Kontorstol Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 King Kong (Extended), Constantine (overraskende bra egentlig) eller Cloudy with a chance og meatballs. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Noen som kan velge ut et par filmer verdt å se på listen? Trenger noe til ikveld, og akkurat nå ser det ut som det blir New Moon. Jeg ville gått for King Kong. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Ville gått for Artificial Intelligence (A.I), eller Traffic. Sistnevnte var knasende god sist gang jeg så den (er et par år siden vel og merke, så ta det med en klype salt). Fyren bak disken på Platekompaniet gav med Ponyo på DVD istedenfor på Blu-ray, selv om jeg leverte inn et blu-ray cover. Nevertheless, den var helt fantastisk! Endret 12. april 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 AI og Close Encounters begynte jeg på og ble avbrutt midt i, derfor er de litt i gråsonen. Det er for lenge siden jeg har sett dem til at jeg kan bare fortsette der jeg slappe, men ikke lenge nok til at jeg gidder å se den første timen på nytt. Det blir Twilight uansett. YESSS. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Her ser vi Patrick Stewarts Sanne ansikt, han er egentlig bare en gammle pervo http://www.youtube.com/watch?v=Fg_cwI1Xj4M Lenke til kommentar
......... Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Noen her som har sett Ghost Writer og har noe formening om den? Litt interessert i å se den. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Montages har ihvertfall allerede utropt den til en sansynlig kandidat til årets beste film. Endret 12. april 2010 av DoktorBacon Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) AI og Close Encounters begynte jeg på og ble avbrutt midt i, derfor er de litt i gråsonen. Det er for lenge siden jeg har sett dem til at jeg kan bare fortsette der jeg slappe, men ikke lenge nok til at jeg gidder å se den første timen på nytt. Det blir Twilight uansett. YESSS. La vita è bella/Life Is Beautiful anbefales også sterkt. Endret 12. april 2010 av tjalla Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Årets film er vel kanskje VEL å ta i men den er god ja. Meget god. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hmm, jeg så en film er for litt siden (tror det var i denne tråden). Var japanske greier fra 2004 tror jeg. Handlingen i filmen (tror det var slik, er i salg på DVD om jeg ikke tar helt feil): Var litt slik pedo film eller noe ligende. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hmm, jeg så en film er for litt siden (tror det var i denne tråden). Var japanske greier fra 2004 tror jeg. Handlingen i filmen (tror det var slik, er i salg på DVD om jeg ikke tar helt feil): Var litt slik pedo film eller noe ligende. Aka Oldboy? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Begynner å nærme seg litt til The Expandables kommer. Gleder meg som juling^^ Gleder meg til den filmen selv, skal bli spennende å se alle disse action-heltene i en og samme film, det kan vel enten ta helt av eller gå rett på trynet, håper på det første. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Aka Oldboy? Takk EDIT: Tror ikke det var den :/ Samma det egentlig ^^ Endret 13. april 2010 av Gjest Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Klipp fra The Congress Endret 13. april 2010 av b-real Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Så nylig Red Cliff og Red Cliff 2. Må si at de var en av de beste "sverd og skjold" (dårlig begrep, ja care) krigsfilmene jeg har sett! Anbefales! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 http://www.youtube.com/watch?v=bFzLRP8e4vE&playnext_from=TL&videos=tiSz3ER-Lg4&feature=sub Oppskriftmessig^^ Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Den er herlig og det verste er at det stemmer særs godt. Den mannen har bare blitt en parodi på seg selv. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hvorfor hadde Al Pacino en så utrolig liten rolle i Smoking Aces? Uansett, nå skal jeg se The Prestige, har høye forventninger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hvorfor hadde Al Pacino en så utrolig liten rolle i Smoking Aces? Because he didn't have one? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Han spilte maks 5 minutter av filmen jo, dårlig gjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå