Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Inception er ingen typisk sommerblockbuster, men toppfolka i filmstudioet har vel høye forventninger til mange besøkende etter at de åpnet sparegrisen og lot Nolan dra på shoppingtur i Hollywood.

 

Ellers er jeg helt enig at sommersesongen ikke virker veldig spennende. Iron Man 2 har jeg enda ikke fått surret meg til å se, men jeg har lagt merke til at ratingen på IMDB sakte men sikkert blir lavere og lavere. Jeg frykter den ikke er så god som den burde være. Hva som ser bad-ass ut med Prince of Persia skjønner jeg ikke. Traileren hinter til en typisk fantasy-effektfest, en sjanger jeg ikke er spesielt glad i, og Jake Gyllenhaal er imotsetning til Depp ikke akkurat den største karismatikeren til å lede et slikt sirkus.

 

Nja: A-Team, Robin Hood. To filmer som kan vippe begge veier.

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hehe, kan vel innrømme at jeg faktisk likte Star Trek, men så ikke på den som en remake av en tv-serie i grunn.

 

Aldri vært fan av Star Trek-franchise'n

Lenke til kommentar

Nokon andre som har problem med The Bridge on the River Kwai - A Widescreen Presentation (UK).

Eg kjøpte denne på amazon.co.uk for eit og eit halvt år sia. I dag fekk eg endeleg somla meg til å sjå den. Disc 1 klikkar når det er 4 min igjen av innhaldet (1.14.00/1.18.00 (slik det viser i vlc og power dvd). Disc 2 inneheld ikkje resten av filmen, kun spesial materiale... Korleis skal dette eigentleg vere?

Det er visst berre 30 dagar returfrist på amazon.co.uk, so får ikkje retunert den heller... Fins visst ei bakside med å lagre opp alt for månge dvdar ein ikkje får sett...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Har kuttet ut trailere for good jeg. Før i tiden viste de bare litt, men i nyere tid viser de for mye, og da spesielt trailere til komedier. Da skal de vise ALLE de morsome scenene.

Way to GO!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kommer helt ann på traileren, noen er bare elendige mens andre faktisk klarer å skape en spenning rundt filmen. Kommer helt ann på hvor flink PR avdelingen er til å sette sammen klippene til en fungerende trailer.

Folka rundt Roland Emmerich er geniale tilå bygge hyp og lage trailere uten å vise noe som helst. Husker hvordan de marketsførte Godzilla, genialt!.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...