tjalla Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Tja, jeg er helt uenig. Changeling var vanvittig spennende, guffen, trist, særs velspilt og ikke minst lekker. Hans beste med Unforgiven og Mystic River hengende i hælene. Gran Torino var også en herlig opplevelse med en av festligste rollene han har gjort. Endret 31. mai 2010 av tjalla Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Geir: Likte du Zodiac? Ja. 8/10. Tja, jeg er helt uenig. Changeling var vanvittig spennende, guffen, trist, særs velspilt og ikke minst lekker. Hans beste med Unforgiven og Mystic River hengende i hælene. Gran Torino var også en herlig opplevelse med en av festligste rollene han har gjort. Jeg tror rollen til Angelina ødela mye for meg. Klarte ikke å kjøpe den i det hele tatt. Synes den ble veldig såpeserie-aktig. Endret 31. mai 2010 av Geir M Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Angelina Jolie er også mitt største problem med Changeling, en forferdelig feilcasting. Men nå finner jeg henne egentlig feilcastet i stort sett alle filmer hun skal prøver å spille en vanlig person i da, hun ser rett og slett ikke ut som et 'normalt' menneske, litt sånn utenomjordisk, og da ikke på en god måte. Ellers synes jeg filmen var god, men med en mer troverdig hovedrolle som jeg hadde brydd meg mer om, og følt mere for kunne nok filmen blitt enda meget bedre. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Ble ikke hun liksom nominert til oscar for den rollen? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Jo hun ble vist det, og filmen har jo jevnt over vært rost opp i skyene, more or less, så det er nok mange som ikke deler min oppfatning her. Mulig prestasjonen hennes egentlig var grei nok og, men utseende hennes passet så dårlig at selv en "oscar verdig" skuespillerprestasjon ikke holdt for meg. Hadde jeg sittet i akademiets panel hadde ikke hun fått min stemme, for å si det sånn. Endret 31. mai 2010 av Bruckiania Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hadde et hyggelig gjensyn med 5 element, den er egentlig ganske bra Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hadde nok vært smart å lage filmen FØR Sir Ian McKellen og Sir Ian Holm stryker ned av alderdom. Skal Sir Ian Holm også være med i filmene? Det er et godt poeng. McKellen er ikke oppegående for alltid, så får ikke håpe Hobbiten blir lagt på is. Kan ikke se for meg en annen skuespiller enn Sir Ian McKellen som Gandalf. Tviler veldig sterkt på at Sir Ian Holm skal være med. Han begynner å dra på årene, så det å spille en 60 år yngre Bilbo enn i LotR-trilogien 10 år etter kan by på problemer. Da er det bedre å caste en ny. Johnny Depp som Bilbo og Helena Bonham-Carter som eh...er det noen damer i Hobbiten egentlig? Galadriel er jo ikke med. Ganske få damer i Hobbiten, som jeg kan huske. Galadriel (Cate Blanchett) kan kanskje være med hvis historien rundt Det Hvite Råd blir flettet inn i historien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Johnny Depp som Bilbo og Helena Bonham-Carter som eh...er det noen damer i Hobbiten egentlig? Galadriel er jo ikke med. Ganske få damer i Hobbiten, som jeg kan huske. Galadriel (Cate Blanchett) kan kanskje være med hvis historien rundt Det Hvite Råd blir flettet inn i historien. Hun kan sikkert få stemmen til dragen. It can talk now. Alan Rickman som alv kunne vært gøy da. Endret 31. mai 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 It can talk? It has always talked... Men, er dessverre ingen mental forstyrrete damer i The hobbit som Helen kan spille, og heller ingen som kan tolkes dithen heller i noen prominente roller. Alan Rickman klarer de sikkert å presse inn en eller annen plass gitt at Burton skulle regisert filmen. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 For guds skyld ikke snakk om det en gang, kan gå troll i ord. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Eg set Changeling øvst av dei filmane Clint har regissert. Ein fantastisk film, vil eg seie! Veldig velspelt og den trefte meg veldig. Unforgiven ligg rett bak. Men som nemd tidlegare, for ei karriere den fyren har! Måtte han lage filmar i månge, månge år framover! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Å, virker han gammel? Måtte han leve lenge og få ut et par spillefilmer til. Han lagde iallefall fire knallfilmer forrige tiår, henholdvis Mystic River, Million Dollar Baby, Changeling og Gran Torino. Avsluttet jo tiåret bra med Invictus også, selv om regien der ikke var like god som de nevnte. Men en solid film uansett. Og to nye filmer er jo på vei, en med Matt Damon og en som ryktes å være med Leonardo DiCaprio. Han hviler ikke akkurat den mannen der. Av nålevende regissører er han ganske langt oppe på listen. Ser for meg en fest med Nolan, Tarantino og Aronofsky som så alle svermer rundt. Så kommer Scorsese og Eastwood og kræsjer hele festen og viser hvem som virkelig er mannfolka blant regissørene, og hvem som fortsatt er å anse som guttunger. I bakgrunnen løper Terry Gilliam og viser hvem som er den absurde. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg tror nok iallefall ikke Scorsese har nerven til å kræsje en fest, han er jo tross alt verdens søteste og mest ydmyke mann. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Og Eastwood grynter, stabber seg bort til et bord og sier GET OFF MY LAWN mellom tennene til alle som nærmer seg. 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Idag har enda en ringrev fødselsdag; Morgan Freeman! Endret 1. juni 2010 av Frdlr Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Idag har enda en ringrev fødselsdag; Morgan Freeman! ... aka. The Smooth Voice. Hurra! Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Å, virker han gammel? Måtte han leve lenge og få ut et par spillefilmer til. Han lagde iallefall fire knallfilmer forrige tiår, henholdvis Mystic River, Million Dollar Baby, Changeling og Gran Torino. Letters from iwo jima med. Han har jo bare laget knallfilmer i det siste. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Guillermo del Toro hopper av Hobbiten. Ser vel ut som om det blir vanskelig å holde de årene(2011 og 2012) etter div. trøbbel i den leiren i det siste. http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=66547 Beste nyheten jeg har fått på lenge Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Så Dancer in the Dark for første gang i går. Og Fy F**N for en film. Endret 2. juni 2010 av SirUstinov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå