Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Faen da, ser først nå hva som går på NRK2. Har ikke sett filmen før og har hatt planer om det i lang tid. Hvor skal jeg nå hente inspirasjonen, når det er så utrolig mange andre filmer som ligger usett? Hmm, er for meg fortsatt en prøvelse å se gamle japanske s/h-filmer, men jeg vil nødig gå glipp av den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wow, Kick-Ass var et friskt pust må en si. Det eneste som satt meg ut var når John Murphy gjenbrukte musikk fra både Sunshine og 28 Days Later, to filmer jeg har sett alt for mange ganger.

 

Utenom det og et litt for seriøst midtparti imponerte den stort. Matthew Vaughn is the shit.

Lenke til kommentar

Wow, Kick-Ass var et friskt pust må en si. Det eneste som satt meg ut var når John Murphy gjenbrukte musikk fra både Sunshine og 28 Days Later, to filmer jeg har sett alt for mange ganger.

 

Utenom det og et litt for seriøst midtparti imponerte den stort. Matthew Vaughn is the shit.

Trodde ikke den kom før 16. april jeg?

Lenke til kommentar

Wow, Kick-Ass var et friskt pust må en si. Det eneste som satt meg ut var når John Murphy gjenbrukte musikk fra både Sunshine og 28 Days Later, to filmer jeg har sett alt for mange ganger.

 

Utenom det og et litt for seriøst midtparti imponerte den stort. Matthew Vaughn is the shit.

Trodde ikke den kom før 16. april jeg?

 

Bor i London, hvor premieren er neste onsdag, fikk i tillegg slengt meg på en advanced screening.

Lenke til kommentar

Det finns vel noen tynne teorier, men Lynch filmer er nok kjent for å være harde å forstå seg på.

 

EDIT: Kom nettopp på at jeg har den på DVD, men har ikke orket å se den enda..

 

Nei, det var Inland Empire jeg tenkte på. Sikkert ikke noe klarere den.

Endret av toro2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...