Dotten Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Blir bare feil å ha The Human Torch spille Captain America. Husket back in the day, når Brad Pitt var største snakkisen til å bære skjoldet.(ironisk nok også i bladet The Ultimate Avengers vol 1) I forhold til alternativene, så bryr det meg ikke så mye. Men det virker som sider bare dikter opp ting for å få mer treff. "Captain America may be...." osv er titler, fordi de vet det gir mye klikk. Er kreftsvulsten i journalistikken det der, hvor selv 14-åringer på et forum skriver mer beskrivende emnetitler enn høyt utdannede journalister. Nesten som det burde vært moderatorer der ute som kunne gi dem smekk for dårlig emnetittel. Men vent, vi har jo redaktører til slikt. Men dessverre ser det ut som pengesekken er deres hellige ku nå og ikke kvalitet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hadde ikke hatet tanken med Ryan Gosling som Captain America. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Apocalypse Now kommer snart på Blu-ray, så det kan være greit å vente Jaha? Ehm ... ja? http://www.blu-ray.com/movies/Apocalypse-Now-Blu-ray/7745/ Akkurat når den kommer vet jeg ikke, men det jobbes med den. Det der er ikke noe nytt, akkurat. Poenget er ikke at det er nytt, poenget er at filmen kommer på Blu-ray, slik at det kan være verdt å vente med et innkjøp dersom man vil ha den beste versjonen. Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Noen som har sett Das Experiment og kan si sin mening om den? Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 HVA FAEN ??? Er dem helt tullinger eller ? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Apocalypse Now kommer snart på Blu-ray, så det kan være greit å vente Jaha? Ehm ... ja? http://www.blu-ray.com/movies/Apocalypse-Now-Blu-ray/7745/ Akkurat når den kommer vet jeg ikke, men det jobbes med den. Det der er ikke noe nytt, akkurat. Poenget er ikke at det er nytt, poenget er at filmen kommer på Blu-ray, slik at det kan være verdt å vente med et innkjøp dersom man vil ha den beste versjonen. Det virker som den blir AR-rap'd Lenke til kommentar
thadon Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Noen som har sett Das Experiment og kan si sin mening om den? En god film vil jeg si, tar kanskje litt vel av på slutten. Vel verdt å se. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Akkurat sett Oldboy, og OHMYGOD! Den klart beste filmen jeg har sett på lange, lange tider. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hadde vært artig å se hvordan Tarantino hadde runket ut en versjon av Oldboy. Anyway, Profeten ser da veldig interessant ut. Noen som har sett den? Lenke til kommentar
Enok5000 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg har sett Un prophète, Hyperio. Dagbladets anmelder har fullstendig rett, det er en strålende film. Må ses. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hadde vært artig å se hvordan Tarantino hadde runket ut en versjon av Oldboy. Anyway, Profeten ser da veldig interessant ut. Noen som har sett den? Har gått glipp av 2 sjanser til å se den på kino, så nå holder jeg på å få tak i den på en annen måte as we speak. Og Oldboy er jævlig bra, ja, håper alle som liker den ser flere filmer av samme regissør. Hans nyeste, Thirst, går på kino nå om dagen, løp og se folkens! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Det virker som den blir AR-rap'd Jo, men det ble tydeligvis DVDen også (AR 2:1), så du vinner ikke noe på å kjøpe DVD-utgaven i stedet for Blu-rayen. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Rashomon på NRK2 nå. Ser den ligger høyt på mange lister, så tenkte jeg skulle nevne det. Den begynte nå, 23.15. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Godt tips, så jeg slo på NRK2 - var dessverre altfor trøtt, så jeg sovna etter maks en halvtime Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Det jeg ser for meg at jeg kommer til å gjøre - uansett. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hadde vært artig å se hvordan Tarantino hadde runket ut en versjon av Oldboy. Anyway, Profeten ser da veldig interessant ut. Noen som har sett den? Oldboy er fantastisk, ja. Da jeg og kompisgjengen så den på kino for noen år siden, hadde vi hele kinosalen for oss selv. Rart ikke flere ville se den. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg er ikke ensidig positiv til Oldboy, men jeg ser potensiale i den. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Rashomon likte jeg ganske godt. Jeg har ikke sett så mye gamle filmer, men dette var en av de jeg likte bedre fra 50-tallet. Er det forresten noen her som har noe gode rene filmforum å anbefale? Send PM! På forhånd takk Endret 20. mars 2010 av jonastra Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Må vel bare se den en dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå