thesinner Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hvilken film skal jeg se nå? Yip Man Where The Wild Things Are Network Breathless / À bout de souffle Days Of Being Wild / A Fei zheng chuan eller The Human Centipede? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Jeg har fått 5 voddler invites nå, send pm med mail og navn så sender jeg. EDIT: Tomt. Endret 22. mai 2010 av Thomas_H 1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Hvilken film skal jeg se nå? Yip Man Where The Wild Things Are Network Breathless / À bout de souffle Days Of Being Wild / A Fei zheng chuan eller The Human Centipede? Network er den sterkeste av de to jeg har sett, men både Yip Man og Breathless er på listen min (filmer jeg vil se-listen). Human Centipede hadde nok vært LarsP sitt forslag. Endret 21. mai 2010 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Fikk voddler invite idag jeg også. Virker som de sendte ut ekstremt mange idag Når sendte du request? Jeg ba om invite i septemper. Har ennå ikke fått. Tidlig i høst jeg også. Så det tar tid. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Salmer fra kjøkkenet på NRK1 i dag,1725 Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Og Eyes Wide Shut på TV3, 23:25. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Ikke en film man burde se på TV3 for å si det sånn. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Er klar over det. Hadde den bare gått på NRK1 eller noe, hadde det vært greit. Tenkte bare jeg skulle opplyse om det, for eventuelle masochister her på forumet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Man burde ikke se film på TV3 med mindre man er pensjonist og en blære på 1dl. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Eller med mindre man har en PVR-dekoder med harddisk. Om jeg skal se filmer på kanaler med reklame, tar jeg på pause rett før filmen. Jeg lager meg noe mat, tar en tur på do og når jeg kommer tilbake har jeg 30-45 min. å ta igjen i reklamepausene. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Klarer ikke bestemme meg We Were Soldiers eller The Last Samurai? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Cruise som samurai er top-notch. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Da setter jeg på den først og We Were Soldiers etter på. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Dog day afternoon For en film! Et av de mest bisarre og spennende bankrans filmer jeg noen gang har sett, anbefales på det sterkeste! noen andre som har sett den? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Vart nettopp på kino og så Iron Man 2... Grei oppfølger, men litt vel rutine over det hele, bare litt større skala og litt mindre sjarm denne gang. (i motsetning til eneren) Og en annen ting, er Robin Hood verdt å se? Mildt sagt lunken respons på RT.com (47% og ca 7 i snitt på imdb) Endret 22. mai 2010 av Xtra Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Syntes IM 2 var kjedelig. Død action i scene etter scene, storyen ga null interesse for mannen heller. Føler at Robin Hood blir noe av det samme hjernedøde action-blockbustern. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg synes Robin Hood var mye mer underholderne en Iron Man 2. Synes Iron Man 2 var en dårlig oppfølger med en kjedelig historie. Robin Hood var helt grei og jeg kjedet meg aldri. Skal sies at jeg ikke kjedet meg under Iron Man 2 heller. Ble bare skuffet etter en såpass bra ener. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Jeg vil bare si at Robin Hood blir en merkelig opplevelse hvis du sitter med alle de tidligere kjente historiene i hodet. Alt er nemlig helt nytt og oppdiktet. Navnene kjenner man igjen, men that's it. Liksom...robin rir side om side med den "onde prins john" til krig mot invaderende franskmenn, mens lady Marion er en slags krigerprinsesse-type ala Eowyn i LOTR? Jaha. På et tidspunkt tok jeg meg selv i å lure på når en trollmann skulle komme og gjøre Robin om til en rev og alle vaktene til neshorn. Endret 23. mai 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hadde du virkelig lyst på en Robin Hood film med samme historien en gang til!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå