Glutar Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Se film ikveld tenkte jeg, Apocalypse Now (Redux) eller The Deer Hunter? Apocalypse Now Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 oi, skal Harald Zwart lage en film basert på Rollecoaster tycoon? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Sherlock Holmes var sjokkerende dårlig. En ting er Fight Club-tilnærmingen, men plottet var jo rett og slett horribelt. 2/10 for min del. Er det noen andre som er enige eller er jeg den eneste som ikke kan skjønne ratingen den har på imdb? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Uenig. Jeg likte den friske fremstillingen av Mr. Holmes. Jeg ser jeg gav den 8/10 for noen måneder siden. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Sherlock Holmes var god, den hadde to solide karakterer. Plottet var ok, men egentlig ikke noe jeg brydde meg særlig om. Den var bare der som unnskyldning til å fokusere på Holmes og Watson. Ellers, Defendor er en knall film jeg så denne uken. Anbefales. Forrest Gump som "superhelt", så og si. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Så akuratt Transformers i HD. EYECANDY! Digger slutten, også. "I am Optimus Prime, and I send this message to any surviving autobots taking refuge among the stars. We are here, we are waiting." Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Hjortejegern ruuuuuuler gata and you know it Skal vi diskutere Batman igjen *ertekrok* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 "How to train your dragon" Here's how : http://www.youtube.com/watch?v=cScJZqKpMq4 Any more questions Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Sherlock Holmes var sjokkerende dårlig. En ting er Fight Club-tilnærmingen, men plottet var jo rett og slett horribelt. Hva var horribelt med plottet? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Lurte på noe med Box Office, når Avatar kommer på kinoen igjen til jul, vil pengene tjente inn da, være med på den totale inntjente penger av Avatar? Eller vil den telt for seg selv? Jeg håper mitt spørsmål gir mening Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg er ganske sikker det førstnevnte er korrekt. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Sherlock Holmes var sjokkerende dårlig. En ting er Fight Club-tilnærmingen, men plottet var jo rett og slett horribelt. Hva var horribelt med plottet? Det var rett og slett vanvittig kjedelig og uengasjerende i forhold til det fantastisk spennende bakteppet London er. Døll skurk og igjen, fryktelig kjedelig som en "detektivfilm" evt. actionfilm. Særs lite å rope hurra for - selv Downey begynner å nærme seg Depp i sin forutsigbare væremåte. Endret 16. mai 2010 av tjalla 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg er ganske sikker det førstnevnte er korrekt. Er ikke det juks da? Eneste jeg mislikte med Sherlock Holmes, var at jeg følte meg som en idiot gjennom hele filmen, fordi jeg aldri hadde klart å gjette hva Sherlock Holmes fant ut. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Hva skjer, skal Avatar på kino igjen tir julen? Noen klippe-endringer, eller i eksakt samme utgave? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Sies at de skal legge på vel 10 minutter materialet som ble fjernet fra originalversjonen. Det er snakk om at der finnes tilsammens over 30 minutter med materialet som ikke er helt ferdig, men ettersom IMAX stopper på 170 minutter lang film blir det nok bare 10 minutter som blir lagt til. Det er snakk om at Avatar skal relanseres på utvalgte kinoer i løpet av sommeren, med fan cut versjonen av blu-rayen ute til lansering i Oktober, både med disse 10 minutter i tilegg til de vel 30 minuttene uferdig materiale. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Det var rett og slett vanvittig kjedelig og uengasjerende i forhold til det fantastisk spennende bakteppet London er. Døll skurk og igjen, fryktelig kjedelig som en "detektivfilm" evt. actionfilm. Særs lite å rope hurra for - selv Downey begynner å nærme seg Depp i sin forutsigbare væremåte. Rart det der. Satt selv engasjert hele veien og lurte på hvordan i all verden denne Lord Blackwell hadde orkestrert alt sammen. Ikke tidenes mysterium, men det kan man spare til en oppfølger med Professor Moriarity, her var det, som Dotten sier, Watson og Holmes i fokus. Og jeg synes de brukte viktorianske London veldig godt. Alt fra skitne bakgater til terror mot Parlamentet og action på Tower Bridge. Gleder meg til oppfølgeren men håper de tar historien ut av byen. Endret 16. mai 2010 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Det var rett og slett vanvittig kjedelig og uengasjerende i forhold til det fantastisk spennende bakteppet London er. Døll skurk og igjen, fryktelig kjedelig som en "detektivfilm" evt. actionfilm. Særs lite å rope hurra for - selv Downey begynner å nærme seg Depp i sin forutsigbare væremåte. Rart det der. Satt selv engasjert hele veien og lurte på hvordan i all verden denne Lord Blackwell hadde orkestrert alt sammen. Ikke tidenes mysterium, men det kan man spare til en oppfølger med Professor Moriarity, her var det, som Dotten sier, Watson og Holmes i fokus. Og jeg synes de brukte viktorianske London veldig godt. Alt fra skitne bakgater til terror mot Parlamentet og action på Tower Bridge. Gleder meg til oppfølgeren men håper de tar historien ut av byen. Enig. Ble veldig positivt overrasket av filmen. Guy Richie vet hva han gjør. Lenke til kommentar
dignitasViper Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Et kjapt spørsmål, finnes det en plass jeg kan lage vote history (som på imdb) bare at man voter 1-100 istedet for 1-10? Prøver igjen jeg... Ingen som vet? Lenke til kommentar
Skreifiskaren Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Kanskje Criticker ligner på det du er på jakt etter? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Noen som har en fast 17.Mai film som dere ser iløpet av dagen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå