Gunfreak Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Noen som har en fast 17.Mai film som dere ser iløpet av dagen? Platoon Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Den eneste filmplanen jeg har i kveld/natt er nok Werkmeister Harmoniak. Må kanskje klinke inn den beste norske filmen ever. Seff snakk om Reprise. Endret 17. mai 2010 av tjalla Lenke til kommentar
thadon Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Så Lilja 4-ever i går, og føler meg fortsatt tom og jævli, selv etter å ha sett Fucking Åmål. Steike for noen filmer. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Noen som har en fast 17.Mai film som dere ser iløpet av dagen? Ingen fast, men satte på Taxi Driver nå Lenke til kommentar
dignitasViper Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Kanskje Criticker ligner på det du er på jakt etter? Dette var nok det jeg var ute etter ja, takk Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Noen som har en fast 17.Mai film som dere ser iløpet av dagen? Har ingen men må kanskje begynne og sette på Max Manus hver 17 mai. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Den passer vel bedre 8. mai? Forøvrig ville jeg daua om jeg så den hvert år, kjedelig film imo(hovedsaklig Hennies skuespillerprestasjoner som drar den ned). Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Shia LaBeouf: - Jeg har sviktet Bra han har litt selvinnsikt. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Jeg virkelig digger den visuelle delen av Kick-Ass. Måten den er filmet på, fargene, klippingen og som sagt, det visuelle, er noe jeg virkelig vil se i fremtidige filmer. Slenger med et eksempel: http://www.youtube.com/watch?v=7NHwsrYlDHE Endret 18. mai 2010 av Sondre Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 " - Du kan skylde på manusforfatteren eller regissøren, men som skuespiller er det min jobb å få sånne ting til å virke levende. Det klarte jeg ikke, så det er min feil. Enkelt og greit." Bullshit, dette er 100% Lucas og Spielberg sin feil og det er viktig at man husker. Hvis manusforfattere blir sur fordi folk siterer Marlon Brando i stedet for Mario Puzo så må de ta skylden når en film er et makkverk fra start til slutt. Shia var med i en svært dårlig film og to actionfilmer som manglet selv det lille menneskelige en slik film skal ha - men hvem ville klart mer med den rollen? Jeg er svært spent på Wall Street-oppfølgeren, og håper virkelig at han har hentet inn nok rask cash til å kunne velge roller med litt mer omhu i fremtiden. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Ja, vi får kanskje svaret på om Shia er en god skuespiller i Wall Street: Money Never Sleeps. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Det er ikke så mye unge Shia får gjort med den cheesy lianescenen ihvertfall. Spielberg må ta 4'erns feil helt og holdent på sin kappe. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hva er folkets mening om Prince of persia? Jeg skal se den i kveld må si jeg gleder meg litt etter å ja sett traileren, håper virkelig ikke den blir en flopp. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Traileren hadde ingen wow-scener, Gyllenhaal mangler leading-man karisma og åpningssnittet på IMDB lover ikke godt. Jeg tror vi fortsatt må vente noen år på en skikkelig filmatisering av et spill. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Lillesøster maser om å se den i helga..så jeg må vel det, da. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Traileren hadde ingen wow-scener, Gyllenhaal mangler leading-man karisma og åpningssnittet på IMDB lover ikke godt. Jeg tror vi fortsatt må vente noen år på en skikkelig filmatisering av et spill. Vi har da hatt noen gode filmatiseringer av spill før. som feks. Far cry Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Og la oss nå ikke glemme de fantastiske stor produksjonene slik som Hitman og Max Payne. Mine forventinger til Prince of Persia er heller små, men jeg må vel se den bare for å gjøre meg opp en virkelig mening. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Terningkast 5 fra DB: http://www.dagbladet.no/2010/05/19/kultur/film/filmanmeldelse/prince_of_persia/11758124/ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Og la oss nå ikke glemme de fantastiske stor produksjonene slik som Hitman og Max Payne. Mine forventinger til Prince of Persia er heller små, men jeg må vel se den bare for å gjøre meg opp en virkelig mening. Hitman synes jeg nå var faktisk helt grei, har dog nesten ikke spilt spillene. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Eneste film basert på spill jeg kan huske å like var Silent Hill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå