Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har absolutt ingen grunn til å glede deg til Sunshine. Den gjør ingenting som ikke har blitt gjort tidligere, og kan karakteriseres som en slags blanding av Alien, Mission to Mars og 2001: A Space Odyssey.

Ville ikke satt av tid til å se den i en travel hverdag. Se heller Hot Fuzz.

Lenke til kommentar
Syns ikke Filmer som Jason og lignende er noe, bare tørr action/"grøss"... Som regel ikke noen god historie, bare masse action. For meg er slike filmer helt uten mening og poeng. Men det er meg da :p

8415992[/snapback]

Friday the 13th, Elm Street og Halloween er jo klassikere! Har aldri kost meg så mye med filmer som med de, spesielt Elm Street.

edit:

Må ikke glemme Leprechaun!

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Syns ikke Filmer som Jason og lignende er noe, bare tørr action/"grøss"... Som regel ikke noen god historie, bare masse action. For meg er slike filmer helt uten mening og poeng. Men det er meg da :p

8415992[/snapback]

Friday the 13th, Elm Street og Halloween er jo klassikere! Har aldri kost meg så mye med filmer som med de, spesielt Elm Street.

edit:

Må ikke glemme Leprechaun!

8416079[/snapback]

Dette er filmer som kan være hyggelige å se f.eks Fredag den 13. eller halloween, passer liksom :p Kansje ikke verdens beste, men morsomme. Skrik er jo og brukbar og du ser på den som komedie :p Syns ikke Jason osv er bra, grunnet at det er mer action. Og om jeg får si det, dårlig action...

Lenke til kommentar
Skrik er jo og brukbar og du ser på den som komedie :p 

8416155[/snapback]

Scream filmene er jeg ikke så glad i. Jeg har alle sammen og likte de, før jeg slo meg løs med disse gode gamle horrorcult-klassikerne. Etter å ha sett de virker Scream-filmene kun som dårlige parodier.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Etter å ha sett de virker Scream-filmene kun som dårlige parodier.

8416411[/snapback]

Skrik-filmene er jo parodier...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...