett den minst 30 ganger når jeg var liten. Kunne ihvertfall 2/3 av filmen utenat. EDIT: Brad Bird på sitt absolutt beste, IMO. Endret 2. juni 2010 av Coffey Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Åå.. Den og ikke minst Flåklypa har blitt sett ihjel da jeg var mindre! Nostalgi på sitt beste! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg så Gutten og Jernkjempen (The Iron Giant) i går. Et herlig, herlig gjensyn, da jeg må ha sett den minst 30 ganger når jeg var liten. Kunne ihvertfall 2/3 av filmen utenat. EDIT: Brad Bird på sitt absolutt beste, IMO. Fantastisk film, husker jeg så den og bare spolte tilbake for å se den igjen. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Guillermo del Toro hopper av Hobbiten. Ser vel ut som om det blir vanskelig å holde de årene(2011 og 2012) etter div. trøbbel i den leiren i det siste. http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=66547 Beste nyheten jeg har fått på lenge Hæh? What? Why? Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) - Peter Jackson erklærer nå at han er villig til å trå til og regissere "Hobbiten" selv, dersom det er eneste måte å sikre at storfilmene lages. http://www.filmweb.no/filmnytt/article241973.ece :D :D Endret 2. juni 2010 av CThomassen Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg vil nesten si at det bedre hvis Jackson gjør jobben alene. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Da får vi håpe på at det er den eneste måten, pluss at en hund har spist kontrakten med Tintin-prosjektet. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Så Dancer in the Dark for første gang i går. Og Fy F**N for en film. Jævli bra ja. Om man vil se depressive filmer så anbefaler jeg sterkt Lilja 4-ever. Dagen ble ødelagt, og det tok 5 dager før jeg greide å slutte å tenke på den. Begge filmer er notert. Lars von Trier har stått på lista en stund. Nå må jeg få ut finger'n. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Jeg så Gutten og Jernkjempen (The Iron Giant) i går. Et herlig, herlig gjensyn, da jeg må ha sett den minst 30 ganger når jeg var liten. Kunne ihvertfall 2/3 av filmen utenat. EDIT: Brad Bird på sitt absolutt beste, IMO. Herlig. Minste brodern elsket den filmen, så den gikk på repeat hver dag i flere måneder. Har selv et lite nostalgiraid for tiden, med gode gamle Disney-klassikere. Noen skuffer - noen er minst like gode som de en gang var. Gutten og Jernkjempen er, slik jeg husker den, absolutt på høyde med de beste Disney-klassikerne - så den skal kjøpes. Endret 2. juni 2010 av HeHauken Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 TV- og filmuniversitetet http://i.imgur.com/bDnfw.jpg Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Gadd ikke å lese lenger da jeg så at ikke Judge Dredd sto under Law. Snøft! Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Har nettopp sett Apocalypto. Jeg syntes det var en bra film. Men jeg har ikke så stor erfaring innen den type film, og er derfor ikke så veldig kritisk. Hva syntes folket her? Anbefalinger til andre lignende filmer? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Braveheart og muligens The New World. Endret 3. juni 2010 av Cortese Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Åå.. Den og ikke minst Flåklypa har blitt sett ihjel da jeg var mindre! Nostalgi på sitt beste! Nostalgi er nøkkelordet, sitter og hører på Reodors Ballade mens jeg skriver dette, fy søren for en flott sang! Hadde et hyggelig gjensyn med 5 element, den er egentlig ganske bra Personlig synes jeg at den filmen har holdt seg veldig bra, topp film! Sitter her med Pulp Fiction coveret og bakpå sier vg "Nær den perfekte B-film". Pulp Fiction var da ingen B film? En "B-film" har vel mer med budsjett og produksjon å gjøre, ikke kvalitèt. Pluss at det er vel ingen hemmelighet at nesten samtlige av skuespillerne i Pulp Fiction fikk et ganske så relevant karriere-løft takket være denne filmen. Endret 3. juni 2010 av NiXx Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Tatt fra hodet, så muligens litt feil tall. Jeg tror budsjettet til Pulp Fiction var på $8 mill., hvorav 5 mill var skuespillerhonorar. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Against its budget of $8.5 million and about $10 million in marketing costs, Pulp Fiction wound up grossing $107.93 million at the U.S. box office, making it the first "indie" film to surpass $100 million. KILDE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå