tjalla Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Nå er jo grønne/blå øyne ikke uvanlig i et land f.eks Iran, så det er jo ikke hysterisk urealistisk for de som mener det ødelegger filmen på noen måte. Endret 20. mai 2010 av tjalla Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Prince Of Persia eller Robin Hood? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Nå er jo grønne/blå øyne ikke uvanlig i et land f.eks Iran, så det er jo ikke hysterisk urealistisk for de som mener det ødelegger filmen på noen måte. Nei det er ikke unormalt men det er absolutt en minoritet som har det. Men jeg så i ettertid at karakteren i spillene også har blå øyne så. Prince Of Persia eller Robin Hood? Robin Hood imo. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Du har god smak, så da ser jeg Robin Hood på kino i helgen. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Dette må være den dårligste anmeldelsen jeg har lest Moon Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Der er vi to. Skuespillet er meget godt i filmen, og rakker ned på selv det. Filmen har også svært lite budsjett, noe han ikke tar til betraktning. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Han der bør på sparken, ja. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Greit at man ikke liker en film, men bør ha en god grunn. Samme person gir en sekser til knerten. Sier at den har glimrende skuespill, imens moon har dårlig Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Greit at man ikke liker en film, men bør ha en god grunn. Samme person gir en sekser til knerten. Sier at den har glimrende skuespill, imens moon har dårlig Haha! Oppegående kar. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Da fikk jeg invitasjon til Voddler. Uten å ha giddet å sjekke igjennom, er det mye europeisk/gamle filmer der? Eller er det bare nyere Hollywood og skandinavisk film? Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hvordan få tak invitasjoner? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg registrerte meg for å få voddler invite på siden dems for sikkert 6 måneder siden.. Fikk for ca en uke siden. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Voddler var veldig skuffende spør du meg, men nå er det noen måneder siden jeg testet det da. Da var det hvertfall veldig dårlig utvalg, dårlig funksjonalitet og sinnsykt mye reklame før filmen i det hele tatt startet. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 ... sinnsykt mye reklame før filmen i det hele tatt startet. Ah, akkurat som på stort sett alle dvd-er og bd-er med andre ord. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Fikk voddler invite idag jeg også. Virker som de sendte ut ekstremt mange idag Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) ... sinnsykt mye reklame før filmen i det hele tatt startet. Ah, akkurat som på stort sett alle dvd-er og bd-er med andre ord. Jeg har irritert meg over maks 2% av alle mine dvder sin reklame, og 100% av de filmene jeg har sett på Voddler, som forøvrig skuffa meg også. Er Network ute på Blu-Ray forresten (isåfall, hvordan er bilde og lyden?)? Så en typografi med den tidligere idag som gav meg gåsehud til de grader (linky), har tenkt til å kjøpe den, men hadde vært morro med Blu-Ray. Fant den ikke på blu-ray jeg, så jeg bestilte den likesågodt på dvd. Endret 21. mai 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 ... sinnsykt mye reklame før filmen i det hele tatt startet. Ah, akkurat som på stort sett alle dvd-er og bd-er med andre ord. Mye, mye mer og umulig å hoppe over Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 ... sinnsykt mye reklame før filmen i det hele tatt startet. Ah, akkurat som på stort sett alle dvd-er og bd-er med andre ord. Mye, mye mer og umulig å hoppe over ikke hvis du ikke er pirat muahahaha. Uansett, gleder meg til French Connection i kveld Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Fikk voddler invite idag jeg også. Virker som de sendte ut ekstremt mange idag Når sendte du request? Jeg ba om invite i septemper. Har ennå ikke fått. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Har prøvd Voddler og det er møkk dårlig. Kan man ikke sende ut invites selv? Kan gledelig sende ut til de som vil prøve hvis det er mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå