dimiles Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Så nettopp Hard Candy. Veldig, veldig spesiell film med et gjennomtenkt plot. Til tross for dette blir det nok ingen film jeg husker med spesielt positive tanker i framtiden. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Gjennomtenkt og gjennomtenkt. Hvordan klarte den lille jenta å stable en bevisstløs, voksen mann opp på beina, stående opp på en stol osv? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 En kamerat av meg har sett Sunshine og han synes den var veldig, veldig bra. Så nå gleder jeg meg til jeg får sett den, hvis jeg får tid. Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Du har absolutt ingen grunn til å glede deg til Sunshine. Den gjør ingenting som ikke har blitt gjort tidligere, og kan karakteriseres som en slags blanding av Alien, Mission to Mars og 2001: A Space Odyssey. Ville ikke satt av tid til å se den i en travel hverdag. Se heller Hot Fuzz. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Litt småkjip film, ja, men greit nok å få med seg Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Joda, den var ikke helt dum, men jeg synes den er den svakeste av Boyle's filmer. Jeg gav den 5/10 på imdb. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Karakterene i Sønner er Vålerenga-fans, ikke sant? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Se heller Hot Fuzz. 8411238[/snapback] Den kan jeg støtte av heile min tikkande blodpumpe... Hott Fuzz er Genial med stor G. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Karakterene i Sønner er Vålerenga-fans, ikke sant? 8414515[/snapback] Stemmer det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Sitter og ser på Jason X nå, den siste Jason filmen. Håper den har litt mer kvalitet enn det jeg forventer, for det er ikke noe å hoppe i taket for. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Syns ikke Filmer som Jason og lignende er noe, bare tørr action/"grøss"... Som regel ikke noen god historie, bare masse action. For meg er slike filmer helt uten mening og poeng. Men det er meg da Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Noen som har sett, eller kommer til å se "skarpskytter" (Shooter på engelsk) ? Den med Mark Whalberg. Fikk litt lyst til å se den, etter å ha sett traileren. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Vis det ikke går noe mer spennede på kino kommer jeg nok til å se den. Jeg har ikke store forhåpninger, men skal ikke dømme den før jeg har sett den Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Wahlberg er en solid skuespiller, og den ser kul ut, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Syns ikke Filmer som Jason og lignende er noe, bare tørr action/"grøss"... Som regel ikke noen god historie, bare masse action. For meg er slike filmer helt uten mening og poeng. Men det er meg da 8415992[/snapback] Friday the 13th, Elm Street og Halloween er jo klassikere! Har aldri kost meg så mye med filmer som med de, spesielt Elm Street. edit: Må ikke glemme Leprechaun! Endret 18. april 2007 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Den ser alt for "hey, nå lager vi en semi-realistisk actionfilm (det er det ungene liker for tiden) også tjener vi masse penger!" ut. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Syns ikke Filmer som Jason og lignende er noe, bare tørr action/"grøss"... Som regel ikke noen god historie, bare masse action. For meg er slike filmer helt uten mening og poeng. Men det er meg da 8415992[/snapback] Friday the 13th, Elm Street og Halloween er jo klassikere! Har aldri kost meg så mye med filmer som med de, spesielt Elm Street. edit: Må ikke glemme Leprechaun! 8416079[/snapback] Dette er filmer som kan være hyggelige å se f.eks Fredag den 13. eller halloween, passer liksom Kansje ikke verdens beste, men morsomme. Skrik er jo og brukbar og du ser på den som komedie Syns ikke Jason osv er bra, grunnet at det er mer action. Og om jeg får si det, dårlig action... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Skrik er jo og brukbar og du ser på den som komedie 8416155[/snapback] Scream filmene er jeg ikke så glad i. Jeg har alle sammen og likte de, før jeg slo meg løs med disse gode gamle horrorcult-klassikerne. Etter å ha sett de virker Scream-filmene kun som dårlige parodier. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Var det jeg mente med komedie. Lo så jeg nesten tok til tårene da jeg så scream Offerene kaster ting i hode på morderen osv, helt vilt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Etter å ha sett de virker Scream-filmene kun som dårlige parodier. 8416411[/snapback] Skrik-filmene er jo parodier... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå