Dorian Gray Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Man får på forhånd klar beskjed om at dette ikke er en vanlig Robin Hood-historie, men likevel blir man litt skuffet. Jeg merket det selv da filmen sluttet akkurat i det starten på det jeg ville se begynte. De trakk meg til kinoen med Robin Hood-navnet og ga meg en film som ikke hadde noe til felles med det jeg ville se. Det var ikke ulikt House of the Dead, Da Vinci-koden, Grinchen, Charlie's Angels, Miami Vice, Paycheck, Daredevil, osv - filmene lover meg noe interessant gjennom tittelen, så gir den meg noe helt annet (som oftest noe mye dårligere). Kanskje jeg må se Robin Hood igjen nå som jeg vet hva jeg går til. Jeg er i hvert fall spent på The A-Team, som ser ut til å levere varene. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Nå har jeg sett Sen To Chihro No Kamikakushi 4 ganger med japansk tale og engelskt tekst. Lurer på om det kan være verdt en titt med engelsk dub? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Nå har jeg sett Sen To Chihro No Kamikakushi 4 ganger med japansk tale og engelskt tekst. Lurer på om det kan være verdt en titt med engelsk dub? Den filmen er bra dubbet, men det er noe i slutten som skurrer. Tre-fire linjer fra det japanske manuset er kuttet vekk. Husker ikke hva. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Får se om jeg ser den igjen i natt, da. Jeg har også lagt merke til at teksten på min dvd versjon av filmen er annerledres en quotene på Imdb. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Og en annen ting, er Robin Hood verdt å se? Mildt sagt lunken respons på RT.com (47% og ca 7 i snitt på imdb) Synes jeg gir helt kurante filmer 7 på imdb, jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Kurant betyr visstnok to forskjellige ting. Enkelte bruker det som middelmådig (altså negativt) mens andre bruker det som akseptabelt (altså positivt). Hvis jeg ser en helt kurant film så tenker jeg at den lander på ca 7, mens andre bruker det om en film i 4-6-skiktet. 1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) 7 av 10 er jo bra det? Ikke noe mesterverk, men syv poeng av ti, det er jo to poeng forbi midten. Endret 23. mai 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg bruker 7/10 på filmer jeg synes er helt greie, eller filmer jeg ikke helt klarer å bestemme om jeg liker eller ikke. Som f.eks Robin Hood, den hadde ikke noe spesielt i seg, dog var det en god film. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 7 er da ikke kurant. Dorian Gray forklarte det vel slik jeg tenker. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Er man avhening av og ha sett Kill Bill 1, for og se 2'ern ?? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Ja absolutt. Det var egentlig meningen å være bare 1 film, men så fikk Tarantino lov å dele den opp siden han hadde filmet så utrolig mye. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Inneholder spoiler om slutten av filmen: Enern slutter når hun bare har tatt livet av halvparten av skurkene, så du må nesten se den andre også ja. Blir som å se Fellowship of the Ring uten å se Two Towers også. Det er også to forskjellige type filmer, den ene er veldig action og kung-fu/sverd basert, mens den andre er mere filosofisk og dypere med flere lange samtaler. Endret 24. mai 2010 av Skagen La innlegget i spoiler. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Enern slutter når hun bare har tatt livet av halvparten av skurkene, så du må nesten se den andre også ja. Du kan jo fortelle ham hvordan del 2 slutter også, så slipper han å se filmene? 4 Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Enern slutter når hun bare har tatt livet av halvparten av skurkene, så du må nesten se den andre også ja. Blir som å se Fellowship of the Ring uten å se Two Towers også. Nei, det blir som å se The Two Towers uten å ha sett The Felloswhip Of The Ring først Men til spetwols som spurte: du må se begge filmene ASAP og selvfølgelig nr 1 før nr 2. Endret 23. mai 2010 av thesinner Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Syntes IM 2 var kjedelig. Død action i scene etter scene, storyen ga null interesse for mannen heller. Føler at Robin Hood blir noe av det samme hjernedøde action-blockbustern. Mye sånn jeg følte da jeg så Transformers 2. The Rock blir aldri gammel, flott action film Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Dorian Gray skjønner tegningen, med min vurdering av en 7'er. Den tullete "Adventures of Robin Hood" (fra 1938) er foreløpig min favoritt, men har dog ikke sett den aller nyeste. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Ja absolutt. Det var egentlig meningen å være bare 1 film, men så fikk Tarantino lov å dele den opp siden han hadde filmet så utrolig mye. Hva med tre'ern? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Ja absolutt. Det var egentlig meningen å være bare 1 film, men så fikk Tarantino lov å dele den opp siden han hadde filmet så utrolig mye. Hva med tre'ern? Veldig unødvendig å lage noe 3'er, håper nesten det ikke blir noe av, men hvis det gjør det skal jeg se den før jeg dømmer, kan jo godt hende det blir dritbra. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Enig. Såg akkurat Defendor. Ble veldig overrasket av den, rett og slett en knallgod film, anbefales til de fleste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå