Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det kan så være. Lurt å gjøre litt research før du kommer med slike anklagelser.

(og ja, å påstå at Big Al var med i den rævfilmen anser jeg som en anklagelse.)

Lenke til kommentar

Jeg skal se King Kong fra 1933 for første gang så da lurer jeg på: bør jeg se originalversjonen eller den fargebelagte versjonen? FYI så liker jeg ikke å se filmer flere ganger så jeg vil helst se den "beste" nå.

 

Vet ikke helt hvorfor, men jeg er generelt skeptisk til fargelagte versjoner. Jeg har sett S/H-versjonen og anbefaler ihvertfall den.

Lenke til kommentar

Enig, eneste med Alice in Wonderland som var litt irriterende var Wasikowska ufattelig dårlig prestering. Det var Bonham Carter og Depp som for det meste dro filmen, Wasikowska virket ikke engang interesert i å utfore rollen sin. Skulle ønske de heller brukte Hathaway som Alice og Wasikowska som The white queen, mye fordi The white queen hadde ufattelig lite tid på skjermen, og Alice hadde ufattelig mye tid på skjermen (merksnodig nok).

Lenke til kommentar

Så nettopp ferdig "Back to the future" - serien for første gang, som var super. Intens spenning flere ganger, som jeg elsker. Kan ikke fatte hvordan nummer 2 kan ha en høyere score på IMDB enn nr 3, eller anses for å være en bedre sequel. Nr. 2 er utvilsomt den svakeste.

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...